Pazīstamais alus ražotājs “Heineken” nolēma mazliet iesmiet par metaversu, kam lielās tehnoloģiju kompānijas tic un uzskata par būtisku nākotnes sastāvdaļu un peļņas avotu. Uzņēmums radījis virtuālu alu, šādā veidā izceļot galējības, uz ko daudzas kompānijas ir gatavas parakstīties, lai tikai dabūtu kādu kumosu no metaversa sniegtajām iespējām.
Šāds unikāls produkts, protams, ir kārtīgi jāatrāda. Pieskaņojoties galvenajai idejai, “Heineken” tā prezentāciju sarīkoja virtuālajā alus darītavā Decentralendā. Uz to bija uzaicināti žurnālisti un citi interesenti, kuriem bija vēlme un aprīkojums, piemēram, tās pašas virtuālās realitātes brilles, lai šajā pasākumā varētu piedalīties.
Uzņēmums atklāja, ka šis virtuālais alus brūvēts no “binārā koda apiņiem”. Viens no pasākuma dalībniekiem savu lietotāja pieredzi bija noraksturojis kā sirreālu, taču tā arī nav skaidrs, kādā nozīmē tas domāts.
“Heineken” globālā zīmola vadītājs Brems Vestenbrinks norādījis, ka virtuālais alus ir radīts kā ironisks joks, kas izsmej gan pašu “Heineken”, gan citus zīmolus, kuri ielec metaversā ar produktiem, kurus vislabāk baudīt reālajā pasaulē.
tagad vēl vajag virtuālo atskurbtuvi :-)