Web Analytics
More
    Reklāma

    “RIDE” Latvijā sāk koplietošanā piedāvāt elektriskos motorollerus velosipēda ādā

    Jaunākie raksti

    Lai nodrošinātu efektīvāku mobilitāti Rīgas pilsētā, organizācija “RIDE” piedāvā Xiaomi HIMO T1 elektrovelosipēdu īstermiņa nomu. Šis pakalpojums atvieglos satiksmes plūsmu pilsētas centrā un mazinās gaisa piesārņojumu, kas atstāj ietekmi uz apkārtējo vidi.

    Elektrovelosipēdi būs pieejami  Rīgā un Jūrmalā, kur tos varēs atrast un aktivizēt ar aplikācijas palīdzību. Aplikācija ir paredzēta gan iOS, gan Android viedierīcēm un ir pieejama attiecīgo platformu aplikāciju vietnēs. Lai būtu ērtāk uzsākt braucienu un lejuplādēt aplikāciju, pie elektrovelosipēda varēs vienkārši noskenēt uz tā atrodamo QR kodu, kas automātiski aizvedīs uz lietotnes lejupielādes vietni. Aplikāciju varēs arī atrast un lejuplādēt “RIDE” mājas lapā www.ridemobility.eu.

    Reklāma

    Xiaomi HIMO T1 ir jauna tipa elektrovelosipēdi, kādi vēl netiek piedāvāti Latvijas nomas tirgū. Tie sniedz iespēju pārvietoties ar ātrumu līdz 25 kilometriem stundā, sēžot ērtā pozīcijā, tai pat laikā labi pārredzot apkārtējo satiksmi. Ar pilnu baterijas uzlādi un neminoties var nobraukt 45 kilometrus, kas sniedz iespēju sasniegt Jūrmalu, kas ir iekļauta teritorijā, kur elektrovelosipēdu pēc brauciena beigām var novietot. Sākotnēji Rīgā tiks izvietoti vairāk nekā simts jaunie, pilnībā elektriskie, un dabai draudzīgie pārvietošanās līdzekļi. Pakalpojums ir pieejams visu diennakti un elektrovelosipēdi ir aprīkoti ar visiem nepieciešamajiem gaismas un skaņas signāliem, kas vēl vairāk uzlabo to spēju iekļauties ikdienas satiksmes plūsmā, kā arī nodrošinās ērtu, drošu un pamanāmu pārvietošanos diennakts tumšajā laikā!

    Nomas pakalpojuma cena ir 1 EUR par nomas uzsākšanu un 0,15 EUR par katru nomas minūti. Pirmajā – atklāšanas dienā, lai iepazīstinātu klientus ar pakalpojumu noma būs bezmaksas. Visu pirmo nedēļu būs iespējams iepazīties ar pakalpojumu bez nomas uzsākšanas maksas, t.i, būs jāmaksā tikai par braucienā pavadīto laiku 0,15 EUR/min. Visas dienas nomas maksa ir tikai 15 EUR, respektīvi, vienas dienas laikā no 00:00 – 23:59 netiks iekasēti vairāk par 15 EUR. Vēl būs pieejami “referral” kodi, kurus būs iespējams nosūtīt draugiem. Draugs saņems 2,50 EUR bonusu bezmaksas braucienam, kas ietver uzsākšanu un 10 minūšu braucienu. Ja draugs būs izmēģinājis pakalpojumu, tad arī sūtītājs saņems 2,50 EUR bonusu. Kā arī šobrīd FaceBook lapā @ridemobilityeu risinās vairāki konkursi, kuru balva ir bezmaksas brauciens visas dienas garumā, kuru varēs izmantot sev ērtā laikā.

    “Jaunu – ērtāku pārvietošanās līdzekļu ieviešana bija loģisks solis, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi”, norāda Edgars Jākobsons, “RIDE” SIA valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma attīstības vadītājs.

    Visi ir laipni aicināti izmēģināt jauno pakalpojumu un jaunos elektrovelosipēdus Xiaomi HIMO T1. Gaidīsim visus interesentus šo trešdien, 15.07.2020. sākot no plkst. 12:00 pie “Laimas” pulksteņa, Aspazijas bulvārī 20, Rīgā.  Lai pirmais iespaids būtu īpaši patīkams, rekomendējam izmantot svaigo, ar priežu skuju aromātu bagāto veloceliņu Rīga – Jūrmala. Drošu un patīkamu braucienu novēl “RIDE” komanda!

    “RIDE” ir vadošais e-mobilitātes un mikro-mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Latvijas tirgū. Savu darbību uzsāka 2019. gadā klientiem nodrošinot augstvērtīgāko elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu. “RIDE” ietilpst “TrafoNet” uzņēmumu grupā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    28 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Dzintars
    14.07.2020 11:42

    Tā jau viss forši, daudzveidība nomas iespējās ar ko ripot apkārt traucoties starp cilvēku un auto burzmām. Bet nu cik var tos hlamus ievazāt pilsētā. Nepietiek jau, ka (ja nemaldos) 3 dažādu firmu skūteri mētājās pa kājām, tad vēl motorolleri saparkoti, kur nu kurais, būs vēl šie. Tā kā sen jau par daudz, manuprāt, visa šitā ir savedies pilsetā.

    trel
    14.07.2020 13:32
    Reply to  Dzintars

    Laikam jāpriecājas, ka nedzīvo Rīgā. Citās pilsētās ir pilnīgi neviena šāda koplietošanas iekārta pieejama :D
    Ja par ģēlu runājam, tad manuprāt problēma nav šobrīd šo iekārtu daudzumā uz ielām, bet gan tajā, ka visi samet viņus vienās un tajās pašās vietās pa lielam. Vajadzētu pilsētas saistošos noteikumus jaunus un izpilddirektoram vajadzētu katrai firmai arī norādīt – kuri ir Jūsu darbības rajoni un kurās vietās Jūsu iekārtas var mētāties. Pēc kartēm var redzēt, ka daudzi šie pakalpojumi ir pieejami vienās un tajās pašās Rīgas vietās, bet lielā daļā teritorijas tie nav.

    Dzintars
    14.07.2020 13:56
    Reply to  trel

    Tieši tā. Daudzums vēl būtu pieciešams, ja cilvēkiem strādātu vairāk par vienu pelēko šūnu galvā. Regulāri pašam pārvietojoties ar velosipēdu apkārt ir nācies redzēt skūterus novietotus tieši priekša piemēram uzbrauktuvēm, t.i braucot ar velo, ejot vai sazin ko vēl tev priekšā ir sakrauti šķēršļi kur tādiem nebūtu jābūt. Cilvēki tik vienkārši kā normāli novietot gājēju ceļa malā, kur nevienam netraucē, nespēj to izdarīt. Skumji, bet jo vairāk šo nomas pakalpojumu ienāk, jo apnicīgāk paliek. Turklāt tagad ja paskaita, 6 aplikācijas, lai izmantotu visus šos nomas priekus (jo ja nu gribās ar katru izbraukt ne tikai būt lojālam pie vieniem) :D

    0931
    14.07.2020 14:06
    Reply to  Dzintars

    No 1. jūlija varot atsekot nevīžīgo lietotāju, kas atstāj braucamo nepareizi – ziņo PP ar aplikāciju, vai servisa operatoram.

    0931
    14.07.2020 11:55

    >elektrovelosipēdu pēc brauciena beigām var novietot

    Galvenais, lai nepamet ietves vidū kā nevīžīga saimnieka suns savu darāmo.

    Tāpat arī aicinu iznomātājus noteikumos likt punktu, ka iznomājot vairākus braucamos braukšanai grupā, cilvēki saprot un piekrīt tam, ka jābrauc vienam aiz otra, nevis blakus. Parunāties var mājās un braucot svarīgāka ir drošība (t.sk. apkārtējo), nevis pašu labsajūta.

    0931
    14.07.2020 14:02
    Reply to  0931

    Precizējot par novietošanu – pašvaldībām (galvenokārt) kopā ar izīrētājiem būtu jāveido jauni laukumi, kur novietot īres braucamos, nevis izmantot ietves un katru brīvu kvadrātmetru. Citādi sanāk tā – pakalpojumu iebāzīsim esošajā infrastruktūrā uz gājēju rēķina, un tad arī rodas situācijas ka visa veida īres braucamie pieblīvē ietves un laukumiņus, liekot gājējiem manevrēt un sodīties.

    digitalk
    14.07.2020 14:20
    Reply to  0931

    tev taisnība. tas, ka drīkst močus un rollerus likt uz ietves ir tikai pozitīvi — īpašnieks pats ir ieinteresēts, lai kāds dārgo verķi neapskādē un stāvvietu ielas malā neaizņems. bet par īres braucamajiem, kas novietoti kur pagadās, derētu ieviest kādu sodiņu. diemžēl, tas neizslēdz iespēju, ka idiotu bariņš sāks pārvietot īres braucamos šķērsām ietvei, lai “papriecātos” kā svešam cilvēkam ripo soda naudas.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    0931
    14.07.2020 15:39
    Reply to  digitalk

    Pag, es tomēr domāju ka ietves nav īstā vieta braucamajiem….redz, viena lieta, ja uz ietves stāv viens rolleris vai pat mocis. Cita lieta, ja tur ierīko nomas rolleru stāvvietu, tie tiek braukti, novietoti, pa ietvi notiek rolleru satiksme un teiksim kā ir – 8-12 braucamie aizņem prāvu daļu ietves.

    Godīgi būtu atnākt uz pašvaldību, hei, mums ir bizness ar nomas braucamajiem, ierādiet mums pašvaldības zemes gabaliņu kuru mēs noasfaltēsim – labi mums, labi cilvēkiem un to zāles pleķi tāpat izmanto suņu tualetei. Win-win-win. Izņemot suņus, ok. Ar lādējamiem braucamajiem pašvaldība var piedalīties ar daļu finansējuma lādētāju ierīkošanai, paņemot uz sevi pieslēguma ierīkošana kā starpnieks starp tīkliem un patērētāju (vairāk jau lai iznomātājs nekļūtu nekaunīgs, ja tam piederētu gan zeme, gan pieslēgums). Slikts bizness un šie bankrotē – nu ko, pašvaldība iznomā zemi un pieslēgumu citiem.

    digitalk
    14.07.2020 15:48
    Reply to  0931

    nu tak es tevi tieši tā arī sapratu. personīgie divriteņu verķī ar numuru uz pakaļas pēc CSN, īres braucamie lai dzīvo speciāli atzīmētās vietās.

    0931
    14.07.2020 16:11
    Reply to  digitalk

    ā, nu skaidrs.

    Agris
    14.07.2020 16:13
    Reply to  digitalk

    Jāsaprot, ka cilvēks nomā, lai tiktu no punkta A uz punktu B, neviens negribēs maksāt papildus par braucienu uz punktu C, lai novietotu paredzētajā vietā to agregātu. Pašvaldība ierādīs vietu Rumbulā kaut kur un visi būs priecīgi?
    Nomas kantoris redz, ka 10 skūteri mētājas vienā vietā, lai ievieš aplikācijā, ka kāds var nopelnīt kādus punktus vai bezmaksas minūtes par to, ka kādu pārvieto kvartālu tālāk, lai nav bardaks.
    Otrs risinājums, ka tiek ieviesta kāda nodeva un uz trotuāriem tad pašvaldība ievieš krāsojumu pie māju fasādēm, kurās vietās jānovieto braucamie vai vienkārši, kā jānovieto paralēli brauktuvei, piemēram, 5m no krustojuma aizņemot pirmos 30cm trotuāra, vienīgi tad tomēr kāds var apgāzt un tas var uzkrist uz braucamās daļas. Nu tad pēc iespējas tuvāk mājas fasādei. Vēl jau problēma, ka bruģis Rīgā un pārējie trotuāra segumi nelīdzeni un tās kājas aparātiem nav diez ko ērti izmantojamas, lai tas neapgaztos..

    digitalk
    14.07.2020 16:40
    Reply to  Agris

    īres velosipēdus ir jānovieto atpakaļ savos staļļos. kāpēc lai tā nebūtu ar īres skrejriteņiem? jā, lietot būs neērtāk, bet varbūt tā vietā lai kārtējais fiqsybolts gūtu ātro peļņu, viņi sāktu ieviest kārtību savā saimniecībā? iespējai nomest, kur pagadās jābūt tikai kamēr tu maksā par izmantošanas minūtēm. tad arī pats būsi atbildīgs, ja saniknots garāmgājējs tavu divriteņu sū nogāzīs, jo neprati gar fasādi noparkoties.

    0931
    14.07.2020 17:13
    Reply to  Agris

    Biju domājis, ka stāvvietas jāveido nelielas, izmantojot šobrīd neizmantoto (vai neracionāli izmantoto) vietu. 5 rolleri šeit, 10 tur.
    Daudz kur ir zāles vai 1986.g. bruģēti degradēti pleķīši, kurus noasfaltēt – un pasaule kļūtu labāka. Bet tam vajag līdzekļus, bet hei, ja gribi pelnīt naudu – uzskati to par ieguldījumu.

    Protams, ka īstermiņa nomas stāvvietām jābūt izmantošanas tuvumā, nevis Ropažu pagastā kur var noasfaltēt desmitiem ha.

    0927
    01.10.2020 09:26
    Reply to  digitalk

    Pa šo laiku gadījies redzēt, ka velobraucējs apstājas un veloceliņa vidū novietoto skūteri aiznes līdz sētai un pārmet tai pāri. Tas nav diez ko smalki, bet var saprast cilvēku – uzskriet lielam dzelzs šķērslim nav patīkama perspektīva.
    Paskatījos skūteru nomas noteikumos – neviens tieši neraksta “neatstāt uz veloceliņiem”, bet iztiek ar vispārīgām frāzēm “lai netraucētu pārējiem”. Acīmredzot, sastopoties ar mēģinājumiem pārvērst veloceļus par stāvvietu, velobraucēji tos risinās kā nu mācēs un ne vienmēr neattapīgā uzņēmēja labā…..

    Pēteris
    14.07.2020 18:11

    Tas iznāk rīt 15.07 varēs par brīvu izmēģināt?

    0931
    14.07.2020 18:12
    Reply to  Pēteris

    Ja neuzkarinās aplikāciju)

    Pēteris
    14.07.2020 18:16
    Reply to  0931

    Ideāli tad :)

    TopStar
    14.07.2020 22:53

    Kas tad tas galu galā ir – velosipēds vai motorolleris?

    Pigors
    15.07.2020 10:25
    Reply to  TopStar

    Elektro minimokiks.

    digitalk
    15.07.2020 10:36
    Reply to  Pigors

    mokiks bija COOL :))

    Edgars Rozentals
    14.07.2020 23:53

    Rīga Jūrmala velo celiņš uz Slokas ielas ir 60 cm plats pie mājas sienas. Bravo. Bravo vatnikiem kas iebalsoja urlakovu kas 10 gados izbūvēja 2 km veloceliņa.

    KKTK
    15.07.2020 08:29

    Galvenais, tagad partija Gods Apzagt Rīgu, atkal priekšvēlēšanu kampaņā sola velo ceļus visos virzienos. P!m!s Dvacatņiks pirms 15 gadiem personiski solīja velo ceļus visos virzienos. Domē bija – neko neizdarīja. Tagad atkal lej sīrupu.

    1040
    15.07.2020 10:40

    Un tur, kur veloceliņa platums ir lielāks, pilns ar esmātēm, kas stumj ratiņus un suņu staidzinātājiem. Tāpēc secinājums ir vienkāršs….

    digitalk
    15.07.2020 10:54
    Reply to  1040

    atkarīgs no trotuāra platuma, nav jau gluži tā, ka visi principiāli ganās uz veloceliņa.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    1040
    15.07.2020 11:16
    Reply to  digitalk

    pag pag….uz veloceliņa nav ietves, tie ir divi dažādi jēdzieni pat pie mums, kur tas viss ir sajaukts kopā – ir gājēju josla un ir velo josla, attiecīgi, velo nebūtu jābrauc pa gājēju joslu un gājējiem nebūtu jāiet pa velo joslu.

    Protams, ka apvienotie celiņi darbojas slikti un tos var būvēt tikai tur, kur maz naudas un sapratnes par satiksmi. Šādi celiņi prasa lielu apzinīguma līmeni no visiem to lietotājiem, bet ar to ir švaki.

    Edgars
    16.07.2020 00:02

    Maskačka un Krasta masīvs kāpēc nav zonā?

    Gatis
    16.07.2020 18:30

    Nepatika pirmā pieredze.
    Aizbraucu līdz noteiktai vietai, tas Ok. Pabeidzu braucienu. Gāju pa darīšanām…
    Pēc tam ar to pašu gribēju braukt atpakaļ, noskenēju QR kodu, bet rollers neatbloķējās, bet naudiņa ta skaitās… Nācās atcelt braucienu. 0.15€ ta sīkums, bet es zaudēju dārgo laiku meklējot, citu transportu, kuri arī neslēdzas iekšā…
    Izvēlējos Bolt skuteri.

    Дмитрий
    01.10.2020 01:19

    Baigi forša aplikācija kura noņēma pat automātiski 50€ no konta

    Reklāma