Web Analytics
More
    Reklāma

    RIDE jaunajā sezonā piedāvās jaunus e-velosipēdus

    Jaunākie raksti

    RIDE pagājušajā vasarā sāka piedāvāt koplietošanas elektriskos velosipēdus Rīgā un Jūrmalā. Šogad uzņēmums papildinās piedāvājumu ar jauniem un vēl labākiem elektrovelosipēdiem.

    Vadošais e-mobilitātes un mikro-mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Latvijas tirgū RIDE savu darbību uzsāka 2019. gadā, klientiem nodrošinot augstvērtīgāko elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu. 2020. gada vasarā RIDE sāka piedāvāt elektrisko velosipēdus koplietošanas pakalpojumā.

    Reklāma

    Jaunais piedāvājums par spīti sarežģītajai situācijai dēļ pandēmijas bija ļoti pieprasīts. Šie velosipēdi sevi labi pierādīja diennakts tumšajā laikā, jo tie ir aprīkoti ar spilgtiem lukturiem, kas lieti noder naksnīgajiem braucieniem no Rīgas uz Jūrmalu. Šogad uzņēmums plāno papildināt savu piedāvājumu ar vairākiem jauniem elektriskajiem velosipēdiem, kas spēs nobraukt vēl tālāk ar vienu uzlādi un būs komfortablāki.

    2020. gada sezonā RIDE klienti kopā nobrauca 175’000 km, kas ir gandrīz 4.5 reizes apkārt zemeslodei. Tādā veidā atmosfērā netika izlaistas 25.9 tonnas CO2 jeb netika sadedzināti 10’000 litri degvielas. Vispopulārākās vietas bija Rīgas centrs un tā tuvā apkārtne.

    Jaunā sezona sākas šodien, 24. martā. Šogad uzņēmums plāno piedāvāt šo koplietošanas pakalpojumu Rīgā, Jūrmalā, Mārupē, Vecāķos un citviet Pierīgā, kur ir velo infrastruktūra.

    Šobrīd RIDE piedāvā akciju, kuras ietvaros papildinot virtuālo maku iegūsti vairāk kā samaksāji. Papildinot e-maku par 20€, iegūsti papildus 20€ bonusā!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    32 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pfff
    24.03.2021 20:14

    Veidosim lielāku zoodārzu uz ielām 🤢

    Es pats
    24.03.2021 22:21

    “Tādā veidā tika atmosfērā netika…” – tad kā tur īsti bija? Es balsoju par “tika” 😁

    digitalk
    25.03.2021 07:54

    kāpēc RIDE mopēdu pressrelīzē dēvē par velosipēdu?
    tāpēc, ka šādi melojot jau otro gadu veiksmīgi izdosies apmānīt bezzobainos likumsargus.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Juris
    25.03.2021 08:31
    Reply to  digitalk

    Tādēļ, ka sūdam uzskrūvējot pedāļus viņš kļūst par “velosipēdu” ar iespēju pārvietoties pa ietvēm…

    Kursors.lv
    25.03.2021 08:37
    Reply to  Juris

    Jā, cepuri nost, atraduši labu hack’u.

    Jānis
    25.03.2021 09:14
    Reply to  Juris

    Kā arī tas “sūds” brauc uz 25km/h, kas nav nopietni, lai nedrīkstētu braukt pa ietvēm.

    digitalk
    25.03.2021 09:33
    Reply to  Juris

    nē, sūdu ar nevelosipēda konstrukciju, motoru un pedāļiem sauc par mopēdu, un tam LR ir nepieciešamas vadītāja tiesības.

    Rudolfs
    25.03.2021 10:37
    Reply to  digitalk

    Viņi šeit droši vien mēģina izbraukt ar 25 km/h limitu. Principā tad visi e-skrejriteņi arī ir mopēdi un tiem vajag tiesības.

    Jack Mort
    25.03.2021 10:23
    Reply to  digitalk

    Mopēdam ir konkrēta definīcija, nevis kādam vēsturiskā atmiņa konkrēta izskata ierīci asociē ar mopēdu, tad viņš kauc , ka tas ir mopēds.

    digitalk
    25.03.2021 10:27
    Reply to  Jack Mort

    nu tad iedod definīciju, kaucekli. es jau to apskatījos pirms rakstīt.

    Skābene
    25.03.2021 11:05
    Reply to  digitalk

    Slikti esi skatījies Ceļu satiksmes likumu. ;)
    velosipēds — transportlīdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot uz tā esošā cilvēka muskuļu spēku (izņemot ratiņkrēslus). Velosipēds var būt aprīkots ar elektromotoru, kura jauda ir ne lielāka par 0,25 kW.

    Viss, kas nepārsniedz 0,25kW ir velosipēds.

    mopēds — divriteņu vai trīsriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums pārsniedz 25 kilometrus stundā, bet nepārsniedz 45 kilometrus stundā, kā arī četrriteņu mehāniskais transportlīdzeklis, kura pašmasa nepārsniedz 350 kilogramus (neskaitot akumulatoru masu elektrotransportlīdzekļiem), motora darba tilpums nepārsniedz 50 kubikcentimetrus (dzirksteļaizdedzes tipa motoriem) vai kura maksimālā jauda nepārsniedz 4 kW (elektromotoriem vai cita veida iekšdedzes tipa motoriem) un konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45 kilometrus stundā;

    Mārtiņš
    25.03.2021 11:29
    Reply to  Skābene

    Ride mājaslapā teikts, ka jaunie braucamie ir Xiaomi HIMO T1. Tiem specifikācijā rakstīts, ka jauda ir 350W. Tā ka tas vairs neatbilst velosipēda definīcijai..

    Jack Mort
    25.03.2021 11:48
    Reply to  Mārtiņš

    Neatbilst arī mopēda definīcijai. Jo konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 25km/h ;)

    digitalk
    25.03.2021 14:19
    Reply to  Jack Mort

    tātad jāizmanto mazākais kopsaucējs — velosipēds tas vairs nav, tātad nākamā pakāpe, t.i., mopēds.

    Skābene
    25.03.2021 12:10
    Reply to  Mārtiņš

    Dažādās valstīs arī vienu un to pašu mašīnu ar vienu un to pašu motoru mēdz tirgot dažādās jaudas versijās, kur pamatā jauda ir ierobežota ar programmatūras palīdzību. Var jau būt, ka 350W ir motora jauda, bet konkrētais modelis neattīsta visu jaudu un ir ierobežots pie 250W?

    Rudolfs
    25.03.2021 13:30
    Reply to  Skābene

    Visticamāk. Tā dara daudzi ražotāji, kas tirgo modeļus arī piemēram ASV, kur ir citādāki limiti. Man jau šķiet tai jaudai +/- 100W nav nozīmes, ja max ātrums tāpat ir 25 km/h.

    0952
    25.03.2021 08:33

    atkal sarkanie braucamie būs pamesti ietvju vidū, aizsprostojot ieejas durvis utt.

    nekas nemainīsies, kamēr netiks panākta operatora atbildība, foto-iesniegums-sods, un tālāk jau viņi paši veikli tiks ar faktiskajiem lietotājiem, jo šobrīd viņi mētā glupiņo un saka, jā, mēs pabrīdināsim lietotāju, kas atstāja braucamo nevietā.

    Skābene
    25.03.2021 11:08
    Reply to  0952

    Nav jau noteikumu, kur atstāt velosipēdus, tāpēc arī met, kur pagadās.
    Dānijā velosipēdus ir jāatstāj velo novietnēs, kas ir praktiski uz katra stūra, tāpēc riteņi nemētājas, kur pagadās. Stāvdrāžus gan tur met kur pagadās, bet tie vistacamāk ir tūristi no LV. :)

    Krotow
    26.03.2021 18:43
    Reply to  0952

    Šo patiesībā var atrisināt diezgan vienkārši. Foto ar nevietā atstātu braucamo nomas kantorim un tie lai pārsūta tālāk pašvaldības policijai. Kuri pārkāpējam, atkarībā no tā, kā braucamais tika atstāts, aizsūta rēķinu par administratīvā soda apmaksu 50-100€ apmērā. Šo procesu var pat daļēji automatizēt. Ar to lielāko daļu pofigistu ātri iemācītu patērēt 20 sekundes lai braucamo noliktu pareizi. Vai noliktu kur drīkst un atlikušos 20 metrus noietu kājām.

    Last edited 3 years ago by Krotow
    0952
    26.03.2021 19:04
    Reply to  Krotow

    kāpēc tu domā, ka kantoris tiešām to risina? cik nācies saskarties, viņu pozīcija ir “paldies un pofig”, tipa, piķis ripo un kamēr nav līķu, tikmēr neko viņi nerisinās.

    tāpēc arī vajag kā ar auto – sods braucamā īpašniekam un tas jau pats tiek galā ar lietotājiem.

    0952
    25.03.2021 10:48

    kāda ir motora jauda šim braucamajam?

    Einis
    25.03.2021 12:33

    Tādā veidā atmosfērā netika izlaistas 25.9 tonnas CO2 jeb netika sadedzināti 10’000 litri degvielas….

    Vienu lidmašīnu piešķiļot tiek vairāk piebezdētas debesis, kā šie gada laikā.

    Skābene
    25.03.2021 14:00
    Reply to  Einis

    Ekofašima piesaukšana reklāmā ir pēdējā laika trends, bet ja jau reklamē ričuku, tad jāreklamē ir bezizmešu ričuki, kurus pedālē ar braucēja kāju spēku, nevis elektromotoru, ko darbina elektrība, kuru saražojis Rīgas TEC, kurinot pretīgo, dabai kaitīgo Krievijas dabas gāzi! :D Dabas gāze ir degviela, kuru dedzina, lai iegūtu elektrību! Fui, fui, fui….kauns…kauns….

    Last edited 3 years ago by Skābene
    0952
    25.03.2021 14:02
    Reply to  Einis

    cheap trick.
    cik tika piebezdēts, ražojot un piegādājot šos braucamos? un tad auto braukās pa pilsētu, savācot bojātos vai pilnībā izlādētos.

    e-tačku ražotāji ir labi apguvuši pantiņu par co2. parastais velo nepatērē elektrību vispār.

    Krotow
    26.03.2021 18:37
    Reply to  0952

    Cik tad būs to kuri par maksu brauks ar tikai minamajiem riteņiem? Tur vairs nav tik liela atšķirība cenā starp nomas minamo un paša nopirktu. Kājminamajiem un e-drāžiem ir savas klientu grupas. Pirmie der tikai tūristiem un pūristiem, kuri ir redzamā mazākumā. Otrie – tiem kuriem vienkārši jāpārvietojas no A līdz B un svarīgi ir to izdarīt pēc iespējas ātrāk, ērtāk un bez dušas apmeklējuma.

    Lai nesmacinātos uz ielas, servisa braucamos, kas maina e-drāžu baterijas un nokautos braucamos, arī jāelektrizē.

    Last edited 3 years ago by Krotow
    0952
    26.03.2021 19:06
    Reply to  Krotow

    ta man vienalga, kurš kā brauc vai svīst, es tik piezīmēju ka tā ekoštelle tur tāda bišku aiz matiem pievilkta.
    ekoloģiski ir iet kājām.

    Ivars Dzerve
    25.03.2021 16:03

    Interesanti vai tie pedāļi vispār ir funkcionāli, vai tikai lai kur kājas uzlikt?

    digitalk
    25.03.2021 19:26
    Reply to  Ivars Dzerve

    varot, Kursora rakstā bija links uz video.

    AC/DC
    26.03.2021 17:48
    Reply to  Ivars Dzerve

    Cik šodien novēroju, visiem tie pedāļi ir noskrūveti… Normāla šmaukšanās.

    Krotow
    26.03.2021 18:32
    Reply to  AC/DC

    Tas gan jau lai novērstu ka nemaksātāji paķer novietotu braucamo un aizminas zilajās tālēs.

    AC/DC
    27.03.2021 10:13
    Reply to  Krotow

    Tad kādā sakarā ‘elektrovelo’? :facepalm:

    Jānis Elmeris
    26.07.2021 00:01

    Un tie jaunie būtu kādi? Gandrīz nekādas informācijas pēc būtības…

    Reklāma