Web Analytics
More
    Reklāma

    Bolt (Taxify) plāno nākotnē piedāvāt arī ēdienu piegādes pakalpojumu

    Jaunākie raksti

    Eiropas kopbraukšanas platforma Bolt jau vasaras sākumā papildināt savu pakalpojumu klāstu un uzsākt ēdienu piegādes pakalpojuma nodrošināšanu uzņēmuma atslēgas tirgos Eiropā un Āfrikā. Sākumposmā pakalpojums tiks nodrošināts pilotprojekta režīmā Igaunijā, Somijā un Dienvidāfrikā.

    “Mūsu uzņēmums ir ļoti orientēti uz klientu un viņa vajadzībām. Viens no labākajiem piemēriem mūsu darbības pamatprincipiem ir tas, kā mēs esam spējuši izveidot efektīvi darbojošos uzņēmumu, kas tirgū vienlaicīgi piedāvā labākās cenas pasažieriem un zemākās komisijas maksas vadītājiem. Tas mums ir ļāvis augt straujāk, plašāk un ar mazākiem izdevumiem nekā to spējusi jebkura cita platforma pasaulē,” uzsver Bolt dibinātājs un vadītājs Markuss Villigs.

    Reklāma

    „Tagad mēs vēlamies šo domāšanas veidu īstenot arī ēdienu piegādes nozarē. Apvienojot mūsu tehnoloģiju iespējas, efektīvo darbību, un simtiem tūkstošu autovadītāju, mēs plānojam nodrošināt labāko iespējamo ēdienu piegādes pakalpojumu miljoniem cilvēku Eiropā un Āfrikā, kuri jau šobrīd izmanto mūsu pakalpojumus ikdienā.”

    Uzņēmums nesen īstenoja globālu zīmola maiņu, tostarp mainot savu nosaukumu no Taxify uz Bolt, lai pietuvinātu zīmola identitāti uzņēmuma vīzijai par transporta nozari kopumā. Bolt šobrīd piedāvā ne tikai taksometrus, bet arī kopbraukšanas pakalpojumus ar automašīnām un motocikliem, kā arī skūteru koplietošanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    banans
    22.03.2019 10:31

    LOĢISKI! Tas tak saprotami, ka ar ierasto ‘privāttakša’ biznesa plānu vairs neiet tik gludi, kā agrāk. Tieši tāpēc kompānija rebrendojās, lai vairs neizklausītos tik ‘taksiska’ bet gan lai pielīzinās jau esošajam ēdienu piegādes servisam (wolt)

    Cilvēku psiholoģijā bolt wolt faktiski taspats, tādējādi nevajadzēs ‘no jauna’ iestāstīt cilvēkiem kas tas ir par servisu, kā arī cerēs uz cilvēku kļūdu pasūtot boltā nevis woltā… ;)

    Arturs
    22.03.2019 16:36
    Reply to  banans

    Redzu, ka kārtējo reizi komentē cilvēki, kam nav ne mazākās sajēgas par tēmu. Kas tev tur šķiet loģisks? Wolt ir nedaudz zem miljona lietotāju, kamēr Taxify (Bolt) ir pāri 20 miljoniem aktīvo lietotāju – Bolt nosaukumam ar Wolt nav vispār nekāda sakara, tik vien kā izklausās līdzīgi – varu likt galvu ķīlā, ka tur ar brenda līdzināšanu vispār nav nekāda sakara (pēc tavas loģikas spriežot drīzāk tad jau Wolt vajadzēja pārsaukties par Foodify).

    Tālāk – Taxify absolūto vairumu ienākumu sastāda takšu un auto nomas bizness. Ir vairāk kā skaidrs, ka viņi ēdienu piegādes lauciņā lien tikai dēļ Uber Eats – visticamāk, ka pat ja tas pakalpojums aizies tautās, tad tas nesastādīs pat 5% no viņu ienākumiem, tā ka tas ir ieviests tikai ‘ķeksīšā pēc’ – lai var investoriem atrādīties, un medijos pabūt lieku reizi.

    KKTK
    22.03.2019 10:48

    Bet aliņu no vaikala viņi mācēs atvest?

    Krotow
    22.03.2019 12:48
    Reply to  KKTK

    Mhm – aliņu, koku, meitenes, ko vēl?

    as
    22.03.2019 11:24

    Diemžēl neviens no esošajiem pārtikas veikaliem aliņu no i-veikala neved, tikai pienu! :(

    Reklāma