Luksusauto ražotājs Rolls-Royce ziņo par labākajiem pārdošanas rādītājiem savā 117 gadus ilgajā vēsturē – pagājušajā gadā ražotājam izdevās pārdot 5586 mašīnas. Salīdzinot ar pandēmijas smagi skarto 2020. gadu, tas ir par 1836 mašīnām vairāk. Tiesa, 2020. gadā smagi cieta pārdošanas apjomi visā autoindustrijā.
Iepriekš Rolls-Royce pārdošanas rekordus laboja 2019. gadā. Salīdzinot ar to gadu, pērn ražotājs pārdeva par 461 mašīnu vairāk. Ražotājs norāda, ka šādi panākumi iespējami, jo pastāv vērā ņemams pieprasījums pēc visiem Rolls-Royce modeļiem, bet pats uzņēmums apgalvo, ka šādi pārdošanas apjomi Rolls-Royce padara par neapšaubāmu tirgus līderi savā segmentā, proti, cenā virs 250 tūkstošiem eiro.
Pagaidām nav izziņots, cik daudz katra konkrētā modeļa mašīnu pārdots, taču ražotājs apgalvo, ka lieli nopelni rekordu labošanā ir “Ghost” sedanam. Saglabājas stabili “Phantom” pārdošanas apjomi, arī “Cullinan” krosovers ir pieprasīts – šis modelis izpārdots līdz šā gada 3. ceturksnim. 2021. gads Rolls-Royce vēsturē bijis svarīgs arī citu iemeslu dēļ – izziņots pirmais elektroauto “Spectre”, kas pie klientiem nonāks nākamgad.
Naudas ir tik daudz, kā nekad! Nu ne jau visiem, bet tomēr…!
Tā daļai sabiedrības ir. Šis labi iet kopā ar šī rīta ziņu par to, ka arī BMW pērn izdevies Latvijā pārdod rekordlielu skaitu auto.
Laikam daļa uzņēmumu vadītāju vēl joprojām izmanto premium klases auto pamatlīdzekļu “optimizēšanai”.
Tās ir sekas “negūtās” peļņas subsīdijām uzņēmumiem COVID kontekstā, ja vēl izdodas pieskaitīt “dīkstāves” pabalstus paklusāk turpinot savu darbību – peļņa dubultā.
Piemērs būvniecība – vieni no lielākajiem atbalsta saņēmējiem, kuru darbību COVID praktiski neskāra. Viesmīlības sektors ārpus Rīgas – it kā krīze, bet pamēģiniet norezervēt – cenas pat pilnīgā “nekurienē” ne tikai nesamazināja vismaz uz ziemas sezonu, bet pat pacēla.
Un tā jau tikai maza daļa no tā “aizberga”
Kāpēc samazināt cenas, ja resursu un darbaspēka izmaksas aug, bet pieprasījums nekrīt?
vai arī tieši otrādi, pieprasījums krīt, izmaksas aug, lai izdzīvotu jālikvidē atlaides un jāprasa pilnā cena.
Es pagaidīšu, līdz Rolls-Royce izlaidīs NFT
Gruntsgabalu uz Marsa negribi par izdevīgu cenu?
Jāredz, kāds tieši ir tas piedāvājums
Nu, izdevīgi taču – šodien lētāk kā rīt!
Nez, nu varētu jau paņemt. Ar fiatu var maksāt? Bitcoin negribas atdot – pārāk vērtīgs
Vērtīgs? Šobrīd taču kāreiz mazvērtīgs.
Eu, toch. Tad jau jātirgo nost, kamēr vēl nav sagāzies līdz nullei :|
Jā, un beidzot tā nauda jāiegulda reālos biznesos, kas rada reālu pievienoto vērtību un arī peļņu :)
Kas ir reāls un kas – nē. Narkosos labi parādītas naudas trūkumi – fiziski jāved ar kravas auto lai paslēptu, pēc tam jālikvidē vedēji un racēji. Ar bitkoiniem vismaz šī daļa atkrīt. Ne velti tie vēl nav iznīkuši kā rūtaino kreklu izklaide.
Tagad vēl tikai jāizskaidro tādi sīkumi kā: 1.) kā viņi tiek pie bitcoin 2.) ko viņi pēc tam dara ar to bitcoin
Nav jāpērk, piem., pārcenotas akcijas tikai tāpēc, ka tās ir saistītas ar “reālu biznesu”. Protams, par to, kas ir pārcenots un kas – nepietiekami novērtēts, jādomā katram pašam
Pārcenotas akcijas pirkt tiešām nav lielas jēgas, ja vien neplāno tās hodlot līdz kapa malai. Tur tev ir taisnība.