Vai pieslēgšanās interneta bankai katru reizi veicot maksājumu izklausās pazīstama? Jebkad esat sodīts par kavētu maksājumu? Uzņēmumi, kuri novēloti saņem šos maksājumus arī par to nav laimīgi. Šo iemeslu dēļ liela daļa komersantu algo cilvēkus, kuri apstrādā maksājumus un sūta kaitinošus atgādinājumus, kamēr viņi varētu radīt īstu pievienoto vērtību pašam uzņēmumam.

Swipe.lv ir tiešsaistes maksājumu risinājums, kas ir tikpat vienkāršs kā kartes novilkšana maksājumu terminālā. Kā tirgotājam, jums pat nav vajadzīga mājas lapa, lai izmantotu Swipe.lv. Swipe.lv sevī ietver ērtu rēķinu sistēmu, kas papildus dod iespēju pieņemt internetā Visa, MasterCard un bankas pārskaitījumus. Platforma apstrādā visus maksājumus jūsu vietā un pārskaita naudu tieši jūsu bankas kontā.

Kā strādā Swipe.lv?

index-how-it-works_LV

Kā radās Swipe.lv?

Fintech jaunais uzņēmums (startup) nonāca finālistu sastāvā Rietumu Fintech challenge, kurā piedalījās 16 jaunie uzņēmumi (startups) no 7 valstīm. Komandu atbalstīja un apmācīja tādi cilvēki kā mobilo komunikāciju eksperts un investors Rojs Vela (Roy Vella), enģeļu investors un pieredzējis uzņēmējs Viesturs Sosars, kā arī Rietumu Bankas vecākais viceprezidents IT jautājumos – Jevgenijs Dugajevs. Pēc pasākuma Swipe.lv slēdza stratēģisko partnerību ar Rietumu banku un kļuva par pirmo jauno uzņēmumu (startup), kas pievienojies Rietumu bankas Decta startup programmai, nodrošinot brīvu maksājumu apstrādi Baltijas jaunizveidotajiem uzņēmumiem.

“Nebijām neko tādu gaidījuši, organizējot Fintech startup konkursu,” komentē Rietumu bankas Jevgenijs Dugajevs. “Swipe.lv ir viens no jaunizveidotajiem uzņēmumiem, ar kuru mēs atradām lielisku sinerģiju pasākuma laikā.”

Projekta dibinātāji Jevgēnijs Novickis un Dmitrijs Angelovskis sākumā vēlējās izstrādāt Swipe.lv paši savām vajadzībām, strādājot ar Qfer – ātro piedāvājumu mobilo aplikāciju, kura balstīta uz klienta un tirgotāja atrašanās vietu.

“Mums, kā jaunam uzņēmumam, bija īpaši svarīgi, lai klientu maksājumi nokļūtu mūsu bankas kontā pēc iespējas ātrāk,” skaidro Swipe.lv līdzdibinātājs Jevgenijs Novickis, “Mēs izpētījām vairākus risinājumus, bet neatradām piemēroto sev. Piemēram, PayPal ir izdevīgs pārskaitījumiem starp draugiem un pazīstamajiem, bet juridiskām personām jāmaksā pat līdz 5% no saņemtajiem līdzekļiem. Apsvēram ideju, saņemt šāda veida pakalpojumu no First Data Latvija, bet bija nepieciešama ievērojama pieslēgšanas samaksa un pieslēgšanas termiņš bija pārāk ilgs. Tādēļ mēs izveidojām savu risinājumu, lai atrisinātu šīs problēmas. Swipe komisijas likme nekad nepārsniedz 3%, pieslēgšanas termiņš jau tagad ir 1-2 dienas un mēs strādājam, lai pēc iespējas paātrinātu un atvieglotu uzņēmumiem šo procesu.”

Pirmie Swipe klienti ir tūrisma aģentūras, dizaina studijas, autonomātāji, kā arī citi mazie un vidējie uzņēmumi, kuriem ir svarīga iespēja attālināti saņemt maksājumus ērtā un drošā veidā.

Uzņēmumiem, kas lieto Swipe.lv, arī būs iespēja veidot abonementus, kuri automātiski izsūtīs rēķinus viņu klientiem. Savukārt uzņēmuma klienti varēs uzstādīt automātisko atkārtoto maksājumu. Komanda arī plāno paplašināt integrācijas iespējas ar Swipe.lv, izlaižot API maksājumu saņemšanai mājas lapās un piedāvājot individuālas integrācijas iespējas lielākiem uzņēmumiem.

Pastāsti citiem:
  • Jānis

    Pastāstiet lūdzu vēlreiz kāpēc ikdienas procesā: izrakstam rēķinu -> nosūtam klientam -> klients apmaksā ir jāiesaista vēl kāds ceturtais (uzņēmums, klients, banka) pa vidu?
    Pie kam 3% komisijas maksa ir šausmīgi liela. Ja čakarējies ar 100E varbūt var pārdzīvot, bet ja rēķini iet 100k, tad 3% ir jau nozīmīga summa.

    • Reinis Ābiķis

      Swipe.lv piedāvā pakalpojumu, kurš atvieglo procesu kā tādu. Vienmēr, protams, iespējams izvēlēties pārbaudītas vērtības, tomēr, kā pakalpojums, cenšamies atvieglot rēķinu izrakstīšanas un līdzekļu saņemšanas laiku, kas daudzām firmām ir ļoti svarīgi.
      Tas parasti ir svarīgi mazām un vidējām kompānijām, kuru klienti veic maksājumus ar kartēm. Procentu likmes ir atbilstošas industrijas cenām, kaut gan esam ātrāki, kvalitatīvāki un pat lētāki par daudziem konkurentiem tirgū.
      Rēķinus 100k apmērā parasti neapmaksā ar bankas karti.

    • Reinis Ābiķis

      Piemēram, maksājot Latvenergo rēķinu viņu mājas lapā, noteikti esat pamanījuši, ka rēķinu var apmaksāt kā caur Bank Link (saite uz internetbanku), gan ar kredītkarti. Lai nodrošinātu tādu iespēju, jebkuram uzņēmumam ir krietni “jāpasvīst”. Un šāda veida procedūras prasa gan programmētāju darbu uzņēmumā, gan paša uzņēmāja laiku. Kā redzams, tad Swipe nodrošina ērtu rēķinu sastādīšanu klientam gan uz e-pastu, gan uz telefonu, kurš ietver sevī jau integrētu apmaksas procedūru.

      • Jānis

        Pirms gadiem 2 čoms īslaicīgam projektam sakārtoja banklink lietas aptuveni 3 dienu laikā, gan tehniskas no programmēšanas viedokļa, gan visas pārējās juridiskās vienošanās. Pats teica, būtu ātrāk strādājis – būtu fiksāk.

  • Gatis

    Komisijas nekad nepārsniedz 3%, nekad…

    • Reinis Ābiķis

      3% komisija ir maksimums, kas tiek piešķirts uzņēmumam. Neatkarīgi no apgrozījuma 0.20 centi ir fiksētās izmaksas nevis mainīgās. Citiem vārdiem sakot, tā ir apkalpošanas izmaksa, kas tiek piemērota neatkarīgi no apgrozījuma, tāpēc tiek likts uzsvars uz 3%, kas ir maksimālā dinamiski mainīgā komisija, kura var tikt piemērota uzņēmumam.

      • Bling bling

        bla bla bla