Reklāma

Apple podkāstu abonēšanas serviss būs oficiāli pieejams no 15. jūnija

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Aprīļa vidū Apple savā pavasara prezentācijā atklāja informāciju par to, ka ir gaidāms jauns maksas podkāstu serviss, ļaujot iegūt īpaši veidotu audio saturu, kā arī neklausīties reklāmas. Pie klientiem tas oficiāli nonāks 15. jūnijā.

Kaut arī sākumā jaunā abonēšanas servisa palaišana bija plānota maijā, tomēr Apple izvēlējies nogaidīt, lai vēl uzlabotu servisu, kā arī solot novērst daļu problēmu, kuras radušās pēc jaunākās iOS 14.5 versijas iznākšanas. Uzņēmums podkāstu veidotājiem ir nosūtījis oficiālu e-pastu, ka maksas pakalpojums tiks palaists 15. jūnijā, kā arī ir sniegti īsi padomi, lai to veiksmīgāk izmantotu. Apple iesaka lietot vienkāršus un viegli uztveramus grafiskos noformējumus, skaidri paskaidrot, ko tad iegūs klausītājs, kā arī radīt pietiekami daudz šī īpašā satura, lai klientiem būtu vēlme par to maksāt.

Kā jau ticis runāts iepriekš, tad podkāstu abonēšanas servisam nebūs viena noteikta cena, kā tas ir, piēmēram, Apple Music un Spotify, bet autori paši varēs noteikt atbilstošo maksu, no kuras Apple ieturēs komisiju. Iespējams, lietotāji varēs samaksāt uzreiz par saturu gada garumā, tādējādi īpaši dāsni atbalstot savus iecienītos audio satura radītājus. Tāpat uzņēmums būs viens no pirmajiem, kas sāks piedāvāt maksas podkāstu servisu, un pēc laika varēs spriest par to, kā tas ietekmēs nozari.

Avots9TO5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma