Lattelecom grupas apgrozījums pirmajā pusgadā sasniedzis 98,7 miljonus eiro, pieaugot par 9%, salīdzinot ar šādu periodu 2017. gadā, uzrāda neauditētie finanšu rezultāti. Pozīcijas stiprinātas gan izklaides, gan tehnoloģiju un jaunuzņēmumu sfērā, pilnveidojot līdzšinējos un radot jaunus pakalpojumus. Gada pirmajā pusē Lattelecom  skaidri iezīmēja divus – izklaides un tehnoloģiju – darbības virzienus, atklājot arī jaunu izklaides zīmolu Helio. Pie klientiem ceļu sāka jaunā Helio interaktīvā televīzija, tika atklāts Baltijā pirmais tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks CLAARA, vēl nebijušā kvalitātē un apjomā atspoguļotas Ziemas olimpiskās spēles un Pasaules čempionāts hokejā.

“Pirmajā pusgadā esam stiprinājuši tehnoloģiju virzienu gan ar esošajiem pakalpojumiem, gan ar jauniem mākslīgā intelekta produktiem un gudrās mājas risinājumiem. Vienlaikus esam akcentējuši arī izklaides virzienu – jaunajiem un esošajiem klientiem piedāvājam Helio iTV, kas nodrošina jaunu – ērtāku un aizraujošāku – skatīšanās pieredzi, esam izveidojuši Baltijas eSporta līgu un piedāvājuši mūsdienu izklaides pasākumu un tehnoloģiju izstādi HyperTown.  Skatoties nākotnes attīstības virzienā, esam kļuvuši arī par stratēģiskiem partneriem Latvijas akcelerācijas fondam Overkill Ventures,” stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Lattelecom pirmā pusgada peļņa sasniegusi 17,6 miljonus eiro jeb par 6% vairāk nekā pērn šajā laika periodā. Aug ieņēmumi no TV pakalpojumiem, pieaugot gan interaktīvās televīzijas klientu skaitam, gan lietotnes Shortcut popularitātei, kas šogad nodrošināja skatītājus ar īpaši aizraujošu saturu. Sporta līdzjutējiem bija iespēja sekot līdzi gan XXII Ziemas olimpiskajām spēlēm piecos Eurosport HD kanālos, gan Pasaules čempionātam hokejā. Savukārt kino cienītāji novērtē plašo latviešu filmu piedāvājumu lietotnē Shortcut, kur iespējams noskatīties plašu filmu spektru, tai skaitā kinoteātros atzinību guvušo “Billi”, gan arī vēl tikai uz kino ekrāniem gaidāmo “Zigfrīds Anna Meierovics”.

Pirmajā pusgadā būtisks pieaugums – 197% – vērojams ieņēmumos no Citrus Solutions būvniecības projektiem. Salīdzinot ar 2017. gadu, par 62% pieauguši ieņēmumi arī jauno pakalpojumu vidū. Tehnikas mazumtirdzniecības apgrozījums pieaudzis par 53%, reklāmas izvietošanas pakalpojumi – 40%, datu centru pakalpojumi – 35%, lietu internets – 31%. Būtiski pieauguši arī jaunie IT pakalpojumi: drošības risinājumi, informācijas sistēmu uzturēšana, mākoņpakalpojumi.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of