Pagājušās nedēļas izskaņā Japānā notiekošajā mobilitātes izstādē Honda prezentējusi savu pirmo elektriskās piedziņas velosipēdu, sekojiet daudziem citiem auto zīmoliem.
Jaunā Honda e-MTB Concept velosipēda nosaukums jau pasaka priekšā, ka tas pagaidām ir auto zīmola koncepts. Tomēr skatoties uz attēliem un pieejamo informāciju, šis koncepts un ideja varētu ieraudzīt dienasgaismu, jo nav tik futūristisks, salīdzinot ar citu autouzņēmumu veikumu.
Honda e-MTB Concept ir pilnas amortizācijas elektriskais kalnu divritenis. Gan priekšā, gan aizmugurē tas ir aprīkots ar zīmola Fox amortizatoriem. Uzņēmums izmantos Brose elektriskās piedziņas motoros, neveidojot savus, kas redzams citu zīmolu gadījumā. Iespējams, ka šis arī ir pareizais virziens, kā attīstīt elektrovelosipēdu nozari.
Hidraulisko bremžu sistēma būs no Shimano, bet sēdekļa balsts no RockShox. Ātrumu pārslēgšanu nodrošinās SRAM Eagle AXS pārslēgs. Aploces būs no uzņēmuma DT Swiss, un e-MTB Concept būs aprīkots ar Maxxis Minion DHF riepām. Pēc Honda teiktā, uzņēmums vēlas, lai ar šo riteni ir ērti pārvietotos kalnos un to var izmantot jebkurš braucējs. Elektromotors ļaus vieglāk nokļūt augšup kalnā, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības.
Futūristiskumu tiešām nevar pārmest, ņemot vērā, ka ķēde, nevis siksna.
Kam Tev siksnu MTB?
Riepu diski? Tas ir oksimorons, riepām nav disku. Velo ratiem ir aploces. Diski līdzīgi kā auto bija 80to gadu Mongoose BMXiem. Mūsdienās – ķīniešu štruntvelo, kuru reizēm izmisīgi mēģina notirgot ssā. Vēl ir citi diski – rats ar monolītu virsmu spieķu vietā, vai kas nosedz spieķus, bet tas nav par MTB.
Tas dubļu sargs, diez ko, nepārliecina par tīru un sausu muguru brauciena beigăs.
Tas jau nav muguras pasargāšanai no dubļiem. Un kur ir redzēti tīri MTB braucēji? Tikai uz veloceliņa.
Par asfalta MTB braucējiem es arī runāju.. :D
Nu, ar šo nav nekādas jēgas braukt pa asfaltu)
Ar daudz ko nav jēgas braukt pa asfaltu, bet cilvēkus tas neinteresē..
Mjā. Ar SUV taču arī nav jēgas braukt pa asfaltu. Bet brauc taču. Tā jau ir – cilvēki bieži vien pat nesaprot, kāpēc pieņem tādu vai citādāku lēmumu.
Tas atkarīgs pa kādu asfaltu. Ja sterilu celiņu tad nav vajadzības pēc MTB. Bet ja pa vidējo asfaltu pilsētās tad šis ir jēdzīgāks par fiksīti ar nulle amortizāciju. Kur pat izbirušas smiltis uz ceļa jau liek zobiem noklabēt, nerunājot par visiem grubuļiem un drazas, ko reāli var sastapt uz ielas.
Ja ir pneimatiskās riepas, tad nulle amortizācijas ir tikai trekā ar 19c riepām un 8-9 atmosfērām tajās. Nevajag riepās dzīt iekšā maksimumu, kas norādīts uz riepas – tas nav pareizi. Spiedienam jābūt pieskaņotam svaram un braukšanas apstākļiem. Nu, uzliec 28c riepas. Vai 32c pilnam komfortam lai neizvairītos no šķēršļiem. Un nevajadzēs nekādus amortizatorus, kas sver tonnu un vēl mazliet, un ir jāvadā līdzi. Vidējais cilvēks pat nesaprot, kādiem apstākļiem ir domāti fullīši…..tie ir ļoti tālu no pilsētas apstākļiem. Ļoti. Tas ir īsts SUV un tā arī jāekspluatē. Ne jau pilsētā.
NOLAIŽAMAIS sēdekļa balsts! Tas ir ļoti svarīgi stāvot pie luksoforiem uz veloceļa ;)
Labājakais pēdējās desmitgades izgudrojums. Noder visur
Brose arī ražo elektriskās piedziņas motorus?
Es jau redzu , kā pēc gada/diviem ar šādiem, modernajā pilsētvidē, izvadās kebabus.
boltieši tik labi pelna? šie velo tak maksā kaudzi naudas.