Reklāma

Apple podkāstu abonēšanas serviss būs oficiāli pieejams no 15. jūnija

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Aprīļa vidū Apple savā pavasara prezentācijā atklāja informāciju par to, ka ir gaidāms jauns maksas podkāstu serviss, ļaujot iegūt īpaši veidotu audio saturu, kā arī neklausīties reklāmas. Pie klientiem tas oficiāli nonāks 15. jūnijā.

Kaut arī sākumā jaunā abonēšanas servisa palaišana bija plānota maijā, tomēr Apple izvēlējies nogaidīt, lai vēl uzlabotu servisu, kā arī solot novērst daļu problēmu, kuras radušās pēc jaunākās iOS 14.5 versijas iznākšanas. Uzņēmums podkāstu veidotājiem ir nosūtījis oficiālu e-pastu, ka maksas pakalpojums tiks palaists 15. jūnijā, kā arī ir sniegti īsi padomi, lai to veiksmīgāk izmantotu. Apple iesaka lietot vienkāršus un viegli uztveramus grafiskos noformējumus, skaidri paskaidrot, ko tad iegūs klausītājs, kā arī radīt pietiekami daudz šī īpašā satura, lai klientiem būtu vēlme par to maksāt.

Kā jau ticis runāts iepriekš, tad podkāstu abonēšanas servisam nebūs viena noteikta cena, kā tas ir, piēmēram, Apple Music un Spotify, bet autori paši varēs noteikt atbilstošo maksu, no kuras Apple ieturēs komisiju. Iespējams, lietotāji varēs samaksāt uzreiz par saturu gada garumā, tādējādi īpaši dāsni atbalstot savus iecienītos audio satura radītājus. Tāpat uzņēmums būs viens no pirmajiem, kas sāks piedāvāt maksas podkāstu servisu, un pēc laika varēs spriest par to, kā tas ietekmēs nozari.

Avots9TO5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: