Reklāma

Marks Zakerbergs: “Facebook” nākotne ir jaunieši un metaverss

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

Pēdējās ziņas liecina par to, ka “Facebook” gatavojas lielām pārmaiņām. Vakar, 28. oktobrī, Marks Zakerbergs apstiprināja uzņēmuma gatavošanos zīmola maiņai un paziņoja, ka Facebook” turpmāk sauks “Meta“. Vienlaikus Zakerbergs atklājis, ka “Facebook” galvenā prioritāte nākotnē būšot jaunieši, ko ņems vērā arī jaunu funkciju izstrādē un esošo uzlabošanā. Līdz ar to uzņēmums plāno “būtiskas izmaiņas” savās “Facebook” un “Instagram” lietotnēs. Nekur nav pazudis arī sapnis par metaversu, kam tiks atvēlēti vismaz desmit miljardi dolāru.

Ņemot vērā aizvien nospiedošāku konkurenci no “TikTok” un “iMessage”, Zakerbergs norādīja, ka uzņēmums centīsies vairāk, lai piesaistītu jauniešus vecumā no 18 līdz 29 gadiem. Ja vajadzēs, darīs to uz vecāku lietotāju rēķina. Viņš arī norādījis, ka “TikTok” konkurentu “Reels” padarīs par “tikpat svarīgu kā “Stories”. Jau nākamgad paredzēts veikt būtiskas izmaiņas “Facebook” platformā un “Instagram”, lielāku fokusu liekot uz video un padarot “Reels” par galveno lietotāja pieredzes veidotāju.

Protams, visas šīs ieceres nav iespējams realizēt ne dienās, ne arī mēnešos. Turklāt, jāņem vērā arī sarežģījumi, kuri saistīti ar saturu jaunākiem lietotājiem. “Facebook” bijusī darbiniece Fransisa Hāgena savā apsūdzošajā runā minēja arī uzņēmuma iekšējo pētījumu par pusaudžu garīgo veselību, kurā noskaidrots, ka “Instagram” saturs var kaitēt jaunākiem lietotājiem. Vienlaikus citi iekšējie dokumenti liecina, ka pēdējo gadu laikā “Facebook” un “Instagram” pamet arvien vairāk pusaudžu un jauniešu.

Runājot par plāniem veidot metaversa kompāniju, Zakerbergs uzsvēra, ka viņam esot lielas ambīcijas šajā jomā, ieskaitot vismaz viena miljarda cilvēku iesaisti. Viņš piebilda, ka metaverss varētu īpaši veicināt e-komercijas attīstību platformā. Tomēr kopumā šī joma ir vēl miglā tīta, vismaz tā no malas izskatās.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
ggggg
29.10.2021 11:41

Ko virtuālā realitāte var dot tādu noderīgu, ko nevar dot papildinātā realitāte? Noskatījos Marka prezentācijas video un tā arī nesapratu, kāpēc cilvēcei vajag dzīvi 100% virtuālā vidē.

Cukurs
29.10.2021 11:57
Reply to  ggggg

Nu, kāpēc….sēdi 2×2 metru nožogojumā, košļā mākslīgo cīsiņu un jūties brīnišķīgi, jo virtuāli esi šeihs jaunavu kompānijā vai supervaronis, kas uzveic nešķīsteņus))

Kursors.lv
29.10.2021 12:52
Reply to  ggggg

Jo tā ir skaistāka? Jo tā var būt jebkas? Kāpēc cilvēki lieto alkoholu un narkotikas?

ggggg
29.10.2021 13:19

Marks Zakerbergs – slavenākais narkotiku tirgonis pasaulē. Arvien tuvāk un tuvāk šādam statusam. :>

Meta maiss
29.10.2021 16:04

tontoni, izlasot ziņu, steigā sākuši pirkt meta materials akcijas, domājot ka pērk metauniversu))

Reklāma