Ziņots, ka Latvijā bāzētajai, šī gada sākumā radītajai e-komercijas platformai “Sell.xyz” pirmssēklas investīciju raundā izdevies piesaistīt 1,5 miljonus eiro. Šī platforma savieno tirgotājus un produktu radītājus ar dropshipping jeb tiešās piegādes un vairumtirdzniecības piegādātājiem. Ar piesaistīto finansējumu uzņēmums varēs attīstīties tālāk, sasniegt jaunus klientus un izvērsties citās produktu kategorijās.
“Sell.xyz” piedāvā pilnībā automatizētus tiešās piegādes pakalpojumus pēc pieprasījuma trīs produktu kategorijās: apģērbs, kosmētika un uztura bagātinātāji. Uzņēmuma mērķis ir paplašināt globālo piedāvājumu pēc pieprasījuma, lai e-komercijas jomas uzņēmējiem nodrošinātu dažādu produktu pielāgotas līnijas.
Platforma ļauj ikvienam viegli palaist savu kosmētikas, apģērbu, uztura bagātinātāju līniju vien dažu minūšu laikā, izmantojot produkta etiķeti un iepakojuma dizainu. Lai nodrošinātu automatizētu izpildi, platforma pašlaik tiek integrēta ar “Shopify”, “WooCommerce” un “Wix” un drīzumā būs pieejama “BigCommerce”, “Instagram” un “Etsy”.
Jāpiezīmē, ka uzņēmumu šī gada janvārī izveidoja un vada uzņēmējs Reinis Vaivars, kurš iepriekš dibinājis fintech kompāniju “Eleving Consumer Finance”, kuras gada ieņēmumi sasniedza 150 miljonus eiro. Savukārt šo finansējuma kārtu vadīja investors Aigars Kesenfelds, kurš pielicis roku dažādu veiksmīgu uzņēmumu radīšanā, piemēram, “Mintos”, “Eleving Group”, “Sunfinance”.
Pirmssēklas investīciju raunds? xD kurš to izdomāja, smieklīgi, izklausās pēc priekšspēles
Nosaukums platformai gan trāpīgs – domāta lai pārdotu xyz ko xD
Nebūsi vienīgais, kuraprāt vairums PR darboņu izcelsme ir Marijas ielas pavārtes.
> izklausās pēc priekšspēles
Tas pēc būtības tieši tas arī ir .. “injectē” (šajā gadījumā naudu) un skatās, kas pēc N mēnešiem (ne obligāti 9) iznāks. Vai brīnumbērns vai nekā ..
Jo vairāk “apsēklo”, jo teorētiski lielāka iespēja, ka kaut kur paveiksies (protams arī tikpat liela iespēja maksāt “alimentus” t.i. investīciju zaudēt).