Reklāma

TikTok lietotne būs pieejama LG Smart televizoros

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Šobrīd viena no populārākajām sociālajām un izklaides lietotnēm TikTok ir paziņojusi par oficiālas sadarbības noslēgšanu ar LG, lai uzņēmuma Smart televizoros piedāvātu īpašu lietotni.

Tā būs pieejama 2020. un 2021. gada TV modeļiem, kurus darbina webOS 5.0 un webOS 6.0 televizoru operētājsistēmas. Pie lietotājiem tā sāka nonākt jau pagājušajā nedēļā no 7. oktobra. Tiesa, lietotne ir pieejama nosacīti šauram lietotāju lokam Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Francijā, bet tie ir vieni no lielākajiem Eiropas tirgiem. Tāds ir arī šīs sadarbības mērķis, jo TikTok vēlas rast jaunus veidus, kā sasniegt plašāku auditoriju. Šāda lietotne jau iepriekš bija pieejama Samsung televizoros, Android TV un Fire TV platformās tajos pašos Eiropas tirgos. Interesanti, ka ASV tirgū ir pieejama pat ierobežotāka TikTok versija, bet laikam ar Amerikas tirgus apgūšana sociālajam tīklam nav problēmu.

Vienīgais izaicinājums varētu būt satura vērošana, jo lielākoties tas ir radīts portreta formā un paredzēts vertikālajiem viedtālruņu ekrāniem, bet televizors, visticamāk, ir novietots horizontāli. Tas gan neuztrauc TikTok, jo katrs veids kā sasniegt auditoriju tiek uzskatīts par labu, tomēr pagaidām ar to nav nekādu problēmu, jo septembra beigās aktīvo lietotāju skaits sasniedza 1 miljardu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: