Reklāma

Arī Bite un LMT slēgs klientu apkalpošanas centrus

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Mobilo sakaru operators Tele2 bija pirmais, kas jau 13. martā oficiāli paziņoja, ka no 14. marta vismaz uz mēnesi COVID-19 izplatības ierobežošanas nolūkos slēgs ciet savus klientu apkalpošanas centrus un aicina klientus izmantot digitālos saziņas rīkus. Internetā gan varēja lasīt, ka atsevišķi klientu apkalpošanas centri vēl darbojās, taču uzņēmums informēja, ka drīzumā tie tiks slēgti. Tāpat uzņēmums ir norādījis, ka darbinieki turpinās saņemt algas.

Šodien par tādu pašu soli publiski paziņoja arī mobilo sakaru operators Bite norādot, ka veikali tiks slēgti no 16. marta līdz 1. aprīlim. Klienti tāpat tiek aicināti izmantot pašapkalpošanās portālu, ja rodas nepieciešamība pēc papildu pakalpojumiem. Tāpat Bite norāda, ka ir audzis pieprasījums pēc mobilajiem sakariem un aicina tos izmantot atbildīgi un pēc nepieciešamības.

Par klientu centru slēgšanu šodien sāka runāt arī LMT, taču operators pagaidām to dara ar apdomu un norāda, ka lielākā daļa klientu centru tiks slēgti divu dienu laikā. Tomēr LMT vēl meklē iespējas katrā reģionā atstāt ierobežotas piekļuves klientu apkalpošanas punktus.

Savukārt, Tet šobrīd neplāno slēgt savus veikalus, tomēr aicina izmantot viņu internetveikalu.

Šo krīzes laiku daži atsevišķi uzņēmumi izmanto, lai piedāvātu saviem klientiem noderīgus labumus. Piemēram, Tele2 saviem klientiem piešķir bezlimita datu pieslēgumu, bet Tet bez maksas Helio televīzijā piedāvās video saturu bērniem. Ja pamani vēl kādu noderīgu piedāvājumu, pastāsti par to šī raksta komentāros vai uzraksti man uz e-pastu kristaps@kursors.lv. Paldies!

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
15.03.2020 20:37

Tā nu ir sagadījies, ka tieši martā, Tele2 piedāvāja iespēju saviem klientiem lietot bezlimita datus bez maksas. Un tā nav viņu pirmā šāda akcija. Diemžēl pārējie mobilie operatori ir pārak nabadzīgi, lai kaut ko piedāvātu bez maksas…

huhu hoho
15.03.2020 22:17
Reply to  romaxsoft

Manā dzīvē pilnīgi nekas nemainās no viena mēneša bezlima, kura vienīgā jēga ir mani pieradināt blenzt telefonā uz ielas, autobusā un pusdienot. Paldies par pirmās devas piedāvājumu, es vairāk novērtētu kaut vai banāli 50% atlaidi uz 1GB/mēn. gada garumā.

Astro
15.03.2020 23:32
Reply to  huhu hoho

Ar Tele2 tas ir iespējams. Piem, man ir 2 numuri, vienam vajadzēja tarifu ko Tele nepiedāvā, toties iedeva 50% atlaidi abonēšanai otram numuram uz 24 mēnešiem. Ieguvums sanāca vēl lielāks. Pie LMT man nebija tādas pretimnākšanas pat ar 5 numuriem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: