Reklāma

“Twitter” izrādījis interesi iegādāties “Clubhouse”

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Lietotne “Clubhouse” šobrīd saskaras ar milzīgu konkurenci – teju visi populārākie sociālie tīkli strādā pie saviem audio saziņas kloniem. Tikmēr medijs “Bloomberg” ziņo, ka vairākus mēnešus noritējušas sarunas, kurās mikroblogošanas vietne “Twitter” apsvērusi “Clubhouse” iegādi. Darījuma aptuvenā vērtība ir četri miljardi ASV dolāru.

Ziņots, ka šobrīd šīs sarunas par iespējamo darījumu nezināmu iemeslu dēļ ir pārtrauktas. Vienlaikus “Bloomberg” arī informē, ka “Clubhouse” šobrīd cenšas pats piesaistīt finansējumu četru miljardu USD apmērā. Līdz ar to pagaidām nav skaidrs, vai sarunas ar “Twitter” tiks turpinātas vai arī “Clubhouse” turpinās savu attīstību kā līdz šim. Tikmēr arī pašam “Twitter” jau ir izveidota sava “Clubhouse” versija “Spaces“, ko var izmantot gan “iOS”, gan “Android” lietotāji.

Ņemot vērā “Clubhouse” plānus, papildus finansējums lieti noderētu. Pašreiz norit darbs gan pie “Android” versijas izveides, gan maksājumu funkcijas “Clubhouse Payments” ieviešanas. Paralēli tam lietotnes šefs Pols Deivisons izziņojis akseleratora programmu satura veidotājiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: