Elektriskajiem skrejriteņiem, kā arī klasiskajam Segway divriteņu braucamajam, kura ražošana gan jau ir pārtraukta, pievienosies elektrificēts krosa motocikls.
Kompānija pārdošanā izlaidusi elektrisko motociklu Dirt eBike, kas paredzēts ne tik ļoti ikdienais braukšanai, cik dažādiem bezceļiem. Tie ir divi modeļi X160 un X260, kuri attiecīgi aprīkoti ar 2 un 3 kW jaudas motoriem. X160 būs nedaudz vienkāršāks motocikls ar maksimālo ātrumu 50 km/h un distanci 65 km, bet X260 būs jaudīgākā versija ar 75 km/h un nobraukt 120 km. Bateriju ietilpība attiecīgi 20 un 32 Ah, kuras pilnībā var uzlādēt no 3 līdz 5 stundām.
Motociklu iespējams pielāgot braucēja parametriem, lai braukšana būtu ērtāka un dinamiskāka. Dirt eBike svars ar bateriju ir 48 vai 55 kg, balstoties uz modeli. Baterijas būs iespējams nomainīt, kas palielina nobraucamās distances iespēju. Tāpat daļu detaļas iespējams nomainīt, lai īpašnieks pats varētu pielāgot motociklu savam braukšanas stilam un vēlmēm. Līdz 50 km/h tas ieskriesies 4,2 sekundēs, un Segway norāda, ka šis ir ļoti dinamisks un mobils motocikls.
X160 cena 3499,99 USD, bet X260 4999,99 USD. Motocikli pieejami 4 dažādās krāsās – zilā, melnā, sarkanā un pelēkā. Kā jau modernai tehnoloģiskai ierīcei pienākas, Dirt eBike iespējams savienot ar speciālo Segway-Ninebot lietotni un sekot līdz dažādiem brauciena datiem.
120 km ! Varēs nomainīt detaļas un baterijas ! Cool !
vai tā ir recenzija par kādu Bolivudas filmu ar pazudušo brāli no Ķīnas?
Sur Ron X Bike
Tepat LV var nopirkt Surron, esmu vienu testējis. Stāsts zem tā visa ir tāds ka Segway pieder daļas Surron kompānijā, domāju ka viņi vienkārši testēja produktu zem cita nosaukuma.
par tādu scenāriju šaubu nebija. arī Xiaomi M365 skūteri atjaucot vaļā uz elektronikas plates rakstīts (c) Segway :) neviens nedarīs darbu divreiz, ja rezultāts apmierina. mans komentārs bija vairāk par to, ka līdzvērtīgs aparāts iznāca jau gadu atpakaļ.
Dubļu racējiem elektriskā piedziņa rullē. Taču prasās pēc viegli apmaināmas baterijas. Lai kopā ar moci var atvest paku ar baterijām un tad nesatraukties, ka pēc stundas prieki beigsies.
Doma, protams, laba vienigi ekstra baterija maksās trešdaļu no tā cenas.
Un baterija mainās ļoti viegli.
Nez kāpēc šķiet ka dubļu racējiem baterijas cena maz ko nozīmēs. Drīzāk ģimene kādu vakaru mazāk ēdīs. Ja nopietni, močiem maināmās baterijas ir ļoti labs variants. Gogoro šai ziņā rāda labu piemēru.