Web Analytics
More
    Reklāma

    “Clubhouse” drīzumā ieviesīs maksājumu funkciju

    Jaunākie raksti

    Savā viena gada pastāvēšanas laikā audio saziņas lietotne “Clubhouse” vēl nav ieviesusi nevienu funkciju, kas pieprasītu lietotājam sniegties pēc savas maksājumu kartes. Taču laiki mainās, un arī “Clubhouse” drīzumā varēs veikt norēķinus. Tapis zināms, ka lietotnes izstrādātāji plāno ieviest jaunu funkciju, kas dos iespēju samaksāt saviem iecienītākajiem “Clubhouse” sarunu veidotājiem un runātājiem. Tā būs viena no vairākām funkcijām, kas lietotājam ļaus veikt tiešos maksājumus caur šo lietotni.

    Lai šādā veidā varētu atalgot šos satura radītājus, lietotājam būs jādodas uz viņu profilu, un, ja šī funkcija ir iespējota, nebūs grūti atrast pogu “Send Money”, ievadīt konkrēto summu un to nosūtīt. Būtiski, ka visi 100% no maksājuma nonāks pie saņēmēja. Savukārt no personas, kura naudu sūta, tiks iekasēta neliela maksa par darījuma apstrādi, kas automātiski tiks novirzīta “Clubhouse” norēķinu apstrādes partnerim “Stripe”. Tas nozīmē, ka “Clubhouse” no šiem maksājumiem neiegūs absolūti neko.

    Reklāma

    Šobrīd jaunā funkcija tiek testēta mazās grupās un pie lietotājiem nonāks pakāpeniski.

    “Clubhouse” izpilddirektors Pols Deivisons norādījis, ka pašreiz vēlas koncentrēties uz atalgojuma iespējām satura radītājiem, nevis, piemēram, reklāmām. Šo soli uzteicis arī “Stripe” izpilddirektors Patriks Kolisons. Šeit jāpiebilst, ka marta vidū Deivisons nāca klajā ar jaunu akseleratora programmu, kas domāta tieši “Clubhouse” satura veidotājiem. Tajā tiks uzņemti kopumā 20 dalībnieki, kuri bez maksas varēs apgūt to, kā izveidot un noturēt savu auditoriju, kā komunicēt ar zīmoliem, kā gūt peļņu no savām “Clubhouse” veidotajām sarunām un citas gudrības.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    07.04.2021 11:56

    Tad nu laikam būs jānopērk iPhone un jāuzliek Clubhouse. Un iešu dirst par visiem politiķiem, čivinātājiem un beidzot ar “tehnoloģiju portālu “speciālistiem””, ka tomēr nav gluži cilvēki apkārt tik stulbi lai nodarbotos ar demagoģiju. Un man par to maksās. Tā man patīk ideja.

    Reklāma