Reklāma

Rolls-Royce ziņo par savā vēsturē labākajiem pārdošanas rādītājiem

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Luksusauto ražotājs Rolls-Royce ziņo par labākajiem pārdošanas rādītājiem savā 117 gadus ilgajā vēsturē – pagājušajā gadā ražotājam izdevās pārdot 5586 mašīnas. Salīdzinot ar pandēmijas smagi skarto 2020. gadu, tas ir par 1836 mašīnām vairāk. Tiesa, 2020. gadā smagi cieta pārdošanas apjomi visā autoindustrijā.

Iepriekš Rolls-Royce pārdošanas rekordus laboja 2019. gadā. Salīdzinot ar to gadu, pērn ražotājs pārdeva par 461 mašīnu vairāk. Ražotājs norāda, ka šādi panākumi iespējami, jo pastāv vērā ņemams pieprasījums pēc visiem Rolls-Royce modeļiem, bet pats uzņēmums apgalvo, ka šādi pārdošanas apjomi Rolls-Royce padara par neapšaubāmu tirgus līderi savā segmentā, proti, cenā virs 250 tūkstošiem eiro.

Pagaidām nav izziņots, cik daudz katra konkrētā modeļa mašīnu pārdots, taču ražotājs apgalvo, ka lieli nopelni rekordu labošanā ir “Ghost” sedanam. Saglabājas stabili “Phantom” pārdošanas apjomi, arī “Cullinan” krosovers ir pieprasīts – šis modelis izpārdots līdz šā gada 3. ceturksnim. 2021. gads Rolls-Royce vēsturē bijis svarīgs arī citu iemeslu dēļ – izziņots pirmais elektroauto “Spectre”, kas pie klientiem nonāks nākamgad.

AvotsAutocar
Reklāma

18 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
18 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
iciks
12.01.2022 10:02

Naudas ir tik daudz, kā nekad! Nu ne jau visiem, bet tomēr…!

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
12.01.2022 10:17
Reply to  iciks

Tā daļai sabiedrības ir. Šis labi iet kopā ar šī rīta ziņu par to, ka arī BMW pērn izdevies Latvijā pārdod rekordlielu skaitu auto.

Krotow(@krotow_2)
12.01.2022 10:45

Laikam daļa uzņēmumu vadītāju vēl joprojām izmanto premium klases auto pamatlīdzekļu “optimizēšanai”.

davix
12.01.2022 11:08

Tās ir sekas “negūtās” peļņas subsīdijām uzņēmumiem COVID kontekstā, ja vēl izdodas pieskaitīt “dīkstāves” pabalstus paklusāk turpinot savu darbību – peļņa dubultā.

Piemērs būvniecība – vieni no lielākajiem atbalsta saņēmējiem, kuru darbību COVID praktiski neskāra. Viesmīlības sektors ārpus Rīgas – it kā krīze, bet pamēģiniet norezervēt – cenas pat pilnīgā “nekurienē” ne tikai nesamazināja vismaz uz ziemas sezonu, bet pat pacēla.

Un tā jau tikai maza daļa no tā “aizberga”

Biteme
12.01.2022 14:27
Reply to  davix

Kāpēc samazināt cenas, ja resursu un darbaspēka izmaksas aug, bet pieprasījums nekrīt?

digitalk(@ciparnieks)
12.01.2022 16:52
Reply to  Biteme

vai arī tieši otrādi, pieprasījums krīt, izmaksas aug, lai izdzīvotu jālikvidē atlaides un jāprasa pilnā cena.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
12.01.2022 12:27

Es pagaidīšu, līdz Rolls-Royce izlaidīs NFT

Biteme
12.01.2022 14:29

Gruntsgabalu uz Marsa negribi par izdevīgu cenu?

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
12.01.2022 18:16
Reply to  Biteme

Jāredz, kāds tieši ir tas piedāvājums

Biteme
12.01.2022 19:21

Nu, izdevīgi taču – šodien lētāk kā rīt!

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
12.01.2022 23:50
Reply to  Biteme

Nez, nu varētu jau paņemt. Ar fiatu var maksāt? Bitcoin negribas atdot – pārāk vērtīgs

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
13.01.2022 06:51

Vērtīgs? Šobrīd taču kāreiz mazvērtīgs.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
13.01.2022 14:35

Eu, toch. Tad jau jātirgo nost, kamēr vēl nav sagāzies līdz nullei :|

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
13.01.2022 14:57

Jā, un beidzot tā nauda jāiegulda reālos biznesos, kas rada reālu pievienoto vērtību un arī peļņu :)

Biteme
13.01.2022 18:04

Kas ir reāls un kas – nē. Narkosos labi parādītas naudas trūkumi – fiziski jāved ar kravas auto lai paslēptu, pēc tam jālikvidē vedēji un racēji. Ar bitkoiniem vismaz šī daļa atkrīt. Ne velti tie vēl nav iznīkuši kā rūtaino kreklu izklaide.

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
13.01.2022 21:45
Reply to  Biteme

Tagad vēl tikai jāizskaidro tādi sīkumi kā: 1.) kā viņi tiek pie bitcoin 2.) ko viņi pēc tam dara ar to bitcoin

Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
13.01.2022 19:23

Nav jāpērk, piem., pārcenotas akcijas tikai tāpēc, ka tās ir saistītas ar “reālu biznesu”. Protams, par to, kas ir pārcenots un kas – nepietiekami novērtēts, jādomā katram pašam

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
13.01.2022 20:42

Pārcenotas akcijas pirkt tiešām nav lielas jēgas, ja vien neplāno tās hodlot līdz kapa malai. Tur tev ir taisnība.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: