Reklāma

Teslas bateriju zinātnieki ieskicē baterijas ar lielāku blīvumu

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Pēdējās nedēļās autoražotājs Tesla aktīvi dalās ar informāciju par dažādiem sasniegumiem bateriju jomā, un acīmredzami strādā pie pakāpeniskas akumulatoru attīstības un enerģijas ietilpības, lai palielinātu nobraucamos attālumus un samazinātu galvenās sastāvdaļas izmaksas.

Pirms laika ziņojām par jauna tipa baterijas šūnām, kuras Tesla grasās ražot pati, kā arī šobrīd ir parādījies vēl viens patents no jomas eksperta Džefa Dena (Jeff Dahn) un viņa komandas, publiskojot rezultātus par hibrīdveida baterijas šūnām. Tās būs aprīkotas ar ierasto grafīta anodu, kurš pārklāts ar litija kārtu. Baterijas būs spējīgas ietilpināt sevī lielāku elektrisko blīvumu, kas nozīmētu efektīvākus akumulatorus, aizņemot to pašu vietu, ko šobrīd.

Spriežot pēc visa, šī tehnoloģija ļaus bateriju uzlādēt ar lielāku elektrisko blīvumu, un tas sniegs vairāk enerģijas mazākā laukumā, attiecīgi nobraucot garāku distanci. Papildus tam, tieši ar šādu risinājumu bateriju šūnas tik ātri nenoārdītos, kā tas būtu, ja tiktu izmantoti tikai litija anodi. Šis varētu būt diezgan revolucionārs izgudrojums, taču zinātniekiem joprojām ir tikai pašā ceļa sākumā, lai radītu un ražotu šādas baterijas plašam patēriņam.

Līdz tam laidīsim pa vecam, bet Kursorā variet izbaudīt mūsu komandas pieredzi, nobraucot 1000 km pa Latviju ar elektroauto. Līdz šim tas izdarīts ar VW e-up!, Hyundai Kona Electric un Mini Cooper SE, bet jau tuvākajās nedēļās rindā uz testu stāv vēl četri elektroauto. Pieseko, būs interesanti!

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oto

》kā arī jaunā sistēma ļautu regulēt šo enerģijas blīvumu, lai nepieciešamības gadījumā baterija spētu darboties kā papildus akumulators un ļautu nobraukt garāku distanci.

WUT?

epsilons

Degs ilgāk un ar spožāku liesmu?

Normunds

Kā jau pirms 5.. gadiem – zinātnieki ir izgudrojuši jauna tipa bateriju, kas tūlīt piedāvās vēl neredzēti ilgas darbības baterijas. Skuju :D

Arthurio Zandonus

Blīvāka baterija- lielāks sprādziens. Bet pavisam nopietni runājot, enerģijas blīvums akumulatoros pieaug lēnām un nepārtraukti. Ik pa laikam gan gadās sliktāka partija ar kļūmēm, bet milzīgus lēcienus gaidīt šajā jomā nevar. Tāpat jāskatās uz Ļevajiem aķiem, kuri sola pat trīsreiz lielāku ietilpību, bet uz tausti ir uz pusi vieglāki par tiem pašiem vtc6.

epsilons

priekš tiem, kas aķus pērk uz svara, čainīzeriem ir sena metode – smiltis kā balastviela))

Arčiņš

Tās visas ir informācijas drumslas, ko mums katru dienu pasviež. Kas būs īstais jaunums par Teslas baterijām uzzināsim pavisam drīz. Ka nav kā ar kibertraku,gaida vienu bet sagaida kaut ko citu.

Juris

Interesanti pārtulkots, tikai zinātāji sapratīs. Nekas jauns uzlaboti pāris elementi li-ion baterijai. Cik ta būs liels tas blīvuma pieaugums (wh/l) 10% 5% ?! :D
Raksts, lai reklamētu 1000km pa Latviju :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: