Reklāma

Jaunā auto ražošanas uzņēmumā apvienojas trīs milži – “Porsche”, “Bugatti” un “Rimac”

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Mazāk nekā četrus mēnešus kopš izziņošanas, startējis viens no automobiļu pasaules aizraujošākajiem sadarbības projektiem “Bugatti-Rimac”, teikts uzņēmuma paziņojumā.

Kopuzņēmums “Bugatti-Rimac” atradīsies Svetā Nedeljā, Horvātijā. Tā vadītājs būs elektrisko hiperautomobiļu pionieris Mate Rimaks, kurš ir “Rimac Automobili” dibinātājs un izpilddirektors. “Porsche AG” šajā projektā būs nozīmīga loma kā stratēģiskajam partnerim. “Porsche” valdes priekšsēdētājs Olivers Blūme un valdes priekšsēdētāja vietnieks un par finansēm un IT atbildīgais valdes loceklis Lucs Meške būs iekļauti uzraudzības padomē.

“Bugatti-Rimac” piederēs “Rimac Group” (55% akciju), un “Porsche AG” (45% akciju). Šī kopuzņēmuma ietvaros abas kompānijas turpinās darboties kā neatkarīgi zīmoli un ražotāji, saglabājot savas attiecīgās ražotnes Zagrebā (Horvātija) un Molšheimā (Francija), kā arī savus izplatīšanas kanālus.

Spoža nākotne un ambīcijas

“Šī apvienošanās ir ideāls risinājums visām iesaistītajām pusēm. Kopā mēs veidojam jaudīgu autoražošanas uzņēmumu,” norāda Olivers Blūme.

Pēc Blūmes teiktā, “Porsche” veiksmīgi izdevies pievienot vērtību prestižajam un tradicionālajam “Bugatti” zīmolam, to vairāk orientējot pretī nākotnei. “Bugatti” iedvesmo ar šarmu un kaislību, bet “Rimac” ir inovators ar ievērojamām tehniskajām zināšanām. “Mēs vēlamies pateikties Stefanam Vinkelmanam par viņa pirmšķirīgo ieguldījumu. Viņš paveicis lielisku darbu,” piebilst “Porsche” valdes priekšsēdētājs.

Bez Mates Rimaka jaunajā vadības komandā ir arī “Bugatti Automobiles” bijušais ražošanas vadītājs un rīkotājdirektors Kristofs Piošons. Viņš kļūs par kopuzņēmuma izpilddirektoru. Ražošana turpināsies rūpnīcā Molšheimā, Elzasā, kas ir pasaulē pazīstama ar savu dizaina un meistarības perfekcionismu un izcilību.

Larisa Fleišere kļūs par finanšu direktori. Viņa vēl pavisam nesen bija “Porsche” kontroles direktore digitalizācijas un jaunu biznesa modeļu izstrādes jomā. Emilio Skervo, kurš iepriekš bija “McLaren” galvenais inženieris, ieņems tehnoloģiju direktora amatu.

“Esmu pārliecināts, ka mūsu vadības komandā esam ideāli apvienojuši pieredzi un zināšanas, inovācijas un komandas garu. Tāpēc esmu ārkārtīgi optimistiski noskaņots, un, tā kā šis projekts ir tuvs manai sirdij, es tam turpināšu sniegt pilnīgu un patiesu atbalstu,” norāda Lucs Meške.

“Bugatti Rimac” solis pretim jaunam birojam

“Porsche” šo kopuzņēmumu dēvē par “Operācija steiga“. “Atbilstoši nosaukumam, tas viss norisinājās ārkārtīgi ātri,” skaidro Meške. “Porsche” kļuva par “Rimac” akcionāru 2018. gadā, un kopš tā laika uzņēmums pakāpeniski palielinājis savu iesaisti.

“Mūsu stratēģisko investīciju ķēde tagad tuvojas veiksmīgam noslēgumam. Iesākumā daudzās jomās bija nepieciešamas lielas pārliecināšanas pūles. Pēdējais darbs paredzēja pēdējo organizatorisko šķēršļu pārvarēšanu. Komandas Zagrebā, Molšheimā, Volfsburgā un Štutgartē ārkārtīgi smagi strādājušas un nešaubīgi vadīs jauno uzņēmumu pretī gaišai nākotnei,” uzsver Meške.

Kopuzņēmuma “Bugatti Rimac” izveide ir vēl viens liels solis tā topošajam vadītājam Matem Rimakam, to piedzīvojot vien 12 gadus kopš viņa jaunuzņēmuma izveides garāžā.

“Esmu pagodināts vadīt šo jauno kopuzņēmumu un aizsākt to, kas nešaubīgi būs veiksmīga, revolucionāra un aizraujoša jauna nodaļa visiem iesaistītajiem. Grūti atrast labāku pāri par “Rimac” un “Bugatti”. “Rimac” ātrās darbības un elektrifikācijas prasmes ideāli papildina “Bugatti” pirmšķirīgo mantojumu un meistarību. Nākotnē gaidāmi patiesi izcili projekti,” saka saka Mate Rimaks.

“Bugatti Rimac” galvenais pārvaldes birojs ir Svetā Nedeļā, netālu no Zagrebas. Pārvākšanās uz jauno “Rimac” centru, kas šobrīd tiek būvēts un izmaksās 200 miljonus eiro, tiek plānota 2023. gadā. Šeit arī atradīsies “Bugatti Rimac” kopīgais izpētes un izstrādes centrs. 200 000 kvadrātmetru plašajā teritorijā strādās 2500 cilvēki.

Tajā pašā laikā visu “Bugatti” modeļu ražošana turpināsies Molšheimas rūpnīcā. Tāpēc darbavietas šajā ražotnē ir ilgtermiņā pasargātas. Kopuzņēmums “Bugatti Rimac” darbību sāks ar aptuveni 435 darbiniekiem – aptuveni 300 bāzēti Zagrebā un apmēram 135 Molšheimā. Šī pozicionēšana palīdzēs saglabāt un attīstīt “Bugatti” un “Rimac” zīmolus.

Pašreizējais “Bugatti” vadītājs Stefans Vinkelmans atkāpās no šī amata 2021. gada 31. oktobrī, lai koncentrētos uz saviem pienākumiem “Lamborghini” prezidenta amatā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: