Reklāma

TikTok lietotne būs pieejama LG Smart televizoros

Jaunākie raksti

Ķirurgi pirmo reizi veiksmīgi savienojuši ģenētiski modificētas cūkas nieri ar cilvēka organismu

Zinātnieki spēruši platu soli cūku orgānu transplantācijā. Pirmo reizi pētnieki ģenētiski modificētas cūkas nieri veiksmīgi savienojuši ar cilvēka organismu....

Razer uzsāk piedāvāt procesora dzesētājus, korpusa ventilatorus un barošanas blokus

Razer izziņojis jaunus datora aksesuārus un pat svarīgas detaļas, kas arī tiks aprīkotas ar Razer RGB izgaismojumu. Razer Kunai...

“Facebook Messenger” grupu videozvanos ienes papildinātās realitātes efektus

Turpinot attīstīt konceptu par metaversa kompāniju, "Facebook" nācis klajā ar jaunām funkcijām, kas "Messenger" grupu zvanus izkrāsos košākus, ienesot...

Videospēle Among Us gada beigās būs pieejama Xbox un PlayStation konsolēs

Par visai patīkamie jaunumiem paziņojuši šobrīd aktuālās videospēles Among Us izstrādātāji Innersloth, jo sākot no 14. decembra tā būs...

Sony izziņo Alpha A7 IV pilna kadra matricas fotoaparātu

Sony Alpha A7 IV ir jaunākais ražotāja pilna kadra matricas fotoaparāts. Alpha A7 IV fotoaparāts izmanto 33 megapikseļu Exmor...

Šobrīd viena no populārākajām sociālajām un izklaides lietotnēm TikTok ir paziņojusi par oficiālas sadarbības noslēgšanu ar LG, lai uzņēmuma Smart televizoros piedāvātu īpašu lietotni.

Tā būs pieejama 2020. un 2021. gada TV modeļiem, kurus darbina webOS 5.0 un webOS 6.0 televizoru operētājsistēmas. Pie lietotājiem tā sāka nonākt jau pagājušajā nedēļā no 7. oktobra. Tiesa, lietotne ir pieejama nosacīti šauram lietotāju lokam Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Francijā, bet tie ir vieni no lielākajiem Eiropas tirgiem. Tāds ir arī šīs sadarbības mērķis, jo TikTok vēlas rast jaunus veidus, kā sasniegt plašāku auditoriju. Šāda lietotne jau iepriekš bija pieejama Samsung televizoros, Android TV un Fire TV platformās tajos pašos Eiropas tirgos. Interesanti, ka ASV tirgū ir pieejama pat ierobežotāka TikTok versija, bet laikam ar Amerikas tirgus apgūšana sociālajam tīklam nav problēmu.

Vienīgais izaicinājums varētu būt satura vērošana, jo lielākoties tas ir radīts portreta formā un paredzēts vertikālajiem viedtālruņu ekrāniem, bet televizors, visticamāk, ir novietots horizontāli. Tas gan neuztrauc TikTok, jo katrs veids kā sasniegt auditoriju tiek uzskatīts par labu, tomēr pagaidām ar to nav nekādu problēmu, jo septembra beigās aktīvo lietotāju skaits sasniedza 1 miljardu.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma