Reklāma

RIDE jaunajā sezonā piedāvās jaunus e-velosipēdus

Jaunākie raksti

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Norvēģija jau nākamā gada pavasarī pilnībā varētu pāriet uz elektroauto tirdzniecību

Norvēģija nu jau ilgstoši bijusi līderpozīcijās elektroauto pārdošanas rādītājos, tam jau sen nevienu nepārsteidzot. Jau iepriekš gana plaši izskanējis,...

Eiropa “bez 5 minūtēm” lēmusi, ka iPhone tomēr nāksies izmantot USB Type-C

Eiropas Komisija nolēmusi, ka visiem viedierīču ražotājiem nāksies izmantot USB Type-C uzlādes vadu visās viedajās ierīcēs, lai saudzētu dabu....

Microsoft prezentē palīdzības komplektu, lai Surface iekārtas varētu lietot cilvēki ar invaliditāti

Trešdienas vakarā Microsoft prezentēja savus jaunos Surface līnijas produktus, un bija patīkams pārsteigums, ka īpaša vieta tika atvēlēta tam,...

1000km brauciens ar Audi Q4 e-tron elektroauto (video)

Pagājušajā gadā, kad mēs tikai aizsākām veidot šos 1000km elektroauto testus, izbraucām ar lielo Audi e-tron un šis auto...

RIDE pagājušajā vasarā sāka piedāvāt koplietošanas elektriskos velosipēdus Rīgā un Jūrmalā. Šogad uzņēmums papildinās piedāvājumu ar jauniem un vēl labākiem elektrovelosipēdiem.

Vadošais e-mobilitātes un mikro-mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Latvijas tirgū RIDE savu darbību uzsāka 2019. gadā, klientiem nodrošinot augstvērtīgāko elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu. 2020. gada vasarā RIDE sāka piedāvāt elektrisko velosipēdus koplietošanas pakalpojumā.

Jaunais piedāvājums par spīti sarežģītajai situācijai dēļ pandēmijas bija ļoti pieprasīts. Šie velosipēdi sevi labi pierādīja diennakts tumšajā laikā, jo tie ir aprīkoti ar spilgtiem lukturiem, kas lieti noder naksnīgajiem braucieniem no Rīgas uz Jūrmalu. Šogad uzņēmums plāno papildināt savu piedāvājumu ar vairākiem jauniem elektriskajiem velosipēdiem, kas spēs nobraukt vēl tālāk ar vienu uzlādi un būs komfortablāki.

2020. gada sezonā RIDE klienti kopā nobrauca 175’000 km, kas ir gandrīz 4.5 reizes apkārt zemeslodei. Tādā veidā atmosfērā netika izlaistas 25.9 tonnas CO2 jeb netika sadedzināti 10’000 litri degvielas. Vispopulārākās vietas bija Rīgas centrs un tā tuvā apkārtne.

Jaunā sezona sākas šodien, 24. martā. Šogad uzņēmums plāno piedāvāt šo koplietošanas pakalpojumu Rīgā, Jūrmalā, Mārupē, Vecāķos un citviet Pierīgā, kur ir velo infrastruktūra.

Šobrīd RIDE piedāvā akciju, kuras ietvaros papildinot virtuālo maku iegūsti vairāk kā samaksāji. Papildinot e-maku par 20€, iegūsti papildus 20€ bonusā!

Reklāma

32 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
32 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Veidosim lielāku zoodārzu uz ielām 🤢

“Tādā veidā tika atmosfērā netika…” – tad kā tur īsti bija? Es balsoju par “tika” 😁

kāpēc RIDE mopēdu pressrelīzē dēvē par velosipēdu?
tāpēc, ka šādi melojot jau otro gadu veiksmīgi izdosies apmānīt bezzobainos likumsargus.

Tādēļ, ka sūdam uzskrūvējot pedāļus viņš kļūst par “velosipēdu” ar iespēju pārvietoties pa ietvēm…

Jā, cepuri nost, atraduši labu hack’u.

Kā arī tas “sūds” brauc uz 25km/h, kas nav nopietni, lai nedrīkstētu braukt pa ietvēm.

nē, sūdu ar nevelosipēda konstrukciju, motoru un pedāļiem sauc par mopēdu, un tam LR ir nepieciešamas vadītāja tiesības.

Viņi šeit droši vien mēģina izbraukt ar 25 km/h limitu. Principā tad visi e-skrejriteņi arī ir mopēdi un tiem vajag tiesības.

Mopēdam ir konkrēta definīcija, nevis kādam vēsturiskā atmiņa konkrēta izskata ierīci asociē ar mopēdu, tad viņš kauc , ka tas ir mopēds.

nu tad iedod definīciju, kaucekli. es jau to apskatījos pirms rakstīt.

Slikti esi skatījies Ceļu satiksmes likumu. ;) velosipēds — transportlīdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot uz tā esošā cilvēka muskuļu spēku (izņemot ratiņkrēslus). Velosipēds var būt aprīkots ar elektromotoru, kura jauda ir ne lielāka par 0,25 kW. Viss, kas nepārsniedz 0,25kW ir velosipēds. mopēds — divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā, kā arī četrriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura pašmasa nepārsniedz 350 kilogramus (neskaitot akumulatoru masu elektrotransportlīdzekļiem), motora… Read more »

Ride mājaslapā teikts, ka jaunie braucamie ir Xiaomi HIMO T1. Tiem specifikācijā rakstīts, ka jauda ir 350W. Tā ka tas vairs neatbilst velosipēda definīcijai..

Neatbilst arī mopēda definīcijai. Jo konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 25km/h ;)

tātad jāizmanto mazākais kopsaucējs — velosipēds tas vairs nav, tātad nākamā pakāpe, t.i., mopēds.

Dažādās valstīs arī vienu un to pašu mašīnu ar vienu un to pašu motoru mēdz tirgot dažādās jaudas versijās, kur pamatā jauda ir ierobežota ar programmatūras palīdzību. Var jau būt, ka 350W ir motora jauda, bet konkrētais modelis neattīsta visu jaudu un ir ierobežots pie 250W?

Visticamāk. Tā dara daudzi ražotāji, kas tirgo modeļus arī piemēram ASV, kur ir citādāki limiti. Man jau šķiet tai jaudai +/- 100W nav nozīmes, ja max ātrums tāpat ir 25 km/h.

atkal sarkanie braucamie būs pamesti ietvju vidū, aizsprostojot ieejas durvis utt.

nekas nemainīsies, kamēr netiks panākta operatora atbildība, foto-iesniegums-sods, un tālāk jau viņi paši veikli tiks ar faktiskajiem lietotājiem, jo šobrīd viņi mētā glupiņo un saka, jā, mēs pabrīdināsim lietotāju, kas atstāja braucamo nevietā.

Nav jau noteikumu, kur atstāt velosipēdus, tāpēc arī met, kur pagadās.
Dānijā velosipēdus ir jāatstāj velo novietnēs, kas ir praktiski uz katra stūra, tāpēc riteņi nemētājas, kur pagadās. Stāvdrāžus gan tur met kur pagadās, bet tie vistacamāk ir tūristi no LV. :)

Šo patiesībā var atrisināt diezgan vienkārši. Foto ar nevietā atstātu braucamo nomas kantorim un tie lai pārsūta tālāk pašvaldības policijai. Kuri pārkāpējam, atkarībā no tā, kā braucamais tika atstāts, aizsūta rēķinu par administratīvā soda apmaksu 50-100€ apmērā. Šo procesu var pat daļēji automatizēt. Ar to lielāko daļu pofigistu ātri iemācītu patērēt 20 sekundes lai braucamo noliktu pareizi. Vai noliktu kur drīkst un atlikušos 20 metrus noietu kājām.

kāpēc tu domā, ka kantoris tiešām to risina? cik nācies saskarties, viņu pozīcija ir “paldies un pofig”, tipa, piķis ripo un kamēr nav līķu, tikmēr neko viņi nerisinās.

tāpēc arī vajag kā ar auto – sods braucamā īpašniekam un tas jau pats tiek galā ar lietotājiem.

kāda ir motora jauda šim braucamajam?

Tādā veidā atmosfērā netika izlaistas 25.9 tonnas CO2 jeb netika sadedzināti 10’000 litri degvielas….

Vienu lidmašīnu piešķiļot tiek vairāk piebezdētas debesis, kā šie gada laikā.

Ekofašima piesaukšana reklāmā ir pēdējā laika trends, bet ja jau reklamē ričuku, tad jāreklamē ir bezizmešu ričuki, kurus pedālē ar braucēja kāju spēku, nevis elektromotoru, ko darbina elektrība, kuru saražojis Rīgas TEC, kurinot pretīgo, dabai kaitīgo Krievijas dabas gāzi! :D Dabas gāze ir degviela, kuru dedzina, lai iegūtu elektrību! Fui, fui, fui….kauns…kauns….

cheap trick.
cik tika piebezdēts, ražojot un piegādājot šos braucamos? un tad auto braukās pa pilsētu, savācot bojātos vai pilnībā izlādētos.

e-tačku ražotāji ir labi apguvuši pantiņu par co2. parastais velo nepatērē elektrību vispār.

Cik tad būs to kuri par maksu brauks ar tikai minamajiem riteņiem? Tur vairs nav tik liela atšķirība cenā starp nomas minamo un paša nopirktu. Kājminamajiem un e-drāžiem ir savas klientu grupas. Pirmie der tikai tūristiem un pūristiem, kuri ir redzamā mazākumā. Otrie – tiem kuriem vienkārši jāpārvietojas no A līdz B un svarīgi ir to izdarīt pēc iespējas ātrāk, ērtāk un bez dušas apmeklējuma.

Lai nesmacinātos uz ielas, servisa braucamos, kas maina e-drāžu baterijas un nokautos braucamos, arī jāelektrizē.

ta man vienalga, kurš kā brauc vai svīst, es tik piezīmēju ka tā ekoštelle tur tāda bišku aiz matiem pievilkta.
ekoloģiski ir iet kājām.

Interesanti vai tie pedāļi vispār ir funkcionāli, vai tikai lai kur kājas uzlikt?

varot, Kursora rakstā bija links uz video.

Cik šodien novēroju, visiem tie pedāļi ir noskrūveti… Normāla šmaukšanās.

Tas gan jau lai novērstu ka nemaksātāji paķer novietotu braucamo un aizminas zilajās tālēs.

Tad kādā sakarā ‘elektrovelo’? :facepalm:

Un tie jaunie būtu kādi? Gandrīz nekādas informācijas pēc būtības…

Reklāma
Reklāma
Reklāma