Reklāma

“Clubhouse” drīzumā ieviesīs maksājumu funkciju

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Savā viena gada pastāvēšanas laikā audio saziņas lietotne “Clubhouse” vēl nav ieviesusi nevienu funkciju, kas pieprasītu lietotājam sniegties pēc savas maksājumu kartes. Taču laiki mainās, un arī “Clubhouse” drīzumā varēs veikt norēķinus. Tapis zināms, ka lietotnes izstrādātāji plāno ieviest jaunu funkciju, kas dos iespēju samaksāt saviem iecienītākajiem “Clubhouse” sarunu veidotājiem un runātājiem. Tā būs viena no vairākām funkcijām, kas lietotājam ļaus veikt tiešos maksājumus caur šo lietotni.

Lai šādā veidā varētu atalgot šos satura radītājus, lietotājam būs jādodas uz viņu profilu, un, ja šī funkcija ir iespējota, nebūs grūti atrast pogu “Send Money”, ievadīt konkrēto summu un to nosūtīt. Būtiski, ka visi 100% no maksājuma nonāks pie saņēmēja. Savukārt no personas, kura naudu sūta, tiks iekasēta neliela maksa par darījuma apstrādi, kas automātiski tiks novirzīta “Clubhouse” norēķinu apstrādes partnerim “Stripe”. Tas nozīmē, ka “Clubhouse” no šiem maksājumiem neiegūs absolūti neko.

Šobrīd jaunā funkcija tiek testēta mazās grupās un pie lietotājiem nonāks pakāpeniski.

“Clubhouse” izpilddirektors Pols Deivisons norādījis, ka pašreiz vēlas koncentrēties uz atalgojuma iespējām satura radītājiem, nevis, piemēram, reklāmām. Šo soli uzteicis arī “Stripe” izpilddirektors Patriks Kolisons. Šeit jāpiebilst, ka marta vidū Deivisons nāca klajā ar jaunu akseleratora programmu, kas domāta tieši “Clubhouse” satura veidotājiem. Tajā tiks uzņemti kopumā 20 dalībnieki, kuri bez maksas varēs apgūt to, kā izveidot un noturēt savu auditoriju, kā komunicēt ar zīmoliem, kā gūt peļņu no savām “Clubhouse” veidotajām sarunām un citas gudrības.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Tad nu laikam būs jānopērk iPhone un jāuzliek Clubhouse. Un iešu dirst par visiem politiķiem, čivinātājiem un beidzot ar “tehnoloģiju portālu “speciālistiem””, ka tomēr nav gluži cilvēki apkārt tik stulbi lai nodarbotos ar demagoģiju. Un man par to maksās. Tā man patīk ideja.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: