Reklāma

Bolt (Taxify) plāno nākotnē piedāvāt arī ēdienu piegādes pakalpojumu

Jaunākie raksti

Huawei FreeBuds 4i bezvadu austiņu apskats

Šogad manās testēt kārajās ausīs pabijušas Samsung Galaxy Buds Pro un RHA TrueControl ANC, bet citi apskatnieki savus dzirdes...

Tiešsaistes pasākumā informēs par IT darba un studiju iespējām Liepājā

Trešdien, 28. aprīlī plkst. 16:00 Liepājā pārstāvētais Latvijas IT uzņēmums “TestDevLab” aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā, kurā kopā ar Liepājas...

Zinātnieki pēta videospēli, ar ko varētu atgūties pēc COVID-19 radītajiem koncentrēšanās traucējumiem

Zinātnieku rokās nonākusi īpaša videospēle, kuru varētu izmantot kā recepšu "medikamentu" tiem cilvēkiem, kuriem pēc koronavīrusa saslimšanas ir problēmas...

“Amazon” savus interneta satelītus orbītā plāno nogādāt ar “Atlas V” raķetēm

Īlons Masks ar savu uzņēmumu "SpaceX" noteikti nav vienīgais, kura mērķis ir ar satelītu palīdzību Zemes iedzīvotājiem sniegt ātrgaitas...

Vēlies BMW M divīzijas strīpas uz viedtālruņa? Ar iQOO tā nebūs problēma!

iQOO 7 Legend, kas ir zīmola ātrākais viedtālrunis, tiks pie BMW M Motorsport trīskrāsu strīpām un "Fascination Meets Innovation"...

Eiropas kopbraukšanas platforma Bolt jau vasaras sākumā papildināt savu pakalpojumu klāstu un uzsākt ēdienu piegādes pakalpojuma nodrošināšanu uzņēmuma atslēgas tirgos Eiropā un Āfrikā. Sākumposmā pakalpojums tiks nodrošināts pilotprojekta režīmā Igaunijā, Somijā un Dienvidāfrikā.

“Mūsu uzņēmums ir ļoti orientēti uz klientu un viņa vajadzībām. Viens no labākajiem piemēriem mūsu darbības pamatprincipiem ir tas, kā mēs esam spējuši izveidot efektīvi darbojošos uzņēmumu, kas tirgū vienlaicīgi piedāvā labākās cenas pasažieriem un zemākās komisijas maksas vadītājiem. Tas mums ir ļāvis augt straujāk, plašāk un ar mazākiem izdevumiem nekā to spējusi jebkura cita platforma pasaulē,” uzsver Bolt dibinātājs un vadītājs Markuss Villigs.

„Tagad mēs vēlamies šo domāšanas veidu īstenot arī ēdienu piegādes nozarē. Apvienojot mūsu tehnoloģiju iespējas, efektīvo darbību, un simtiem tūkstošu autovadītāju, mēs plānojam nodrošināt labāko iespējamo ēdienu piegādes pakalpojumu miljoniem cilvēku Eiropā un Āfrikā, kuri jau šobrīd izmanto mūsu pakalpojumus ikdienā.”

Uzņēmums nesen īstenoja globālu zīmola maiņu, tostarp mainot savu nosaukumu no Taxify uz Bolt, lai pietuvinātu zīmola identitāti uzņēmuma vīzijai par transporta nozari kopumā. Bolt šobrīd piedāvā ne tikai taksometrus, bet arī kopbraukšanas pakalpojumus ar automašīnām un motocikliem, kā arī skūteru koplietošanu.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
banans

LOĢISKI! Tas tak saprotami, ka ar ierasto ‘privāttakša’ biznesa plānu vairs neiet tik gludi, kā agrāk. Tieši tāpēc kompānija rebrendojās, lai vairs neizklausītos tik ‘taksiska’ bet gan lai pielīzinās jau esošajam ēdienu piegādes servisam (wolt)

Cilvēku psiholoģijā bolt wolt faktiski taspats, tādējādi nevajadzēs ‘no jauna’ iestāstīt cilvēkiem kas tas ir par servisu, kā arī cerēs uz cilvēku kļūdu pasūtot boltā nevis woltā… ;)

Arturs

Redzu, ka kārtējo reizi komentē cilvēki, kam nav ne mazākās sajēgas par tēmu. Kas tev tur šķiet loģisks? Wolt ir nedaudz zem miljona lietotāju, kamēr Taxify (Bolt) ir pāri 20 miljoniem aktīvo lietotāju – Bolt nosaukumam ar Wolt nav vispār nekāda sakara, tik vien kā izklausās līdzīgi – varu likt galvu ķīlā, ka tur ar brenda līdzināšanu vispār nav nekāda sakara (pēc tavas loģikas spriežot drīzāk tad jau Wolt vajadzēja pārsaukties par Foodify). Tālāk – Taxify absolūto vairumu ienākumu sastāda takšu un auto nomas bizness. Ir vairāk kā skaidrs, ka viņi ēdienu piegādes lauciņā lien tikai dēļ Uber Eats –… Read more »

KKTK

Bet aliņu no vaikala viņi mācēs atvest?

Krotow

Mhm – aliņu, koku, meitenes, ko vēl?

as

Diemžēl neviens no esošajiem pārtikas veikaliem aliņu no i-veikala neved, tikai pienu! :(

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: