Reklāma

Nākamais Bugatti modelis būs elektrificēts, bet saglabās iekšdedzes dzinēju

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Horvātijā bāzētais elektroauto ražotājs “Rimac” pagājušajā vasarā pārņēma Bugatti zīmolu, kas raisīja jautājumus – kādi būs nākamie Bugatti automobiļi. Rimac vadītājs Mate Rimacs sniedzis atbildi. “Vienkāršākais, ko mēs varētu izdarīt būtu paņemt “Neverra”, pielikt Bugatti logo un mest mieru, bet es biju pret šādu soli. Esmu elektroauto atbalstītājs, bet domāju, ka Bugatti vēl kādu laiku jābūt ar iekšdedzes dzinēju,” saka uzņēmuma vadītājs.

Viņš arī paskaidroja, ka nākamie Bugatti modeļi būs izstrādāti pilnīgi no nulles un uzņēmuma iekšienē, savukārt inženieriem būs jāpiedomā pie attīstības izmaksām, lai mašīnas un pats zīmols nestu peļņu. Visticamāk, ka līdz elektriskam Bugatti vēl kāds laiciņš jāgaida, taču mazticams, ka tiks saglabāts “Chiron” modeļa W16 dzinējs.

“Mašīna būs pamatīgi elektrificēta, bet tajā piedāvāsim arī konkurētspējīgu iekšdedzes dzinēju. Kad cilvēki ieraudzīs nākamo Bugatti, viņi būs pārsteigti, jo mūsu uzņēmumu visi asociē tieši ar elektroauto. Man vienmēr interesējis auto sniegums un vienkārši dievinu mašīnas.”

Šādi izteikumi nepārprotami liecina, ka mašīna būs hibrīds, iespējams plug-in hibrīds. Nav nekādas informācijas, kad varētu tikt sagatavots jauns modelis, taču ražotājs diezin vai ar to ļoti steidzas – šobrīd pasūtījumi esot aizpildīti līdz pat 2025. gadam. Šā gada laikā plānots saražot 80 Bugatti eksemplārus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma