Reklāma

Čehu miljonārs pa Vācijas autobāni traucies ar vairāk nekā 400km/h

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Vācijas transporta ministrija izteikusi bargu kritiku par kāda čehu miljonāra rīcību uz Vācijas autobāņa – izmantojot Bugatti Chiron spēkratu, viņš pa A2 autobāni starp Berlīni un Hanoveri traucies ar 416km/h lielu ātrumu. Turklāt, nevis pa slēgtu posmu, bet pa pilnīgi normālu, visai sabiedrībai paredzētu ceļu.

Video ar šo braucienu publicēts vietnē Youtube. Kā zem video raksta tā autors, brauciens veikts 10 kilometru taisnā posmā, kas nodrošina labu redzamību. Drošība bijusi prioritāte, lai gan grūti saskatīt, kā tieši drošības elementi realizēti praksē.

Vācijas autobāņi ir slaveni ar to, ka daudzos posmos uz tiem nav ātruma limitu, tāpēc pilnīgi legāli iespējams spiest grīdā un braukt, cik ātri auto spēj. Taču atbildīgās institūcijas nosoda jebkādu rīcību, kas var apdraudēt citus satiksmes dalībniekus. Vācijas satiksmes noteikumos īpaši iekļauts punkts, ka drīkst braukt tikai tik ātri, lai mašīna visu laiku būtu pilnībā kontrolējama, neradot apdraudējumu satiksmei.

Jau iepriekš atsevišķas politiskās partijas Vācijā aicināja ieviest 130km/h ātruma ierobežojumu pilnīgi visā autobāņu tīklā. Ierosinājums tika pamatots ar CO2 samazināšanu no mašīnām, taču tas neguva atbalstu ne no sabiedrības, ne arī citām partijām, tāpēc no šī priekšlikuma atteicās, veidojot jauno Vācijas valdību. Šādas situācijas, protams, dos ieganstu atkal atgriezties pie idejas par ātruma ierobežošanu uz vācu lielceļiem.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Artūrs Savickis
21.01.2022 18:52

Nu taisnības labad gan jāsaka, ka pats video autors komentāros tomēr uzskaita visus drošības mērus, kas tika ņemti vērā veicot šo skrējienu. 4:50am on Sunday 10 cars per 10km so 1 car per 1 km Good visibility is about 3-4km straight ahead so there is enough time to react. The Chiron can break from 400 to 0 in 9 sec. within 490m. All cars are in the far right lane. There was an earlier drive through the section to make sure there is nothing on the road. There is a fence along the whole stretch of the highway, so no… Read more »

ASh
23.01.2022 00:59

Un šis ir labākais no komentāriem :D

steilr
pirms 2 dienām
Being overly German I must remark, that the driver should have used the right lanes when empty. Just to make sure, he can be easily passed by other cars.”

Reklāma