Reklāma

TikTok lietotne būs pieejama LG Smart televizoros

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Šobrīd viena no populārākajām sociālajām un izklaides lietotnēm TikTok ir paziņojusi par oficiālas sadarbības noslēgšanu ar LG, lai uzņēmuma Smart televizoros piedāvātu īpašu lietotni.

Tā būs pieejama 2020. un 2021. gada TV modeļiem, kurus darbina webOS 5.0 un webOS 6.0 televizoru operētājsistēmas. Pie lietotājiem tā sāka nonākt jau pagājušajā nedēļā no 7. oktobra. Tiesa, lietotne ir pieejama nosacīti šauram lietotāju lokam Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Francijā, bet tie ir vieni no lielākajiem Eiropas tirgiem. Tāds ir arī šīs sadarbības mērķis, jo TikTok vēlas rast jaunus veidus, kā sasniegt plašāku auditoriju. Šāda lietotne jau iepriekš bija pieejama Samsung televizoros, Android TV un Fire TV platformās tajos pašos Eiropas tirgos. Interesanti, ka ASV tirgū ir pieejama pat ierobežotāka TikTok versija, bet laikam ar Amerikas tirgus apgūšana sociālajam tīklam nav problēmu.

Vienīgais izaicinājums varētu būt satura vērošana, jo lielākoties tas ir radīts portreta formā un paredzēts vertikālajiem viedtālruņu ekrāniem, bet televizors, visticamāk, ir novietots horizontāli. Tas gan neuztrauc TikTok, jo katrs veids kā sasniegt auditoriju tiek uzskatīts par labu, tomēr pagaidām ar to nav nekādu problēmu, jo septembra beigās aktīvo lietotāju skaits sasniedza 1 miljardu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma