Lietotne “Clubhouse” šobrīd saskaras ar milzīgu konkurenci – teju visi populārākie sociālie tīkli strādā pie saviem audio saziņas kloniem. Tikmēr medijs “Bloomberg” ziņo, ka vairākus mēnešus noritējušas sarunas, kurās mikroblogošanas vietne “Twitter” apsvērusi “Clubhouse” iegādi. Darījuma aptuvenā vērtība ir četri miljardi ASV dolāru.
Ziņots, ka šobrīd šīs sarunas par iespējamo darījumu nezināmu iemeslu dēļ ir pārtrauktas. Vienlaikus “Bloomberg” arī informē, ka “Clubhouse” šobrīd cenšas pats piesaistīt finansējumu četru miljardu USD apmērā. Līdz ar to pagaidām nav skaidrs, vai sarunas ar “Twitter” tiks turpinātas vai arī “Clubhouse” turpinās savu attīstību kā līdz šim. Tikmēr arī pašam “Twitter” jau ir izveidota sava “Clubhouse” versija “Spaces“, ko var izmantot gan “iOS”, gan “Android” lietotāji.
Ņemot vērā “Clubhouse” plānus, papildus finansējums lieti noderētu. Pašreiz norit darbs gan pie “Android” versijas izveides, gan maksājumu funkcijas “Clubhouse Payments” ieviešanas. Paralēli tam lietotnes šefs Pols Deivisons izziņojis akseleratora programmu satura veidotājiem.