Reklāma

“Bank of America” savā ikdienas darbā izmanto virtuālās realitātes brilles

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Virtuālās realitātes brilles tirgū ir jau vairākus gadus, un savulaik tika uzskatīts un gaidīts, ka ar to ienākšanu mūsu ikdienas dzīve krasi mainīsies. Tomēr joprojām ikdienā šis ir pietiekami grezns un ne pārāk praktiski izmantojams gadžets. Tomēr Bank of America šīs brilles ir izvēlējusies izmantot savu darbinieku apmācībās.

Viena no pasaules lielākajām bankām ir oficiāli paziņojusi par sadarbības noslēgšanu ar jaunuzņēmumu Strivr, ar kura palīdzību tajā tiks radīti dažādi mācību materiālu visiem 45 000 bankas darbiniekiem. Bank of America plāns ir izmantot papildinātās realitātes brilles savās filiālēs, lai kolēģus instruētu gan par dažādiem ikdienas darbiem, gan arī trenētu komunikāciju ar klientiem. To visu mēģinot ietver digitālā veidā, izmantojot papildinātās realitātes brilles, lai mēģinātu radīt patiesākus klātesamības efektus.

Kā norāda bankas vadītājs Džons Džordans, tad banka ir ļoti atvērta par materiāliem, kurus pārraidīt brillēs, jo jau šobrīd ir pieejams plašs tematu klāsts, kā piemēram, atpazīt dažādus viltojumus. Taču nākotnē ir paredzēts darbiniekus trenēt, lai ar klientu būtu iespējams runāt par tik sensitīviem tematiem kā tuvinieku nāve. Tāpat Džordans norāda, ka uzņēmums varētu būt viens no aktīvākajiem un lielākajiem ASV, kuram ir ļoti attīstīta iekšējā apmācību programma.

Vēl papildus vadītājs norāda, ka virtuālā realitāte spēj sniegt uztveramākas mācības un šādas tehnoloģijas ir nākotne, tomēr ir skaidrs, ka tās uzreiz neatrisinās visas problēmas. Protams, šis ir ļoti liels un nozīmīgs darījums pašam Strivr, kas savas darbības laikā jau ir piesaistījis investīcijas 51 miljonu dolāru apmērā. Nav gan precīza informācija par to, kuras firmas brilles banka gatavojas izmantot, tomēr neapšaubāmi tas ir liels darījums arī pašiem ražotājiem.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

Welcome to the «Bank of America»

pirms virtuālās realitātes vajadzētu apgūt realitātes brilles…

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: