Reklāma

Jaunā auto ražošanas uzņēmumā apvienojas trīs milži – “Porsche”, “Bugatti” un “Rimac”

Jaunākie raksti

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Foxconn haoss Apple varētu izmaksāt 6 miljonus nesaražotu iPhone 14

Jau iepriekš rakstījām, ka Foxconn ražotnē, kura uzskatāma par lielāko iPhone rūpnīcu Ķīnā, izcēlušies masveida nemieri. Šī rūpnīca saliek...

“Meta” saņem 265 miljonu eiro sodu par pusmiljarda “Facebook” lietotāju datu noplūdi

Īrijas Datu aizsardzības komisija nākusi klajā ar paziņojumu, ka tehnoloģiju gigantam "Meta" nolēmusi piespriest 265 miljonu eiro lielu naudassodu...

Mazāk nekā četrus mēnešus kopš izziņošanas, startējis viens no automobiļu pasaules aizraujošākajiem sadarbības projektiem “Bugatti-Rimac”, teikts uzņēmuma paziņojumā.

Kopuzņēmums “Bugatti-Rimac” atradīsies Svetā Nedeljā, Horvātijā. Tā vadītājs būs elektrisko hiperautomobiļu pionieris Mate Rimaks, kurš ir “Rimac Automobili” dibinātājs un izpilddirektors. “Porsche AG” šajā projektā būs nozīmīga loma kā stratēģiskajam partnerim. “Porsche” valdes priekšsēdētājs Olivers Blūme un valdes priekšsēdētāja vietnieks un par finansēm un IT atbildīgais valdes loceklis Lucs Meške būs iekļauti uzraudzības padomē.

“Bugatti-Rimac” piederēs “Rimac Group” (55% akciju), un “Porsche AG” (45% akciju). Šī kopuzņēmuma ietvaros abas kompānijas turpinās darboties kā neatkarīgi zīmoli un ražotāji, saglabājot savas attiecīgās ražotnes Zagrebā (Horvātija) un Molšheimā (Francija), kā arī savus izplatīšanas kanālus.

Spoža nākotne un ambīcijas

“Šī apvienošanās ir ideāls risinājums visām iesaistītajām pusēm. Kopā mēs veidojam jaudīgu autoražošanas uzņēmumu,” norāda Olivers Blūme.

Pēc Blūmes teiktā, “Porsche” veiksmīgi izdevies pievienot vērtību prestižajam un tradicionālajam “Bugatti” zīmolam, to vairāk orientējot pretī nākotnei. “Bugatti” iedvesmo ar šarmu un kaislību, bet “Rimac” ir inovators ar ievērojamām tehniskajām zināšanām. “Mēs vēlamies pateikties Stefanam Vinkelmanam par viņa pirmšķirīgo ieguldījumu. Viņš paveicis lielisku darbu,” piebilst “Porsche” valdes priekšsēdētājs.

Bez Mates Rimaka jaunajā vadības komandā ir arī “Bugatti Automobiles” bijušais ražošanas vadītājs un rīkotājdirektors Kristofs Piošons. Viņš kļūs par kopuzņēmuma izpilddirektoru. Ražošana turpināsies rūpnīcā Molšheimā, Elzasā, kas ir pasaulē pazīstama ar savu dizaina un meistarības perfekcionismu un izcilību.

Larisa Fleišere kļūs par finanšu direktori. Viņa vēl pavisam nesen bija “Porsche” kontroles direktore digitalizācijas un jaunu biznesa modeļu izstrādes jomā. Emilio Skervo, kurš iepriekš bija “McLaren” galvenais inženieris, ieņems tehnoloģiju direktora amatu.

“Esmu pārliecināts, ka mūsu vadības komandā esam ideāli apvienojuši pieredzi un zināšanas, inovācijas un komandas garu. Tāpēc esmu ārkārtīgi optimistiski noskaņots, un, tā kā šis projekts ir tuvs manai sirdij, es tam turpināšu sniegt pilnīgu un patiesu atbalstu,” norāda Lucs Meške.

“Bugatti Rimac” solis pretim jaunam birojam

“Porsche” šo kopuzņēmumu dēvē par “Operācija steiga“. “Atbilstoši nosaukumam, tas viss norisinājās ārkārtīgi ātri,” skaidro Meške. “Porsche” kļuva par “Rimac” akcionāru 2018. gadā, un kopš tā laika uzņēmums pakāpeniski palielinājis savu iesaisti.

“Mūsu stratēģisko investīciju ķēde tagad tuvojas veiksmīgam noslēgumam. Iesākumā daudzās jomās bija nepieciešamas lielas pārliecināšanas pūles. Pēdējais darbs paredzēja pēdējo organizatorisko šķēršļu pārvarēšanu. Komandas Zagrebā, Molšheimā, Volfsburgā un Štutgartē ārkārtīgi smagi strādājušas un nešaubīgi vadīs jauno uzņēmumu pretī gaišai nākotnei,” uzsver Meške.

Kopuzņēmuma “Bugatti Rimac” izveide ir vēl viens liels solis tā topošajam vadītājam Matem Rimakam, to piedzīvojot vien 12 gadus kopš viņa jaunuzņēmuma izveides garāžā.

“Esmu pagodināts vadīt šo jauno kopuzņēmumu un aizsākt to, kas nešaubīgi būs veiksmīga, revolucionāra un aizraujoša jauna nodaļa visiem iesaistītajiem. Grūti atrast labāku pāri par “Rimac” un “Bugatti”. “Rimac” ātrās darbības un elektrifikācijas prasmes ideāli papildina “Bugatti” pirmšķirīgo mantojumu un meistarību. Nākotnē gaidāmi patiesi izcili projekti,” saka saka Mate Rimaks.

“Bugatti Rimac” galvenais pārvaldes birojs ir Svetā Nedeļā, netālu no Zagrebas. Pārvākšanās uz jauno “Rimac” centru, kas šobrīd tiek būvēts un izmaksās 200 miljonus eiro, tiek plānota 2023. gadā. Šeit arī atradīsies “Bugatti Rimac” kopīgais izpētes un izstrādes centrs. 200 000 kvadrātmetru plašajā teritorijā strādās 2500 cilvēki.

Tajā pašā laikā visu “Bugatti” modeļu ražošana turpināsies Molšheimas rūpnīcā. Tāpēc darbavietas šajā ražotnē ir ilgtermiņā pasargātas. Kopuzņēmums “Bugatti Rimac” darbību sāks ar aptuveni 435 darbiniekiem – aptuveni 300 bāzēti Zagrebā un apmēram 135 Molšheimā. Šī pozicionēšana palīdzēs saglabāt un attīstīt “Bugatti” un “Rimac” zīmolus.

Pašreizējais “Bugatti” vadītājs Stefans Vinkelmans atkāpās no šī amata 2021. gada 31. oktobrī, lai koncentrētos uz saviem pienākumiem “Lamborghini” prezidenta amatā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma