Reklāma

“Bank of America” savā ikdienas darbā izmanto virtuālās realitātes brilles

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Virtuālās realitātes brilles tirgū ir jau vairākus gadus, un savulaik tika uzskatīts un gaidīts, ka ar to ienākšanu mūsu ikdienas dzīve krasi mainīsies. Tomēr joprojām ikdienā šis ir pietiekami grezns un ne pārāk praktiski izmantojams gadžets. Tomēr Bank of America šīs brilles ir izvēlējusies izmantot savu darbinieku apmācībās.

Viena no pasaules lielākajām bankām ir oficiāli paziņojusi par sadarbības noslēgšanu ar jaunuzņēmumu Strivr, ar kura palīdzību tajā tiks radīti dažādi mācību materiālu visiem 45 000 bankas darbiniekiem. Bank of America plāns ir izmantot papildinātās realitātes brilles savās filiālēs, lai kolēģus instruētu gan par dažādiem ikdienas darbiem, gan arī trenētu komunikāciju ar klientiem. To visu mēģinot ietver digitālā veidā, izmantojot papildinātās realitātes brilles, lai mēģinātu radīt patiesākus klātesamības efektus.

Kā norāda bankas vadītājs Džons Džordans, tad banka ir ļoti atvērta par materiāliem, kurus pārraidīt brillēs, jo jau šobrīd ir pieejams plašs tematu klāsts, kā piemēram, atpazīt dažādus viltojumus. Taču nākotnē ir paredzēts darbiniekus trenēt, lai ar klientu būtu iespējams runāt par tik sensitīviem tematiem kā tuvinieku nāve. Tāpat Džordans norāda, ka uzņēmums varētu būt viens no aktīvākajiem un lielākajiem ASV, kuram ir ļoti attīstīta iekšējā apmācību programma.

Vēl papildus vadītājs norāda, ka virtuālā realitāte spēj sniegt uztveramākas mācības un šādas tehnoloģijas ir nākotne, tomēr ir skaidrs, ka tās uzreiz neatrisinās visas problēmas. Protams, šis ir ļoti liels un nozīmīgs darījums pašam Strivr, kas savas darbības laikā jau ir piesaistījis investīcijas 51 miljonu dolāru apmērā. Nav gan precīza informācija par to, kuras firmas brilles banka gatavojas izmantot, tomēr neapšaubāmi tas ir liels darījums arī pašiem ražotājiem.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk
05.03.2021 10:44

Welcome to the «Bank of America»

pirms virtuālās realitātes vajadzētu apgūt realitātes brilles…

Reklāma