Reklāma

“Clubhouse” aprit gads; lietotnes CEO nāk klajā ar jaunu akseleratora programmu

Jaunākie raksti

Jaunā iPad mini planšetdatora A15 procesors ir lēnāks par iPhone 13 Pro izmantoto

Interesantu detaļu atklājuši pirmie jaunā Apple A15 Bionic mobilā procesora ātrdarbības testi, jo, piemēram, iPad mini planšetdatorā izmantotais ir...

Xiaomi Mi Band 6 arī Eiropā sāk piedāvāt NFC norēķinus

Xiaomi arī Eiropai beidzot izziņojis Mi Smart Band 6 NFC variantu, lai būtu iespējams veikt NFC bezkontakta norēķinus. Vienlaikus...

Jau oktobrī “Starlink” serviss beidzot varētu tikt pie pamata versijas, sniedzot vēl ātrāku savienojumu

Īlona Maska vadītā kompānija "SpaceX" strauji izvērš savu ātrgaitas interneta servisu "Starlink". Šobrīd lietotāji izmanto pakalpojuma beta versiju, taču...

Razer jaunās Huntsman optiskās mehāniskās tastatūras sola gandrīz nulles aizturi

Razer izziņojis jaunas Huntsman sērijas mehāniskās tastatūras, solot gandrīz nulles aizturi (angļu: near-zero input latency). Jaunajā Huntsman tastatūru klāstā...

19 minūšu laikā rezervē visus pieejamos “Cadillac Lyriq Debut Edition” elektroauto

General Motors paspārnē esošais Cadillac zīmols atvēra rezervāciju 2023. gada "Lyriq" elektroauto - autoražotājs jau pēc 19 minūtēm bija...

Audio saziņas lietotnes “Clubhouse” izpilddirektors Pols Deivisons (Paul Davison) aizvadītās nedēļas izskaņā nācis klajā ar pirmo satura veidošanas programmmu “Clubhouse Creator First”. Tā varētu būt īpaši saistoša tiem, kuri ne tikai aktīvi piedalās “Clubhouse” sarunās, bet jo paši veido virtuālās istabas un saturu.

Programmas dalībnieki šajās apmācībās uzzinās, piemēram, to, kā izveidot un noturēt auditoriju, kā pareizāk komunicēt ar zīmoliem un pat to, kā gūt peļņu, no savām moderētajām sarunām “Clubhouse”. Tā kā programmas saturs solās būt diezgan noderīgs tiem, kuriem tas viss patiešām interesē, arī apmācāmo skaits būs stipri vien ierobežots. “Clubhouse Creator First” kopumā tiks uzņemti 20 dalībnieki. Pieteikumus var paspēt iesniegt līdz 31. martam. Tā kā, ja vēlies, laika vēl nedaudz ir.

Taču, kas vēl ir būtiski – “Clubhouse” tieši šodien, 17. martā, svin savu viena gada jubileju. Neskatoties uz to, ka gada laikā lietotnē joprojām var reģistrēties tikai “iPhone” īpašnieki, atsaucība šā vai tā kopumā ir milzīga, lai arī šķiet, ka aktivitāte no Latvijas lietotājiem ir drusku apsīkusi. Tikmēr savu konkurenci šajā jomā steidz sastādīt citi sociālie tīkli. Piemēram, “Twitter” radījis audio saziņas risinājumu “Spaces”, ko aprīlī pilnvērtīgi varēšot lietot gan “Android”, gan “iPhone” īpašnieki.

Starp citu, pagājušajā nedēļā uzņēmuma TestDevLab testētāji noskaidroja, cik daudz enerģijas un datu patērē Clubhouse lietotne.

AvotsVerge
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Tiku pie ielūguma. Nav ērti atrast jaunus tematus vai ļaužus, jo vadīties tīri pēc tā ka katrs ciema vasja sevi aprakstā nodefinē par LifeMasterCEO250K nevieš ticību, ka šajā kadrā klausīties vajag. Nesaista pagaidām, vieglāk par interesējošu tematu ir atast aplādi un jautājumus risināt forumā.

Reklāma
Reklāma
Reklāma