Reklāma

“Clubhouse” aprit gads; lietotnes CEO nāk klajā ar jaunu akseleratora programmu

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Audio saziņas lietotnes “Clubhouse” izpilddirektors Pols Deivisons (Paul Davison) aizvadītās nedēļas izskaņā nācis klajā ar pirmo satura veidošanas programmmu “Clubhouse Creator First”. Tā varētu būt īpaši saistoša tiem, kuri ne tikai aktīvi piedalās “Clubhouse” sarunās, bet jo paši veido virtuālās istabas un saturu.

Programmas dalībnieki šajās apmācībās uzzinās, piemēram, to, kā izveidot un noturēt auditoriju, kā pareizāk komunicēt ar zīmoliem un pat to, kā gūt peļņu, no savām moderētajām sarunām “Clubhouse”. Tā kā programmas saturs solās būt diezgan noderīgs tiem, kuriem tas viss patiešām interesē, arī apmācāmo skaits būs stipri vien ierobežots. “Clubhouse Creator First” kopumā tiks uzņemti 20 dalībnieki. Pieteikumus var paspēt iesniegt līdz 31. martam. Tā kā, ja vēlies, laika vēl nedaudz ir.

Taču, kas vēl ir būtiski – “Clubhouse” tieši šodien, 17. martā, svin savu viena gada jubileju. Neskatoties uz to, ka gada laikā lietotnē joprojām var reģistrēties tikai “iPhone” īpašnieki, atsaucība šā vai tā kopumā ir milzīga, lai arī šķiet, ka aktivitāte no Latvijas lietotājiem ir drusku apsīkusi. Tikmēr savu konkurenci šajā jomā steidz sastādīt citi sociālie tīkli. Piemēram, “Twitter” radījis audio saziņas risinājumu “Spaces”, ko aprīlī pilnvērtīgi varēšot lietot gan “Android”, gan “iPhone” īpašnieki.

Starp citu, pagājušajā nedēļā uzņēmuma TestDevLab testētāji noskaidroja, cik daudz enerģijas un datu patērē Clubhouse lietotne.

AvotsVerge
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Labvēlis

Tiku pie ielūguma. Nav ērti atrast jaunus tematus vai ļaužus, jo vadīties tīri pēc tā ka katrs ciema vasja sevi aprakstā nodefinē par LifeMasterCEO250K nevieš ticību, ka šajā kadrā klausīties vajag. Nesaista pagaidām, vieglāk par interesējošu tematu ir atast aplādi un jautājumus risināt forumā.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: