Reklāma

“Epic Games” un “Microsoft” atbalsta akcijā Ukrainai savākuši jau 36 miljonus dolāru

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Ukrainā notiekošais mudinājis daudzus uzņēmumus pievienot savu artavu un ziedot palīdzības pasākumiem civiliedzīvotājiem. Arī videospēļu izstrādātājs “Epic Games” un tehnoloģiju milzis “Microsoft” pievienojušies šiem labo darbu darītājiem un daļu no populārās videospēles “Fortnite” ieņēmumiem ziedo Ukrainas atbalstam.

“Epic Games” pirms pāris dienām paziņoja, ka šim mērķim ziedos visu “Fortnite” peļņu, kas iekasēta līdz 2022. gada 3. aprīlim. Šajos centienos uzņēmumam pievienojies arī “Microsoft”, kas atvēl savu daļu no “Fortnite” ieņēmumiem, kas iegūti visā “Xbox” ekosistēmā. Norādīts, ka kopējā krājkasītē nonāks arī peļņa, kas iegūta, piemēram, no spēles dāvanu kartēm un citiem “Fortnite” pirkumiem.

“Epic Games” atzīmē, ka ieņēmumi pāris dienu laikā tiekot novirzīti palīdzības organizācijām caur “Direct Relief”, ANO Bērnu fondu, ANO Pasaules programmu, ANO Bēgļu aģentūru. Tikmēr “Fortnite” pirms pāris dienām “Twitter” paziņoja, ka Ukrainas atbalstam kopīgi izdevies savākt jau 36 miljonus dolāru.

Esam jau rakstījuši, ka ar videospēļu iespējām Krievijā šobrīd ir ļoti švaki. Daudzi izstrādātāji, piemēram, tas pats “Epic Games” un “Activision Blizzard” jau iepriekš paziņojuši, ka pamet gan Krievijas, gan Baltkrievijas tirgu. Arī “Microsoft” un “Sony” jau pauduši savu nostāju un pārtraukuši “Xbox” un “PlayStation” konsoļu piegādi šajās valstīs.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma