Reklāma

“Epic Games” piesaistījis divus miljardus dolāru savam metaversa projektam

Jaunākie raksti

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

Montblanc Summit 3 – 1250 eiro vērts Wear OS 3.0 viedpulkstenis

Montblanc kopš Montblanc Summit 2 izlaišanas bija klusējis četrus gadus, bet nu izziņots Montblanc Summit 3 modelis ar Google...

Videospēļu izstrādātājam “Epic Games” ir lieli plāni attiecībā uz virtuālo pasauli metaversu. Nesen rakstījām, ka sadarbībā ar rotaļlietu ražotāju “Lego” uzņēmums plāno radīt metaversu pašiem mazākajiem, kas būs domāta kā jautra, izklaidējoša un vienlaikus droša digitālā telpa bērniem un ģimenēm. Nupat “Epic Games” paziņojis, ka sava metaversa izveidē piesaistījis divu miljardu ASV dolāru lielas investīcijas.

Norādīts, ka pusi no šī finansējuma izsniedzis “Sony“, kas arī iepriekš ir investējis “Epic Games”. Tikmēr otru pusi naudas izsniegusi investīciju grupa KIRKBI, ko pārvalda Kirka Kristiansena ģimene, kas nodibināja “Lego Group”. Saskaņā ar paziņojumu presei – gan “Sony”, gan KIRKBI “Epic Games” metaversa projektā ieguldījuši vienu miljardu dolāru.

“Epic Games” izpilddirektors Tims Svīnijs norādījis, ka iegūtais finansējums paātrinās uzņēmuma darbu pie metaversa izveides un virtuālo telpu izveides, kur spēlētāji virtuāli varēs satikties ar saviem draugiem, zīmoli varēs radīt radošu un ieskaujošu klientu pieredzi, savukārt radošajiem cilvēkiem tā būs iespēja veidot kopienas un attīstīties.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma