Reklāma

Tele2 vismaz uz mēnesi slēgs klientu apkalpošanas centrus

Jaunākie raksti

Hyundai Bayon apskats – vai mazais korejiešu SUV spēj konkurēt ar eiropiešu alternatīvām?

Kompaktklases krosoveru segments kļuvis tikpat piesātināts kā hečbeku kategorija – pilsētai domāts SUV ir šķietami katram autoražotājam. Dažiem tādi...

BMW sniedz ieskatu īpaši ekskluzīvajā “3.0 CSL Hommage” modelī

Vācu autoražotāja BMW sporta divīzija sniegusi pirmo ieskatu īpaši ekskluzīvajā "3.0 CSL Hommage" modelī, kas tiks prezentēts vēlāk šogad,...

Bateriju problēmu dēļ Volkswagen uz laiku spiests apturēt ID.Buzz ražošanu

Vācu mediji ziņo, ka Volkswagen ir spiests apturēt elektriskā ID.Buzz ražošanu, saskaroties ar bateriju defektu no jauna piegādātāja. Jaunā...

Baumo, ka BMW 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā sākotnēji plānots

Viens no vācu autoražotāja BMW flagmaņiem 3. sērija kļūs par elektroauto ātrāk nekā plānots, tam notiekot ap 2027. gadu....

LG iesaistās elektroauto uzlādes iekārtu biznesā

Korejiešu uzņēmums LG paziņojis par savu iesaistīšanos elektroauto uzlādes iekārtu biznesā - LG pārpircis citu Dienvidkorejas uzņēmumu "AppleMango", kas...

Mobilo sakaru operators “Tele2” no 14. marta līdz 14. aprīlim slēgs klientu apkalpošanas centrus, aicinot klientus izmantot pakalpojumus un veikt pirkumus attālināti. “Tele2” biroja darbinieki savu darbu turpinās attālinātā režīmā, strādājot no mājām. Šāds lēmums pieņemts, atbalstot valdības iniciatīvas ierobežot Covid-19 izplatību, kā arī rūpējoties par “Tele2” darbinieku, klientu, sadarbības partneru un sabiedrības veselību.

Izmantojot “Tele2” mājas lapu www.tele2.lv, pašapkalpošanās portālu mans.tele2.lv un mobilo lietotni, ir iespējams saņemt visus svarīgākos pakalpojumus – veikt rēķinu apmaksu, tarifu plānu maiņu, jaunu pakalpojumu pieslēgšanu u.c.

“Mums rūp sabiedrības, mūsu darbinieku un klientu veselība, tāpēc esam pieņēmuši atbildīgu lēmumu turpmāko mēnesi strādāt attālināti, lai samazinātu vīrusa izplatības riskus. Vienlaikus, apzinoties, ka mobilie sakari ir īpaši nozīmīgi tieši ārkārtas situācijās, pievērsīsim īpašu uzmanību mobilo sakaru nepārtrauktības nodrošināšanai. Aicinu klientus un sadarbības partnerus būt saprotošiem un izmantot attālinātas sadarbības iespējas,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Klientiem noderīga informācija:

“Tele2” mobilā lietotne:

“Tele2” diennakts informatīvā dienesta tālr.:

  • 1600 (tikai “Tele2” klientiem),
  • +371 29560600 (“Tele2” klientiem, atrodoties ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem).
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma