Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas pārstāvji Slush stārtapu forumā

    Jaunākie raksti

    Tieši pēc nedēļas Somijas galvaspilsētā Helsinkos sāksies Ziemeļeiropas lielākais uzsācējuzņēmumu forums Slush. Par tradīciju kļuvušais notikums šogad pulcēs vairāk nekā 15 tūkstošus apmeklētāju, pārstāvjus no vairāk nekā diviem tūkstošiem uzsācējuzņēmumu un vairāk nekā 750 dažādus investīciju uzņēmumus. Slush šajā gadā rīko arī forumu Slush Music, tā arvien vairāk norādot, ka vēlas kļūt par Eiropas SXSW.

    Uz Slush dosies krietns pulks Latvijas uzsācējuzņēmumu, kā Kursors jau rakstīja – daļa no tiem ceļos uz Somiju ar Twino atbalstu. Trīs Latvijas uzsācējuzņēmumi – Vividly, Notakey un Nordigen izcīnījuši iespēju piedalīties Slush TOP100 pašprezentāciju konkursā, kura galvenā balva būs simtiem tūkstošu vērtas atspēriena investīcijas.

    Reklāma

    Kursors sazinājās ar Latvijas uzņēmumiem un, balstoties no sniegtajām atbildēm, mūsu lasītājiem izveidoja lakoniskus mūsu uzņēmumu “profilus”, balstoties uz organizatoru sniegto informāciju par uzņēmumu dalību forumā un par Latvijas pārstāvju mērķiem pirms Slush.

    Foto :  Kai Kuusisto / Slush Media
    Foto : Kai Kuusisto / Slush Media

    Latviju Slush pārstāvēs: (uzsācējuzņēmumi sarindoti alfabētiskā secībā)

    • Adaplab Oil&Gas SIA – uzņēmums izstrādājis tehnoloģisku risinājumu, kas ļauj iegūt vairāk peļņas no naftas urbuma
    • ALINA – uzņēmums sagatavojis antibakteriālās piedevas celtniecības materiāliem tādējādi paildzinot to kalpošanas laiku
    • CUBIES – sagatavotas interaktīvas kognitīvās prasmes attīstošas spēles bērniem, kā arī bērniem ar redzes traucējumiem. Tālākā pusgada mērķi pēc Slush ir CUBIES prototipa uzlabošana un jauna satura tālāka izstrāde, turpināti iesāktie darbi, kas jau bijuši šogad ieplānoti – piemēram, veikti pētījumi, intervēti veselības un izglītības eksperti, tiek meklētas sadarbības un fondu piesaistes iespējas,” par projektu stāsta Žanete Eglīte, CUBIES pārstāve.
    • Dripit – uzņēmums piedāvā e-komercijas risinājumu analīzes rīku, kas ļauj novērtēt interneta pircēju. Kā Startup Sauna absolventiem, mums ir iespēja prezentēt savu produktu startup stenda veidā. To arī izmantosim. Paralēli arī aktīvi organizējam tikšanās ar investoriem gan, lai veidotu jaunas attiecības ar potenciālajiem tirgiem, gan, lai pastāstītu kāds ir bijis mūsu progress kopš pēdējās tikšanās reizes,” stāsta Dripit dibinātājs Ernests Štāls. Taujāts par nākamajiem soļiem pēc Slush, Štāls norāda – “Plānojam palaist produktu Magento e-komercijas platformai un mērķēt uz Vācijas, Lielbritānijas tirgu.
    • EkoMed – uzņēmums izstrādājis zemas intensitātes terapeitisko lāzeru Bamboo laser. “EkoMed ir uzsākusi bamboo laser ražošanu un jau ir pirmās pārdošanas visās 3 Baltijas valstīs – jau pārdotas 50 vienības par cenu 240 – 250 EUR,” stāsta uzņēmuma pārstāvis Māris Belte. “Mūsu tuvākā laika mērķis ir ieiet vismaz vēl vienā tirgū bez Baltijas valstīm un realizēt pirmās pārdošanas. Kopsummā pusgada laikā, pēc mūsu prognozēm, tiks pārdotas vismaz 600 vienības, ienākumi 150 000 EUR. Plānoju arī pieteikties medicīnas tehnoloģiju akseleratoram Vertical,” turpina Belte.
    • Finch – uzņēmumā tapis sadarbības rīks web izstrādes komandām. “Galvenais mūsu mērķis Slush laikā ir prezentēt savu produktu iespējamiem investoriem un izveidot kontaktus ar potenciāliem pirmajiem lietotājiem. Finch tuvākā pusgada mērķis ir palaist produktu publiski, uzlabot to balstoties uz pirmajām atsauksmēm un iegūt pirmos maksājošos klientus,” stāsta Finch pārstāvis Rihards Grāvis. “Šobrīd piedalāmies akseleratora programmā Startup Sauna, kas notiek Helsinkos un kura noslēdzas ar Slush, kura laikā notiks arī programmas komandu demo day. Viens no Startup Saunas mērķiem ir mūs sagatavot tieši šim pasākumam. Slush nepalīdzēs tieši pašam produktam, bet investoru piesaiste noteikti ir daudz iespējamāka tieši šajā pasākumā,” skaidro Grāvis.
    • Finy – izstrādāta finanšu platforma jauniešu finanšu menedžmentam, kopdarbē ar vecākiem.
    • LightSpace Technologies – izstrādāta 4D attēla veidošanas un atainošanas tehnoloģija
    • Nordigen – izstrādāts klientu izvērtēšanas rīks, kas nebanku kreditētājiem ļauj būtiski samazināt kredītņēmēja izvērtēšana slaiku. “Mūsu mērķis Slush un tālākajā pusgadā pēc foruma ir fokusēties uz tālāku izaugsmi tirgos, kur šobrīd darbojamies (Baltija, Somija, Polija, Spānija, Vācija),” stāsta Rolands Mesters, “Nordigen” izpilddirektors. “Pamatmērķis ir iepazīties ar potenciāliem sadarbības partneriem Somijā, un Slush pilnīgi noteikti palīdzēs sasniegt šos mērķus šajā valstī,” turpina Mesters.
    • Notakey – uzņēmums izstrādājis kriptēšanas risinājumu, kas banku norēķinos ļauj atbrīvoties no kodu kalkulatoriem šo funkciju uzticot viedtālruņiem, procesā nepieļaujot drošības kompromisus. “Skandināvija, Baltijas valstis un Šveice ir šobrīd mūsu prioritārie tirgi. Ja izdotos nodrošināt investorus no Skandināvijas, tad tas arī stratēģiski mums spētu palīdzēt ar Skandināvijas tirgus nostiprināšanos,” stāsta Jānis Graubiņš, “Notakey” līdzdibinātājs. “Šobrīd nepieciešams uzaudzēt esošo komandu, lai varētu apkalpot jaunos klientus, kuri interesējas par “Notakey”. Nesen noslēdzām līgumu ar UBS, “Credit Suisse” un “Swisscom”, kas prasa papildu resursus,” turpina Graubiņš.
    • Payment.Ninja – Uzņēmums veic norēķinu apstrādi, ar vienu rīku spēj izmantot vairākas ierīces droša maksājuma veikšanai. Payment Ninja apkopo klientu darījumu vēsturi konkrētā pirkumu izdarīšanas vietā, lai stimulētu klientu atkārtotam pirkumam.
    • Peerfectoo – iztrādāts inovatīvs risinājums savstarpējās aizņemšanās platformām. “Mūsu pamatmērķis, dodoties uz Slush ir tikšanās ar investoriem un te arī redzam uzņēmuma galveno uzdevumu tuvākajam laika posmam – piesaistīt investoru, pabeigt izstrādāt produktu un uzsākt saimniecisko darbību,”stāsta Peerfectoo pārstāvis Ģirts Kurmis.
    • Qfer – sekmīgi darbojas mārketinga platforma klientu darījumu aktivizācijai, izmantojot viedtālruņus. “Uz Slush dodamies, galvenokārt, ar mērķi smelties iedvesmu, idejas un enerģiju. Šādos pasākumos var gūt jaunus iespaidus, kā arī atziņas no starptautiskā līmenī attīstītiem uzņēmumiem, kas rādījuši priekšzīmi uzņēmuma izaugsmei, kas noderēs arī mums, turpinot darbu pie attīstības gan vietējā, gan ārzemju tirgos. Turpmākie mērķi Qfer izaugsmei ir lieli, līdz ar to, noteikti, vēlamies arī uzsākt komunikāciju ar potenciāliem investoriem un Slush konference būtu īstā vieta, kur to darīt,” stāsta Qfer izpilddirektors Artūrs Burņins. “Tuvākie ievērojamie mērķi ir uzsākt darbību jaunos tirgos, paplašināt iespēju un piedāvājumu klāstu. Patlaban gatavojam platformu, lai varētu uzsākt pārdošanu internacionālā vidē un piesaistīt B2B klientus no visas pasaules. Esam jau finiša taisnē, lai sāktu darbību angļu un krievu valodās runājošos tirgos, piedāvājot plašu funkciju un piedāvājumu klāstu. Mums ir ļoti spēcīga komanda, kas gatava jauniem izaicinājumiem un darbības izvēršana vispasaules līmenī ir nākošais attīstības solis,” turpina Burņins.
    • SLASH.PM Ltd. – izstrādē ir mākoņrisinājums uzņēmumiem, lai pārvaldītu ārpakalpojumu progresu.
    • Sonarworks – skaņas references programmatūras izstrādātājs, kura veidotās programmatūras pamatā ir inovatīva austiņu mērīšanas metode, kas ļauj noteikt to trūkumus un pēcāk digitāli izlabot. Jautāts par to ar kādu mērķi Sonarworks komanda dodas uz Slush, kompānijas līdzdibinātājs un izpilddirektors Helmuts Bēms sacīja – “Uz Slush drīzāk dodamies satikt potenciālos partnerus, tāpēc fokuss ir tieši uz Slush Music. Mērķis ir satikt mūzikas leiblu un straumēšanas kompāniju pārstāvjus, kas ir ieinteresēti autentiskā mūzikas skanējumā.” “Patlaban galvenais jautājums ir, vai mūsu koncepts ir dzīvotspējīgs patērētāju tirgū. Uz to vislabākā atbilde ir kopprojekti ar mūziķiem un mūzikas straumēšanas servisiem. Reāls pierādījums, ka 20% cilvēku izvēlējušies mūsu tehnoloģiju atver daudzas aizslēgtas durvis. Mūzikas leiblam vai straumēšanas kompānijai ar miljoniem klientu šie 20% nozīmē grandiozu finansiālu pieaugumu,” turpina Bēms.
    • Swipe – tiešsaistes maksājumu risinājums, kas ir tikpat vienkāršs kā kartes novilkšana maksājumu terminālā
    • Toneboard – kredītrisku analītikas rīks, izmantojot balss atpazīšanas un analīzes mehānismus
    • Vividly – šobrīd izstrādā virtuālās realitātes risinājumu – VIVIDLY, kas ļaus ikvienam novērtēt arhitektūras kvalitāti un izmantot to būvniecības procesā kā profesionāļu rīku, tādējādi izvairoties no vilšanās, komunikācijas kļūdām un būvniecības izmaksu sadārdzinājuma.
    • Walmoo – visu plastikāta karšu apvienojoša klientu lojalitātes platforma. “Mūsu mērķis ir gan tikšanās ar potenciālajiem investoriem Slush laikā, gan uzrunāt potenciālos tehnoloģiskos un pārdošanas partnerus, jo paziņosim gan publisku pieeju mūsu API, gan partneru programmu,” stāsta Walmoo vadītājs Guntis Čoders. “Tuvākā laika mērķu sarakstā ir sākt apgūt jaunus ārvalstu tirgus. Pēc reģistrēto testa biznesa klientu datiem, plānots attīstīties vismaz 5 valstīs, piesaistot vietējos pārdošanas partnerus,” turpina Čoders.
    • ZoomCharts – pasaulē interaktīvāko lielapjoma datu vizualizācijas risinājumu radītājs. “Slush mēs demonstrēsim jauno produktu ZoomCharts SpreadSheet Analytics un mūsu galvenais mērķis ir visu ZoomCharts produktu pārdošana, tādēļ ir padomā īpaši piedāvājumi Slush apmeklētājiem. Potenciāli tiksimies arī ar investoriem,” stāsta Jānis Volbergs, ZoomCharts pārstāvis.

    Slush notiek no 30. novembra līdz 1. decembrim Helsinkos. Daļa no Latvijas uzņēmumiem, kas pārstāv #StartinLatvia kustību un savas idejas apmeklēja Slush jau iepriekšējos gados un ar viņiem drīzumā centīsimies runāt par uzņēmumu progresu ilgākā laika posmā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma