Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple strādā pie vadības pēctecības plāna

    Jaunākie raksti

    Uzņēmuma Apple ierasto rudens prezentāciju šajā gadā pavada arī pirmā desmitgade, kurā Tims Kuks (Tim Cook) pilda izpilddirektora pienākumus, un kompānijas iekšienē sāk aktualizēties jautājums par to, kuri cilvēki tad pārņems vadošās pozīcijas kompānijā.

    Šobrīd vadības komanda galvenokārt sastāv no tādiem cilvēkiem, kuri kompānijā nostrādājuši jau vairākas desmitgades un ir vecumā no 55 līdz 60 gadiem, kas ir laiks, kad tie parasti noliek savas pilnvaras. Pašam Kukam 1. novembrī apritēs 60 gadu, līdz ar to uzņēmums strādā pie sava pēctecības plāna, kur kā viens no galvenajiem CEO amata pārņēmējiem varētu būt šo operāciju vadītājs Džefs Viljamss (Jess Williams). Tiesa, pats Kuks nav devis kādu indikāciju par savu amata pilnvaru nolikšanu.

    Reklāma

    Produktu mārketinga vadību augusta mēnesī no Fila Šillera (Phil Schiller) jau ir pārņēmis Gregs Josviks (Greg Joswiak), bet Fils būs atbildīgs par Apple App Store un Apple Event pasākumiem. Tālāk Josvika pēctecībai jau ir noskatīti arī Stens Ng (Stan Ng) un Sūzena Preskota (Susan Prescott), no kuriem pirmais vada Apple Watch mārketingu.

    Viena no nosacīti jaunajām sejām Kregs Frederigi (Crag Frederighi), kuram ir tikai 51 gads, savu programmatūras inženierijas vadības amatu, visticamāk, neatstās vēl tik drīz. Man personīgi šis personāžs iekritis acīs tieši pēdējā laikā, īpaši pēc viņa aktīvās uzstāšanas WWDC20 pasākumā. Tomēr arī Kregam jau ir izvēlēti divi potenciālie pēcteči.

    Vienu no svarīgākajiem amatiem uzņēmumā, kas ir Apple operāciju vadība, no Sabī Kānas (Sabih Khan), visticamāk, pārņems Prija Balasubramaniama (Priya Balasubramaniam). Tieši galvenais finanšu vadītājs varētu tikt vēlreiz meklēts ārpus kompānijas, tāpat kā 2014. gadā tika piesaistīts Pīters Openhaimers (Peter Oppenheimer) no uzņēmuma Xerox, taču pastāv iespēja, ka amatu pārņemtu šī brīža viceprezidente Saori Keisija (Saori Casey).

    Apple uzņēmuma vadības modelis vienmēr ir uzskatīta arī par vienu no tehnoloģiju giganta veiksmes faktoriem savā attīstībā un vērtības veidošanā, ko pierāda arī šāda stratēģiska plānošana ar personālijām, kuras nākotnē pārņems augstos un svarīgos amatus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma