Web Analytics
More
    Reklāma

    Honda izziņo savu pirmo elektrovelosipēdu

    Jaunākie raksti

    Pagājušās nedēļas izskaņā Japānā notiekošajā mobilitātes izstādē Honda prezentējusi savu pirmo elektriskās piedziņas velosipēdu, sekojiet daudziem citiem auto zīmoliem.

    Jaunā Honda e-MTB Concept velosipēda nosaukums jau pasaka priekšā, ka tas pagaidām ir auto zīmola koncepts. Tomēr skatoties uz attēliem un pieejamo informāciju, šis koncepts un ideja varētu ieraudzīt dienasgaismu, jo nav tik futūristisks, salīdzinot ar citu autouzņēmumu veikumu.

    Reklāma

    Honda e-MTB Concept ir pilnas amortizācijas elektriskais kalnu divritenis. Gan priekšā, gan aizmugurē tas ir aprīkots ar zīmola Fox amortizatoriem. Uzņēmums izmantos Brose elektriskās piedziņas motoros, neveidojot savus, kas redzams citu zīmolu gadījumā. Iespējams, ka šis arī ir pareizais virziens, kā attīstīt elektrovelosipēdu nozari.

    Hidraulisko bremžu sistēma būs no Shimano, bet sēdekļa balsts no RockShox. Ātrumu pārslēgšanu nodrošinās SRAM Eagle AXS pārslēgs. Aploces būs no uzņēmuma DT Swiss, un e-MTB Concept būs aprīkots ar Maxxis Minion DHF riepām. Pēc Honda teiktā, uzņēmums vēlas, lai ar šo riteni ir ērti pārvietotos kalnos un to var izmantot jebkurš braucējs. Elektromotors ļaus vieglāk nokļūt augšup kalnā, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ivis
    07.11.2023 10:57

    Futūristiskumu tiešām nevar pārmest, ņemot vērā, ka ķēde, nevis siksna.

    Velis
    07.11.2023 13:26
    Reply to  Ivis

    Kam Tev siksnu MTB?

    Biteme
    07.11.2023 11:09

    Riepu diski? Tas ir oksimorons, riepām nav disku. Velo ratiem ir aploces. Diski līdzīgi kā auto bija 80to gadu Mongoose BMXiem. Mūsdienās – ķīniešu štruntvelo, kuru reizēm izmisīgi mēģina notirgot ssā. Vēl ir citi diski – rats ar monolītu virsmu spieķu vietā, vai kas nosedz spieķus, bet tas nav par MTB.

    Last edited 5 months ago by Biteme
    Zefīrs
    07.11.2023 11:52

    Tas dubļu sargs, diez ko, nepārliecina par tīru un sausu muguru brauciena beigăs.

    Biteme
    07.11.2023 12:00
    Reply to  Zefīrs

    Tas jau nav muguras pasargāšanai no dubļiem. Un kur ir redzēti tīri MTB braucēji? Tikai uz veloceliņa.

    Zefīrs
    07.11.2023 12:34
    Reply to  Biteme

    Par asfalta MTB braucējiem es arī runāju.. :D

    Biteme
    07.11.2023 12:50
    Reply to  Zefīrs

    Nu, ar šo nav nekādas jēgas braukt pa asfaltu)

    Zefīrs
    07.11.2023 14:02
    Reply to  Biteme

    Ar daudz ko nav jēgas braukt pa asfaltu, bet cilvēkus tas neinteresē..

    Biteme
    07.11.2023 14:18
    Reply to  Zefīrs

    Mjā. Ar SUV taču arī nav jēgas braukt pa asfaltu. Bet brauc taču. Tā jau ir – cilvēki bieži vien pat nesaprot, kāpēc pieņem tādu vai citādāku lēmumu.

    Gundars
    07.11.2023 14:23
    Reply to  Biteme

    Tas atkarīgs pa kādu asfaltu. Ja sterilu celiņu tad nav vajadzības pēc MTB. Bet ja pa vidējo asfaltu pilsētās tad šis ir jēdzīgāks par fiksīti ar nulle amortizāciju. Kur pat izbirušas smiltis uz ceļa jau liek zobiem noklabēt, nerunājot par visiem grubuļiem un drazas, ko reāli var sastapt uz ielas.

    Biteme
    07.11.2023 15:03
    Reply to  Gundars

    Ja ir pneimatiskās riepas, tad nulle amortizācijas ir tikai trekā ar 19c riepām un 8-9 atmosfērām tajās. Nevajag riepās dzīt iekšā maksimumu, kas norādīts uz riepas – tas nav pareizi. Spiedienam jābūt pieskaņotam svaram un braukšanas apstākļiem. Nu, uzliec 28c riepas. Vai 32c pilnam komfortam lai neizvairītos no šķēršļiem. Un nevajadzēs nekādus amortizatorus, kas sver tonnu un vēl mazliet, un ir jāvadā līdzi. Vidējais cilvēks pat nesaprot, kādiem apstākļiem ir domāti fullīši…..tie ir ļoti tālu no pilsētas apstākļiem. Ļoti. Tas ir īsts SUV un tā arī jāekspluatē. Ne jau pilsētā.

    KKTK
    07.11.2023 14:12

    NOLAIŽAMAIS sēdekļa balsts! Tas ir ļoti svarīgi stāvot pie luksoforiem uz veloceļa ;)

    Kaspis
    07.11.2023 15:42
    Reply to  KKTK

    Labājakais pēdējās desmitgades izgudrojums. Noder visur

    Gundars
    07.11.2023 14:20

    Brose arī ražo elektriskās piedziņas motorus?

    Zefīrs
    07.11.2023 15:14

    Es jau redzu , kā pēc gada/diviem ar šādiem, modernajā pilsētvidē, izvadās kebabus.

    Biteme
    07.11.2023 15:56
    Reply to  Zefīrs

    boltieši tik labi pelna? šie velo tak maksā kaudzi naudas.

    Reklāma