Web Analytics
More
    Reklāma

    Louis Vuitton radījis sejas aizsargvairogu 750 mārciņu vērtībā

    Jaunākie raksti

    Slavenais franču modes zīmols “Louis Vuitton” savā piedāvājumā negrasās atpalikt, tāpēc, ņemot vērā notikumus pasaulē, savai ekskluzīvajai produktu līnijai pievienojis arī sejas aizsargvairogu. Tas kalpos kā visai moderna un izsmalcināta alternatīva tradicionālajām sejas maskām un aizsargiem. Jāteic, ka šis izstrādājums ne izskata, ne cenas ziņā patiešām ne tuvu nestāv klāt parastajai veikalā nopērkamajai sejas maskai.

    Louis Vuitton sejas aizsargvairogs jeb LV Shield, šķiet, domāts luksusa dzīves piekritējiem, kuriem tiešām naudu nav, kur likt. Tas būs iegādājams sākot no 30. oktobra par 750£ jeb 811 eiro. Protams, ka tas nebūs nekāds parastais sejas aizsargs. Tas pārklāts ar zelta elementiem, kuros iegravēts franču modes nama ikoniskais logotips. Un kas gan būtu Louis Vuitton darinājums, ja tajā izpaliktu modes zīmola pasauleslavenā apdruka. “Tā ir uzmanību piesaistoša galvassega, kas ir gan stilīga, gan aizsargājoša” – tā savā paziņojumā izteicās Louis Vuitton.

    Jāteic, ka Louis Vuitton nav vienīgais luksusa zīmols, kas izlaiž preces, kas paredzētas aizsardzībai pandēmijas laikā. Piemēram, augustā Burberry laida klajā atkārtoti lietojamo sejas masku. Tā raksturota kā ilgtspējīga, jo ražota no īpaša kokvilnas auduma un uzlabota ar pretmikrobu tehnoloģiju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0814
    13.09.2020 13:49

    LV maskas nēsēšana nepasargā, bet norāda, ka cilvēks jau inficēts ar citu, praktiski neārstējamu vīrusu))

    Reklāma