Reklāma

“Bugatti” publicē “Baby II” automašīnas specifikācijas

Jaunākie raksti

Volkswagen pašbaucošo auto iespējas var nākties abonēt

Mobilo sakaru, televīzijas un mūzikas abonēšana nav nekas jauns, bet arvien biežāk izskan ziņas, ka arī autoražotāji vēlas no...

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Šķiet, kas gan būtu "Twitter" ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un...

OnePlus viedtālruņi kopā ar Android 12 iegūs vizuālo tēmu veikalu

OnePlus apsolījis vienlaikus ar Android 12 un operētājsistēmu pavadošo OxygenOS piedāvāt arī vizuālo tēmu veikalu OnePlus viedtālruņiem. OnePlus īpašnieki...

Microsoft apstiprina, ka Xbox konsoļu pārdošana tai nenes peļņu

Pēdējās nedēļās notiekošās sarunas starp spēļu veidotāju Epic un Apple, saistībā par ieņēmumu sadalījumu, gaismā izcēlušas Microsoft Xbox pārdošanas...

Ķīniešu elektroauto ražotājs “Nio” savu starptautisko paplašināšanos sāk Norvēģijā

Viens no lielākajiem Ķīnas elektroauto ražotājiem "Nio" šovasar oficiāli uzsāks savu darbību Eiropā, par pirmo mītnes vietu kļūstot elektroauto...

“Bugatti” sadarbībā ar uzņēmumu “The Little Car Company” izstrādājis “limited-edition” “Baby II” automašīnu, kas apvieno rotaļu auto un īstu automašīnu. Šis auto ir mūsdienu versija oriģinālajam “Baby”, kuru 1926. gadā kompānijas dibinātājs Etore Bugatti uzbūvēja savam dēlam.

Oriģinālais “Baby” bija izmēros uz pusi mazāka kopija “Type 35” sacīkšu automobilim. Tas bija pilnībā elektrisks, aprīkots ar koka bremzēm un plānots kā “one-off” modelis, taču par šo auto padzirdēja kompānijas klienti, kuri tādas vēlējās saviem bērniem. Beigu beigās tika uzbūvēti aptuveni 500 “Baby” auto.

Jaunā “Baby II” ir tikai par 25 procentiem mazāka nekā “Type 35” un ar to var braukt pieaugušie. Kompānija izplatījusi video, demonstrējot, kā testu braucējs Endijs Voless izmēģina šo auto.

Klientiem būs pieejamas trīs versijas – “Base”, “Vitesse” un “Pur Sang”.  Bāzes modelis aprīkots ar 1,4 kWh bateriju. “Iesācēja” režīmā mašīna attīsta 1,3 zirgspēkus un jaudu sūta uz aizmugurējiem riteņiem. Savukārt, ja ieslēgsiet “eksperta” režīmu, auto attīstīs 5,8 zirgspēkus. Maksimālais ātrums, protams, nav liels – 48 kilometri stundā. Abas pārējās versijas aprīkotas ar 2,8 kWh bateriju, kā arī uzlabotu jaudas agregātu, kas attīsta 13,4 zirgspēkus. Tiesa, lai sasniegtu pilnu jaudu, jāizmanto īpaša atslēga. Gan “Vitesse”, gan “Pur Sang” spēj attīstīt 67 kilometrus stundā.

Atkarībā no versijas, ar vienu uzlādi mašīna spēs veikt no 21 kilometra līdz pat aptuveni 50 kilometriem. Turklāt, baterijas iespējams nomainīt un nebūs jāgaida, kamēr auto atkal uzlādēsies.

“Bugatti” plāno sagatavot 500 šādus auto, taču tā kā tas ir “Bugatti”, šī rotaļlieta nebūs lēta – bāzes versija maksā 30 tūkstošus eiro, savukārt dārgāko versiju cena var sasniegt 58 tūkstošus eiro.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Jā. Lai arī ir zināms, ka būs 2x lēnāks par īres kartingiem, bet varētu izgāzt pa kartingu trasi.

Krotow

Nez, mazajam auto no Simsoniem arī Baby bija idejas pamatā?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: