Reklāma

“Twitter Spaces” tagad pieejams gan iOS, gan Android, sastādot nopietnu konkurenci “Clubhouse”

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

“Twitter” audio saziņas rīks “Spaces”, kas piedāvāto iespēju ziņā ir gluži kā “Clubhouse” klons, tagad pieejams arī “Android” lietotājiem. Iepriekš šo tērzēšanas iespēju varēja izmantot tikai “iOS” lietotāji, tāpēc paredzams, ka konkurence starp šīm abām audio saziņas lietotnēm kļūs jo sīvāka.

Uzreiz jāsaka, ka “Spaces” joprojām pieejama beta versijā, kas nozīmē to, ka priekšā vēl virkne dažādu uzlabojumu. Lai arī šo audio saziņas rīku šobrīd var izmantot gan “Android”, gan “iOS” lietotāji, virtuālās istabas pagaidām var izveidot tikai “iOS” lietotāji. Taču “Twitter” norāda, ka pavisam drīz šāda iespēja tiks arī “Android” īpašniekiem.

Kā var abos attēlos labi redzēt – abas audio saziņas lietotnes kopumā ir visai līdzīgas. Dažas iespējas atšķiras, bet doma pavisam noteikti ir tā pati. Lai arī “Spaces” radīta, lai tieši konkurētu ar “Clubhouse”, “Twitter” strādā arī pie citām uz audio saziņu koncentrētām iespējām. Piemēram, pērnā gada vasarā “Twitter” sāka izmēģināt funkciju tvītos iekļaut balss ziņas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma