Reklāma

Komponenšu trūkuma dēļ datoru ražotāji sāk priotizēt Windows ierīces, ne Chromebook

Jaunākie raksti

ASUS ROG Chakram X spēlēm paredzētās bezvadu peles apskats

ASUS tikai vasaras sākumā izziņoja ROG Chakram X spēlēm paredzēto bezvadu peli un nu tā nonākusi jau pie mums...

Huawei Watch D Eiropā nonāks oktobra vidū

Huawei Watch D nav nekāds jaunums, tas tika izziņots vēl 2021. gada decembrī, bet Ķīnā to varēja sākt iegādāties...

Tesla attīsta paši savu elektroauto diagnostikas sistēmu

Elektroauto ražotājs Tesla attīstot pats savu elektroauto diagnostikas un kļūdu noteikšanas sistēmu, kas iecerēta kā alternatīva šobrīd populārajai OBD...

Kimai Kardašjanai “Instagram” kriptoaktīvu reklamēšana izmaksājusi vairāk nekā miljonu dolāru

Sabiedrības dāma Kima Kardašjana kā jau daudzi populāri cilvēki un influenceri aktīvi lieto sociālos tīklus, audzējot sekotāju skaitu un...

Yamaha izziņo divus jaunus elektriskos kalnu divriteņus

Zīmols Yamaha izlaidis divus jaunus elektrisko kalnu velosipēdu modeļus, papildinot esošo sēriju ar augstākās raudzes modeļiem, kas tieši paredzēti...

Pandēmijas laiks un galvenokārt dažādu komponenšu trūkums ir licis datoru ražotājiem prioritizēt tieši Windows lietošanai paredzētos portatīvos datorus ne lētākos Chromebook tipa datorus.

Protams, portatīvo datoru tirgus kopumā piedzīvo visai patīkamu laiku, jo attālinātais darbs un mācības ir veicinājis pieprasījuma kāpumu, tomēr visas elektroierīču nozares saskaras ar komponenšu trūkumu. Tas ir veicinājis lielajiem ražotājiem, kā piemēram, Lenovo un HP tomēr koncentrēties tieši uz Windows darbinātajiem portatīvajiem datoriem, kas beigu beigās nes labāku peļņu. Kaut arī lētākie Chromebook piedzīvo visai strauju pārdošanas apjomu palielināšanos, šī gada otrajā ceturksnī piegādājot 12,3 miljonus ierīču, tomēr tie uzņēmumiem nav tik finansiāli pievilcīgi.

Chromebook sērijas datori šobrīd ir ļoti populāri, jo tie ir salīdzinoši lētāki un tos vēlas izmantot mācību iestādes, tomēr lielie ražotāji vairāk vēlas koncentrēties uz Windows ierīcēm. Tas saistīts arī ar Windows 11 iznākšanu un potenciālo cilvēku interesi, jo daļai lietotāju nāksies nomainīt savus esošos datorus, tāpēc ka tie nevarēs saņemt jauno operētājsistēmu, tādējādi stimulējot pāreju uz jaunu iekārtu. Kā norāda Lenovo, tad ja nebūtu komponenšu trūkums, viņi šajā laikā būtu pārdevuši par 30-40% vairāk portatīvo datoru.

Sagaidāma visai interesanta cīņa portatīvo datoru jomā, jo arī Google gatavojas uzlabot savu ChromeOS operētājsistēmu, tādējādi padarot Chromebook tipa datorus pievilcīgākus mazajiem biznesiem. Tāpat Apple sola jaunumus savu portatīvo datoru piedāvājumā ar uzņēmuma ražotajiem ARM procesoriem, padarot izvēli gala patērētājam krietni sarežģītāku. Protams, katrs no šiem produktiem tomēr atradīsies atsevišķās cenu kategorijās.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
1250
04.08.2021 10:06

prioretizēt kā virsrakstā vai prioritizēt kā rakstā?

oxeed
04.08.2021 10:07

Kur pie mums var nopirkt tik populārus chromebook?

Noris
05.08.2021 08:53

Nezinu nezinu. Tīri interesei iedomāju paskatīties! Piemēram Acer Spin. COs ir bik lētaks par W10, bet viņam arī parametri nedaudz mazāki. 256gb vs 512gb, i5-10210U vs i5-1135G7. Tieši tas pats ar asus… Diez kādus jūs COs salīdzinājāt ar W10, ka jums sanāk krietni lētāk. Šis ir viens no iemesliem kapēc es savulaik nenopirku COs, jo viņš maksājā tik pat cik, pēc parametriem, identisks Windows….

digitalk
05.08.2021 11:01
Reply to  Noris

dezinformāciju par “salīdzinoši lētāk” Kursors un citi turpina tiražēt no raksta uz rakstu, bieži vien kopā ar pasaciņu, ka ChromeOS ir mazprasīga sistēma, tāpēc līdzvērtīgi strādāšot uz vājāka dzelža. kājas šīm muļķībām aug no 10 gadus vecām agresīvām Googles reklāmām ar Chrome OS pozicionēšanu netbook tirgum.

realitātē izrādījās, ka uz netbook’a ar Celeronu un mazu RAMu COs bremzē uz nebēdu, tāpat kā windows. Chrome pārlūks aptaukojās un palika rijīgāks par konkurentiem, interweba līkrokainie koderi pietaisījuši weblapas nepaceļamas bez desmitiem un pat simtiem megabaitu RAMa. pussprādzis nišas produkts tas COs.

Reklāma