Reklāma

Tele2 vismaz uz mēnesi slēgs klientu apkalpošanas centrus

Jaunākie raksti

Piedalies konkursā un laimē QNAP TS-130 NAS

Tikko noslēdzām iepriekšējo konkursu un jau klāt nākamais! Šoreiz balvā mājas lietotājiem piemērotais QNAP TS-130 NAS. Tā ir klusa...

Baumo, ka Apple joprojām ir plāni bezvadu uzlādes risinājumiem

Apple par savu bezvadu lādētāju runas sāka jau 2017. gadā, tomēr paredzētā realizācija 2019. gadā tika atcelta. Kas bija...

Toyota sadarbosies ar BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto

Japāņu autoražotājs Toyota uzsācis sadarbību ar ķīniešu uzņēmumu BYD, lai radītu plašākām masām pieejamu elektroauto. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters,...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš. Savukārt gandrīz puse...

Huawei nākamgad sola Eiropā piedāvāt HarmonyOS ar Mate un Mate X viedtālruņiem

Huawei paziņojis, ka jau 2022. gadā pie klientiem Eiropā nonāks Mate un Mate X viedtālruņi ar uzstādītu HarmonyOS. Mate...

Mobilo sakaru operators “Tele2” no 14. marta līdz 14. aprīlim slēgs klientu apkalpošanas centrus, aicinot klientus izmantot pakalpojumus un veikt pirkumus attālināti. “Tele2” biroja darbinieki savu darbu turpinās attālinātā režīmā, strādājot no mājām. Šāds lēmums pieņemts, atbalstot valdības iniciatīvas ierobežot Covid-19 izplatību, kā arī rūpējoties par “Tele2” darbinieku, klientu, sadarbības partneru un sabiedrības veselību.

Izmantojot “Tele2” mājas lapu www.tele2.lv, pašapkalpošanās portālu mans.tele2.lv un mobilo lietotni, ir iespējams saņemt visus svarīgākos pakalpojumus – veikt rēķinu apmaksu, tarifu plānu maiņu, jaunu pakalpojumu pieslēgšanu u.c.

“Mums rūp sabiedrības, mūsu darbinieku un klientu veselība, tāpēc esam pieņēmuši atbildīgu lēmumu turpmāko mēnesi strādāt attālināti, lai samazinātu vīrusa izplatības riskus. Vienlaikus, apzinoties, ka mobilie sakari ir īpaši nozīmīgi tieši ārkārtas situācijās, pievērsīsim īpašu uzmanību mobilo sakaru nepārtrauktības nodrošināšanai. Aicinu klientus un sadarbības partnerus būt saprotošiem un izmantot attālinātas sadarbības iespējas,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Klientiem noderīga informācija:

“Tele2” mobilā lietotne:

“Tele2” diennakts informatīvā dienesta tālr.:

  • 1600 (tikai “Tele2” klientiem),
  • +371 29560600 (“Tele2” klientiem, atrodoties ārpus Latvijas, vai citu operatoru klientiem).
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: