Eiropā straujāk augošā kopbraukšanas platforma Taxify šodien uzsāk darbību Londonā. Vairāki tūkstoši vadītāju jau ir kļuvuši par šīs platformas lietotājiem un ir gatavi pieņemt braucienus.
“Londona ir liels un strauji augošs privātā pilsētas transporta tirgus, un mēs esam patīkami satraukti uzsākt savu darbību šeit. Mēs zinām, ka Londonas iedzīvotāju vidū ir liels pieprasījums pēc izdevīgas alternatīvas pašlaik esošajiem pakalpojumiem, kas viņiem ir pieejami, tāpēc esam uzmanīgi ieklausījušies gan autovadītāju, gan pasažieru vēlmēs. Mūsu uzņēmuma darbība un vērtības ir balstītas uz godīguma un atklātības principiem, un fakts, ka tik īsā laika periodā jau tūkstošiem Londonas autovadītāju ir pieteikušies darboties Taxify, liecina par mūsu biznesa pieejas veiksmi. Mēs lepojamies, ka varam klientiem piedāvāt plašākas izvēles iespējas un augstākas kvalitātes pakalpojumu,” uzsver Taxify dibinātājs un vadītājs Markuss Villigs (Markus Villig).
Taxify platforma no vadītājiem iekasē tikai 15% komisiju, kas ir gandrīz uz pusi mazāka kā Uber vai citām kopbraukšanas platformām. Zemāka komisija ļauj Taxify piedāvāt zemākas cenas klientiem un lielākus ienākumus autovadītājiem. Taxify priekšrocība ir arī iespēja vadītājiem izvēlēties norādīt konkrētu pasažieru uzņemšanas rādiusu, kas nozīmē, ka viņi var sniegt pakalpojumu, nebraucot pārāk tālu no mājām.
Laimīgi un apmierināti vadītāji garantē arī labāku pakalpojuma kvalitāti klientiem. Taxify prioritāte ir cieņpilna sadarbība ar vadītājiem, ļaujot viņiem nopelnīt vairāk kā citās platformās, kā arī nodrošinot plašas papildu drošības garantijas un funkcijas, kas ļauj viņiem strādāt sev visērtākajā veidā. Taxify platforma jau šobrīd darbojas 19 valstīs visā pasaulē, un godīga, caurspīga pakalpojuma nodrošināšana ir bijusi uzņēmuma straujo panākumu atslēga.
Šobrīd rāda, ka Taxify sit Uber par aptuveniem 33%.
He he, taxify ātri dabūjis pa biksēm no TfL. Cerēja, laikam, apiet noteikumus nepamanīti.
Konkrētāk? Kas apiets? Kā dabūja pa biksēm?
Var izlasīt jauns.lv
To pašu var izlasīt facebook komentāros. Visu transportu Londonā kontrolē TfL. Transport for London. Un Taxify uz sava vārda nav pieteikušies un centušies saņemt operatora licenci. Noteikti gribēja izšmaukt, ka viņi ir tikai aplikācija. Londonā visiem privātajiem takšiem jābūt gan šofera atļaujai, gan atļauja mašīnai, gan operatora atļaujai uzņēmumam. Ja nav vsi, tad tas nav likumīgi.
Facebokā izteica minējumus, ka Taxify, iespējams, ir pārpircis kādu uzņēmumu ar operatora licenci. Vai nu tas neizgāja cauri vai arī viņi gribēja izšmaukt cauri.
Šobrīd Taxify ir pārtraucis darbību Lodonā
Tāpēc arī vakar vakarā nebija pieejams neviens šoferis. Un arī šobrīd nav. Jāgaida, ja savedīs kārtībā dokumentus.
TechCrunch raksta, ka viņi nopirka vienu takšu firmu: https://techcrunch.com/2017/09/05/taxify-launches-in-london-acquiring-a-cab-firm-to-scale-and-discounting-prices/
Izskatās, ka TfL tas nepatīk.
Nopērkot vienu takšu firmu un zem tās ieslidināt 3000+ mašīnas/šoferus varētu būt problēma.