Reklāma

Marks Zakerbergs: “Facebook” nākotne ir jaunieši un metaverss

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Pēdējās ziņas liecina par to, ka “Facebook” gatavojas lielām pārmaiņām. Vakar, 28. oktobrī, Marks Zakerbergs apstiprināja uzņēmuma gatavošanos zīmola maiņai un paziņoja, ka Facebook” turpmāk sauks “Meta“. Vienlaikus Zakerbergs atklājis, ka “Facebook” galvenā prioritāte nākotnē būšot jaunieši, ko ņems vērā arī jaunu funkciju izstrādē un esošo uzlabošanā. Līdz ar to uzņēmums plāno “būtiskas izmaiņas” savās “Facebook” un “Instagram” lietotnēs. Nekur nav pazudis arī sapnis par metaversu, kam tiks atvēlēti vismaz desmit miljardi dolāru.

Ņemot vērā aizvien nospiedošāku konkurenci no “TikTok” un “iMessage”, Zakerbergs norādīja, ka uzņēmums centīsies vairāk, lai piesaistītu jauniešus vecumā no 18 līdz 29 gadiem. Ja vajadzēs, darīs to uz vecāku lietotāju rēķina. Viņš arī norādījis, ka “TikTok” konkurentu “Reels” padarīs par “tikpat svarīgu kā “Stories”. Jau nākamgad paredzēts veikt būtiskas izmaiņas “Facebook” platformā un “Instagram”, lielāku fokusu liekot uz video un padarot “Reels” par galveno lietotāja pieredzes veidotāju.

Protams, visas šīs ieceres nav iespējams realizēt ne dienās, ne arī mēnešos. Turklāt, jāņem vērā arī sarežģījumi, kuri saistīti ar saturu jaunākiem lietotājiem. “Facebook” bijusī darbiniece Fransisa Hāgena savā apsūdzošajā runā minēja arī uzņēmuma iekšējo pētījumu par pusaudžu garīgo veselību, kurā noskaidrots, ka “Instagram” saturs var kaitēt jaunākiem lietotājiem. Vienlaikus citi iekšējie dokumenti liecina, ka pēdējo gadu laikā “Facebook” un “Instagram” pamet arvien vairāk pusaudžu un jauniešu.

Runājot par plāniem veidot metaversa kompāniju, Zakerbergs uzsvēra, ka viņam esot lielas ambīcijas šajā jomā, ieskaitot vismaz viena miljarda cilvēku iesaisti. Viņš piebilda, ka metaverss varētu īpaši veicināt e-komercijas attīstību platformā. Tomēr kopumā šī joma ir vēl miglā tīta, vismaz tā no malas izskatās.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
ggggg
29.10.2021 11:41

Ko virtuālā realitāte var dot tādu noderīgu, ko nevar dot papildinātā realitāte? Noskatījos Marka prezentācijas video un tā arī nesapratu, kāpēc cilvēcei vajag dzīvi 100% virtuālā vidē.

Cukurs
29.10.2021 11:57
Reply to  ggggg

Nu, kāpēc….sēdi 2×2 metru nožogojumā, košļā mākslīgo cīsiņu un jūties brīnišķīgi, jo virtuāli esi šeihs jaunavu kompānijā vai supervaronis, kas uzveic nešķīsteņus))

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
29.10.2021 12:52
Reply to  ggggg

Jo tā ir skaistāka? Jo tā var būt jebkas? Kāpēc cilvēki lieto alkoholu un narkotikas?

ggggg
29.10.2021 13:19

Marks Zakerbergs – slavenākais narkotiku tirgonis pasaulē. Arvien tuvāk un tuvāk šādam statusam. :>

Meta maiss
29.10.2021 16:04

tontoni, izlasot ziņu, steigā sākuši pirkt meta materials akcijas, domājot ka pērk metauniversu))

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: