Reklāma

“Facebook” Eiropā plāno radīt 10 000 jaunas darbavietas, lai attīstītu virtuālās un papildinātās realitātes tehnoloģijas

Jaunākie raksti

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“Facebook” jau iepriekš dalījies ar saviem nākotnes attīstības plāniem, tostarp vēlmi kļūt par “metaversa kompāniju”. Citiem vārdiem, radīt risinājumus, kas cilvēkam būtībā ļauj atrasties internetā, nevis tikai skatīties uz to. Marks Zakerbergs atklājis, ka “Facebook” pakalpojumu lietotājs nākotnē internetā varēs darīt visu iespējamo, ieskaitot dejošanu utml. darbības. Lai šo jomu izvērstu, uzņēmums tuvāko piecu gadu laikā Eiropas Savienībā nolēmis radīt 10 000 jaunu darbavietu, kuras ieņems augsti kvalificēti virtuālās un papildinātās realitātes speciālisti.

Ziņots, ka jaunās darbavietas tiks izveidotas tādās valstīs kā Francija, Vācija, Īrija, Itālija, Nīderlande, Polija un Spānija. “Facebook” šo soli raksturojis kā sava veida uzticības paušanu Eiropas tehnoloģiju jomā. Tāpat uzņēmums izcēlis Eiropas Savienības “vadošo” politiku tādos jautājumos kā vārda brīvība, privātums un procesu caurspīdīgums. Tas viss, neskatoties uz to, ka “Facebook” ir kārtojamas attiecības ar Eiropas regulatoriem.

Jāpiebilst, ka “Facebook” jau iepriekš saistībā ar mākslīgā intelekta jomas izvēršanu ienācis Eiropas darba tirgū. Piemēram, izveidojis “Reality Labs” biroju Īrijā un atvēris mākslīgā intelekta pētniecības laboratoriju Francijā. Savukārt 2019. gadā “Facebook” sadarbojās ar Minhenes Tehnisko universitāti, lai izveidotu mākslīgā intelekta ētikas pētījumu centru.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: