Web Analytics
More
    Reklāma

    Nokia viedtālruņu bizness audzis, bet nespēj sacensties ar podziņtelefoniem

    Jaunākie raksti

    Nokia zīmola izmantotājam HMD Global ir ļoti labi veicies viedtālruņu tirgū visa 2017. gada laikā. Bet vienlaikus paziņots, ka tā dēvētie podziņtelefoni vēl arvien ir Nokia visveiksmīgākā prece.

    Pēdējo trīs mēnešu laikā piegādāti 2.8 miljoni Nokia viedtālruņu, kas ir pamatīgs kāpums pret 2017. gada pirmajiem trīs mēnešiem, kad Nokia piegādāja 1.7 miljonus viedtālruņu. Kopš 2017. gada sākuma arī pamatīgi audzis Nokia viedtālruņu modeļu klāsts. Pagājušajā gadā Nokia izlaida Nokia 2, Nokia 3, Nokia 5, Nokia 6 un Nokia 8 Android viedtālruņu modeļus, solot laicīgus Android operētājsistēmas atjauninājumus.

    Reklāma

    Bet viedtālruņu pārdošanas apjomi pret podziņtelefoniem ir nieks – Nokia pārdevusi 13.5 miljonus podziņtelefonu pēdējo trīs mēnešu laikā. Tātad trīs mēnešos pārdoti aptuveni divas reizes vairāk podziņtelefoni par Nokia viedtālruņiem visa gada laikā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    wils
    04.01.2018 11:42

    Salīdzinot ar Samsung, Nokia tāds pabērns vien ir.
    Samsung plāno 2018. gadā pārdot 40 miljoni podziņtelefonu vai “feature phone”.

    Lapsinieks
    04.01.2018 11:53
    Reply to  wils

    tiešām?
    “Nokia pārdevusi 13.5 miljonus podziņtelefonu pēdējo trīs mēnešu laikā.” – tas ir +/- 50 miljoni gadā.
    Samsungs plāno 40… nākamgad nu lai veicās.
    your bad.

    Krotow
    04.01.2018 12:23
    Reply to  Lapsinieks

    Tie jau vairs nav tie podziņtelefoni, kur bija tikai zvani + SMS, par to zvanīt un runāt varēja no elles dibena. Tagad līdzīga sakaru attāluma nodrošināšanai līdz jāstiepj vēl GSM “pagarinātājs”, kas maksā $$$.

    wils
    04.01.2018 12:53
    Reply to  Lapsinieks

    Tikai papildus podziņniekiem, šamesungs plāno 320 miljonus smārtu nopārdot.
    http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20180102000323

    Reklāma