Web Analytics
More
    Reklāma

    Pēcsvētku sliktā garša mutē jeb Google ierīces ir totāls haoss

    Jaunākie raksti

    Nevaru sevi dēvēt par lielu Apple fanu, tieši pretēji – daudzus Apple gājienus, programmatūras ierobežojumus nevien neatbalstu, bet pat īsti nespēju aptvert to jēgu. Tomēr viena lieta Apple izdodas – ierīču dizains ir lielisks, turklāt iPhone smuki izskatās blakus Apple Airport un Apple TV. Viss vilkts ārā no vienas ķešas.

    Vakardienas Google uznāciens ar Pixel viedtālruņiem ir pilnīgi pretējs “risinājums”. Tiesa, tas nav nekāds pārsteigums, ka Google kārtējo reizi nošauj garām ar dizainu, tomēr šoreiz Salatētis sabēris pilnu maisu ar visneizprotamākajiem hlamiem. Katra ierīce veidota ne tikai no sava materiāla, bet izskatās, ka tās tapušas dažādos gadsimtos. Daydream View virtuālās realitātes brilles būtu uzskatāmas par 5 dolāru Cardboard, tikai Daydream View ir apvilktas ar audumu. Un par Daydream View Google nepakautrējas uzprasīt 80 dolārus.

    Reklāma

    Te mēs nonākam pie jaunā trika, ko no Google neviens negaidīja. Vai vismaz nebūtu gaidījis pirms trīs gadiem. Cenas! Zemākā cena par mazo 5.0 collu Pixel ar 32 GB atmiņu ir 649 dolāri, Eiropas pagaidām neoficiālā cena ir 599 mārciņas (ap 680 eiro). Izmēros brangākais Google Pixel XL 32 GB maksās 1049 dolārus vai 699 mārciņas (790 eiro). Par Pixel XL ar 128 GB tiek prasīti 1179 dolāri vai 799 mārciņas. Tie ir 905 eiro! Ražošanu mierīgi varēja nodot Huawei vai kādam citam saprātīgam ražotājam, HTC pēdējā laikā nespēj izcelties ar pamatotu cenu noteikšanu viedtālruņiem. Un es vēl domāju, ka Sony ir šogad galīgi nojūgušies ar savām Xperia X un Xperia X Performance cenām…

    Jaunais Chromecast Ultra ir divas reizes dārgāks par esošo Chromecast, mājas aprīkošanai ar Wi-Fi arī nebūtu mūsdienās jāmaksā 300 dolārus.

    https://www.youtube.com/watch?v=Rykmwn0SMWU

    Varu saderēt, ka Google vispār nav tādas lietas kā nākotnes redzējuma par viedierīcēm. Tas būtu daļēji skaidrojams ar galvenajiem peļņas avotiem, kas ir tikai attālināti saistāmi ar Android, bet viedtālruņu ražošana ir kaut kur tālu aiz meklēšanas rezultātiem, pašbraucošām automašīnām un gaisā palaistiem baloniem. Nāks nākamais gads ar jaunu sadarbības partneri Pixel telefonu ražošanā, nāks jauni dizaini, kam nav nekāda sakara ar esošo viedtālruņu izskatu. Pat Apple tik ilgi tika lamāts par iPhone 5s kantainā izskata nomaiņu pret iPhone 6 apaļumu un izmēriem, ka nācās stagnātiem par prieku izveidot iPhone SE.

    Pixel prezentācijas laikā tika daudz un dikti buldurēts par Apple izvēli atteikties no 3.5 mm standarta austiņu pieslēgvietas un dīvaino nosaukumu došanu ierīcēm, tomēr nostāties uz skatuves un pasludināt sevi par karali (ja nemaldos, tika lietots apzīmējums “real milestone”) ir visai drošsirdīgi.

    Pieļauju, ka Honor 8 vai OnePlus 3 pildītu tieši tos pašus uzdevumus līdzvērtīgi labi, tikai cenas ir divas līdz trīs reizes zemākas. Cik trakam ir jābūt, lai iPhone 7 vai Galaxy S7 vietā izvēlētos Pixel? Gribu atpakaļ laikus, kad Nexus 4 iznākšanas dienā maksāja zem 300 dolāriem!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    95 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    05.10.2016 10:57

    Cena ir tāda, jo:
    1. ir vajadzīga nauda pašbraucošo auto utt. projektiem
    2. lērums cilvēku neuztver aparātu nopietni, ja tas maksā zem 600 pesetām

    Juris
    05.10.2016 11:15

    Par ko ir šis raksts ? Kristaps sagājis sviestā ??

    05.10.2016 11:33
    Reply to  Juris

    Es!

    05.10.2016 13:24
    Reply to  Juris

    Tas ir viens lielisks emociju raksts. Paldies, ka Artis atrada tam laiku! Es arī par Google jaunumiem esmu diezgan nepatīkami pārsteigts. Īpaši nesaprotu kāpēc viņi taisa Pixel un kāpēc tas ir tieši tik nekāds.

    Viktors
    05.10.2016 11:43

    Cik cilvēku, tik viedokļu. Drēbe atšķirībā no plastmasas elpo, drēbes polsteris ir vieglāks, par gumijotu malu. Rezultātā iegūstam cozy feeling un ērtu nēsāšanu. Cik praktiski speķainiem pirkstiem nemāku teikt.
    Tas pats ar telefona stikliņu aizmugurē, it kā dizaina elements, bet tomēr arī funkcionāls – NFC signāls labāk ceļo cauri korpusam. Nav tizlu kameras izbīdījumu – telefons uz galda nešūpojas.

    Par cenu piekritīšu, tomēr, jāņem vērā, ka līdzi tam nāk neierobežota diska vieta bildēm un video (kas citiem aizņem lielāko daļu atmiņas) 24/7 supports, balss palīgs un vienmēr up to date softs, kas, ja nemaldos, arī tiek spēcīgi optimizēts lai no dzelžiem izspiestu labāku veiktspēju.

    Manuprāt raksta bilde parāda, ka beidzot produkti sāk izskatīties vienoti – balts, pelēks, materiāli dizainā nevis vienkārši plastmasa. Tāpat pati prezentācija, notika gaišās telpās.

    Būs interesanti paskatīties kāda būs cīņa starp google un apple.

    Lapsinieks
    05.10.2016 11:52
    Reply to  Viktors

    LG nexus 5tais ar jauno “up to date” pārvērtās par riekstu dauzāmo (hardware neiet kopā ar softu). tā ka “vienmēr apdeitots softs” ir sūdīgs arguments.

    x
    05.10.2016 12:23
    Reply to  Viktors

    stikla mugura ir laba, kamēr tā nav jānomaina pret neplaisājušu. itkā polikarbonāts nelaistu cauri signālu.

    neierobežotam mākonim ir jēga līdz noteiktam izmēram. kad vajag uzkopēt uz vienu vai otru galu desmit gb hidef video, megaprieki pārvēršas par problēmu. dati, kas ir mākonī, ir tavi līdz brīdim, kamēr tu tos vari dabūt pie sevis reālajā laikā….

    05.10.2016 14:33
    Reply to  Viktors

    Stikla mugura ir murgs. Tagad jau kādas nedēļas pārvietojos ar Honor 8 un tas telefons man ir tik bieži kaut kur noslīdējis… Slīd nost no dīvāna malas, nost no koka virsmām. Atliek vien būt 2 grādu slīpumam, lai stikla telefons nogāztos zemē vai pazustu starp dīvāna spilveniem.

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:36
    Reply to  Artis Abols

    no P7 pieredzes pateikšu Tev – tas stikls ir nenormāli trausls (tas 10 slāņu ūder kastur…) Atbilde ir Nilskin silikons. Tad gan viss skaistums pazūd… bet tas jau attiecas uz jebkuru šodienas flagmani, diemžēl…

    Kaspars
    05.10.2016 15:12
    Reply to  Artis Abols

    Jā, man līdzīgas izjūtas bija ar samsug galaxy s6..slīd visur un trakākais, ka bieži tas notiek ļoti lēni..tu noliec telefonu un pēc brīža “tankš”..un no dīvāna uz grīdas :D

    Par laimi s6 ir gana izturīgs un nesaplīsa arī pēc tam, kad izlaidu no rokām ar riteni braucot, asfalts gan atstāja pēdas metāla ramītī un arī švīkas uz displeja, bet telefons bija gana labā stāvoklī lai pieklājīgi notirgotu to :D

    lauris_busch
    05.10.2016 15:00
    Reply to  Viktors

    Sveicieni, Viktors! Man ļoti patīk tavs komentārs, ļoti līdzīgi manām domām! Paldies Tev!
    Tādēļ pārāk neizplūdīšu papildus komentāros. Tomēr ir 1 BET!

    Man tiešām nav saprotams, no kurienes raxta autors izvelk šo visu laukā, bļāviens paturi takš to Pixel rokās, aptausti, izmēģini, uztaisi īstu salīdzinājumu ar S7/Note 7 vai jebkuru iphone realajā dzīvē, Nevis pārmet cenu politiku. Pixel reali ir tikpat jaudīgs kā S7 kas ir gana, plus Storage, ļoti ok kamera un pārējie sīkumi, kas ir ļoti liels bonus Andrīša lietotājiem, Google centīsies kko izmainīt, un kādēļ ne! Lai izdodas!

    Labais! :)
    05.10.2016 11:52

    Tas pikselis taču ir ļoti līdzīgs iPhone 6. :D
    Kopš lietoju iPhone, uz šo visu Android ražotāju centieniem skriet pakaļ iPhone cenām un bieži vien dizainam skatos kā uz cirka izrādi. Jo, kad esi palietojis iPhone vairākus mēnešus, tad pie iOS ērtuma tā pierod, ka Android der tikai cirka izrādei nevis lietošanai.

    Un, jo Android paliek dārgāks, jo iPhone paliek relatīvi lētāks. Un iPhone jau tagad ir letāks par Samsung. Tas tiem, kas raud cik iPhone dārgs un kā nu viņu lētais Android dara to pašu. Turpmāk Android maksās tikpat cik iPhone un dārgāk. :D

    P.S. Kādreiz biju ļoti apmierināts Nexus 5 lietotājs.

    Banana
    05.10.2016 13:54
    Reply to  Labais! :)

    Noplīsa andris, biju spiests garantiju periodā lietot jājfonu ko iedeva draugs.. 5s šķiet…OMG! Sūdīgākās 3 nedēļas manā mūžā! Neizpratu to ābolierīci, viss bezsakarīgi uzspiests un uzspīlēts viņā, viss vopšim jādara pēc apple prāta nevis pēc lietotāja vēlmēm! <- tieši tapēc manā mājā NEKAD nebūs ābolierīču, jo vinu ierīces strādā pēc iepriekš iekodēta 'apple' principa. Gribi pec sava, jailbreiko u.t.t…..
    Sorry bet manā uzskatā WP ir daudz sakarīgāka OS! (Neskaitot saturu)
    Bet protams tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.

    05.10.2016 13:57
    Reply to  Banana

    Aha, tikpat vai vēl vairāk ierobežotā Windows Phone ir labāka alternatīva par iOS. Pastāsti, lūdzu, vēl kādu pasaciņu! :)

    ProxyFromDeep
    05.10.2016 14:22

    iekš WP8 vismaz var brīvi ctrl-c , ctrl-v kopēt failus ( lūgums uzreiz nepadomāt par mūzikas zagšanu ) , mainīt “flīžu” lielumus izkārtojumu un fona krāsas – tāteikt sabīdīt pa savam .
    ‘Pāris vārdos – arī man wp šķiet nedaudz brīvāks par iOs .

    x
    05.10.2016 14:27
    Reply to  ProxyFromDeep

    tu tak negribi teikt, ka andrī un iosā nevar mainīt ikonu krāsu, izmēru un izvietojumu?
    tam es negribētu ticēt – aiz loga ir XXI gs.

    05.10.2016 14:37
    Reply to  x

    Kāpēc vispār cilvēkam būtu jāgrib savā telefonā “mainīt ikonu krāsu un izmēru”?

    P.S. Android to var izdarīt. Ja ne pa tiešo, tad ar atsevišķiem launcheriem.

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:41

    tāpēc Kristap, ka 99% redzēto skrīnšotu izskatās pēc MISKASTES – katra ikona savā stilā un krāsā; kā Bi2 dziesmiņā – vsjo gavno, vsjo takoe njemodnoje…comment image

    05.10.2016 14:45
    Reply to  Lapsinieks

    Kaut kā pie kājas. Galvenais, ka telefons nenodarbojas ar pašdarbību kā to iepriekš darīja Huawei izmantotā saskarne mēģinot uzminēt fona krāsu :)

    Bet ja nopietni, tad iPhone gadījumā man vairāk gribētos, lai var ekrānā saspiest vairāk ikonas. Savādāk tas režģis ir tāds pārāk rets. Uz P9 ar Nova Launcher biju pieradis uz ekrāna redzēt divreiz vairāk ikonu.

    x
    05.10.2016 14:51

    Vai tad iponam nevar mainīt ikonu izmēru, lai starta ekrānā iespiestu vairāk ikonu, vai otrādi, atstāt mazāk toties lielākas?

    Esmu mierīgs un labsirdīgs cilvēks, bet drīz sākšu uzdot jautājumu – par ko viņi ņem naudu?

    deni2s
    05.10.2016 17:13
    Reply to  x

    Cilvēki, jums tiešām ikonas ir būtiskākais telefonā?! Varbūt laiks sakārtot savas prioritātes, ko sagaidat un kas ir būtisks telefonā?

    x
    05.10.2016 17:19
    Reply to  deni2s

    Nē, ikonas nav būtiskākais. Mani reāli kretinē, ka ipons nespēj savienoties ar neiponu pa zilzobu, lai apmainītos failiem. Saprotams, ka ikonas ir tikai ergonomisks fēleris, bet BT savienojums – jau funkcionāls.

    05.10.2016 17:24
    Reply to  x

    Hm, kāds vēl mūsdienās mēdz dzenāt failus starp telefoniem pa Bluetooth? Man tas atgādina darbības no tiem laikiem, kad aifoni un androidi vēl nevienam nerādījās sapņos.

    x
    05.10.2016 17:31

    Ko tad izmanto mūsdienu cilvēki failu apmaiņai starp diviem blakus esošiem telefoniem, hadronu kolaideri varbūt?

    05.10.2016 17:44
    Reply to  x

    Rīki atkarīgi no pārsūtāmā faila tipa un apmēra, bet parasti tas ir e-pasts, kāds saziņas rīks vai datu uzglabāšanas mākoņserviss. Bet pavisam noteikti ne Bluetooth :D

    Krotow
    05.10.2016 19:46

    Garām. Diezgan daudziem viedtelefonu lietotājiem nav datu pieslēguma (skolnieki kaut vai). WiFi par brīvu arī nav visur pieejams (un daudz kur tas vispār nav pieejams). Ne vienmēr pie rokas būs arī fleška ar USB OTG kabeli, pie kam ne visi telefoni uztur OTG… vēl dažādi spraudņu veidi …. jā, jā, Lightning :) Tā ka Bluetooth paliek kā vispieejamākais datu apmaiņas veids starp 2 iekārtām.

    05.10.2016 19:47
    Reply to  Krotow

    Jā. Āfrikā.

    Krotow
    05.10.2016 20:21

    Daudziem Latvijas viedtelefonu lietotājiem tava Āfrika atrodas tepat uz vietas. Izredzētie ar datu pieslēgumu neskaitās.

    NR71
    05.10.2016 21:31
    Reply to  Krotow

    Muļķības. Kuram gan mūsdienās mājās nav wifi?

    Krotow
    05.10.2016 23:58
    Reply to  NR71

    Kāpēc tu esi tik pārliecināts, ka viss tas, kas ir tev, ir arī visiem pārējiem? Varbūt būsi pārsteigts, taču tas nav lielākajai daļai valsts iedzīvotāju. Pie kam daļai no viņiem mājās vispār nav interneta pieslēguma.

    NR71
    06.10.2016 18:27
    Reply to  Krotow

    Beidz! Vismaz 80% no potenciālajiem klientiem dzīvo lielpilsētās. Domā, ka tur, kur nav wifi, ļaudis metīs aci uz šādu aparātu?

    Krotow
    06.10.2016 20:18
    Reply to  NR71

    Es tev par āboliem, tu par kāpostiem. Labi, lai būtu par pilsētu. Tas, ka tehniski pilsētā daudz kur internetu lieto caur WiFi, nenozīmē, ka jebkurš no malas, nezinot paroles, tā uzreiz varēs tam brīvi piekļūt. Izlasi tredu vēlreiz.

    NR71
    10.10.2016 15:32
    Reply to  Krotow

    Njā! Mums dažāda izpratne par šīm lietām ;)

    x
    05.10.2016 19:58

    Haha, atgriezies efektologs Centis – dzīt failus caur netu, ja telefoni atrodas blakus :D

    NR71
    05.10.2016 21:30
    Reply to  x

    Vai tad tas Tev palielina izmaksas par datu apjomu?

    x
    06.10.2016 08:15
    Reply to  NR71

    skaidrs.
    ja ipons nemāk izmantot BT lai savienotos ar neiponu, tātad BT ir slikts un nepareizs. ja eplam nebūtu mākoņa, tad slikts būtu arī mākonis.

    ļoti atgādina dogmas uz reliģiskās augsnes – ja pēc seksa ir jārodas bērnam, tad sekss pēc kura nerodas bērns ir slikts un nepareizs. jo tā uzskata senebreju folkloras tēls. āmen, draudze.

    06.10.2016 08:36
    Reply to  x

    Bluetooth tik tiešām ir draņķīga tehnoloģija, to esi pareizi sapratis.

    Lapsinieks
    06.10.2016 08:57

    cilvēks nav mēģinājis pārsūtīt kādam caur BT (piemēram) svaigi uzņemtas 30 fočenes :D

    x
    06.10.2016 09:34

    OK, nepatīk BT, ir wifi Direct

    jebkāds p2p savienojums, kas ļauj nebāzt savus datus mākoņos.

    Ernests Kečko
    06.10.2016 11:24
    Reply to  x

    lūdzu, neveic salīdzinājumus ar lietām par kurām nav saprašanas

    x
    06.10.2016 12:40
    Reply to  Ernests Kečko

    neturi sveci zem pūra! paskaidro, kas ir kas.

    Lapsinieks
    05.10.2016 19:17
    Reply to  x

    linku no mākoņa.

    ProxyFromDeep
    05.10.2016 22:26

    Ierīce patiesi funkcionāla kļūst tad , kad paveicamo darbu var veikt x+1 veidos .
    Protams , “savā ideālajā” pasaulītē mums viss ir ieriktēts ( daudz maz ) , kā vajag , bet izejot no komfortzonas dažķārt tik ļoti vajag tos x+1+1+1 variantus .

    banana
    05.10.2016 20:46
    Reply to  deni2s

    Te iet runa par viedtālruni NEVIS telefonu! ;) Starpība IR graujoša!

    http://www.speakingtechnically.com/wp-content/uploads/2014/05/basic-phone-vs-smart-phone.png

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:52

    kāpēc Tu čīksti? Tu tak zini, ka Huawei jau ieklausījās Tavās vaimanās un to jau kā pusgadu apakaļ novērsa! Iedomājies, ka es katrā postā Tev atgādinātu, ka pirmajam aifonam nebija appstores… :D :D :D

    05.10.2016 15:00
    Reply to  Lapsinieks

    Tieši tāpēc manā komentārā bija šādi vārdi: *iepriekš darīja*. Mēs te tomēr esam ļoti precīzi savos izteikumos :) Protam pasūtīt *irst arī labi to nopamatojot :D

    Uldis M.
    05.10.2016 15:45

    Jā, par ikonu skaitu vienā skatā piekrītu… sevišķi ipad gadījumā… bet nu ar laiku pierodi un nemaz virs neprasās blīvāk izvietotas ikonas…
    Arī braucot vieglāk trāpīt vajadzīgajai ikonai…

    Janis
    06.10.2016 08:08
    Reply to  Uldis M.

    Nepamatots komentārs, “ar laiku pierod”… pie sūdīgas automašīnas arī ar laiku pierod utt., un vispār braucot nav nekas jāspaida :D:D

    JPCS
    05.10.2016 16:37
    Reply to  Lapsinieks

    Es nu ka menesi esmu android lietotajs,un teiksu ka viss ka miskaste ir andris. Ja ios visas ikonas vienas formas tad andri katra savadak, kas lidz ar to rada vizualu bardaku. Ja pie ios es pieradu un orientejos jau pa dienu. Tad andri ir preteji. Ja kads man palidzetu tikt vala no htc m8 es buti pateicigs.

    Lapsinieks
    05.10.2016 19:13
    Reply to  JPCS

    kāpēc te vispār jāpiemin trīs gadus vecs lūznis?

    x
    05.10.2016 14:49

    Kāpēc cilvēkam būtu jāgrib lietot ikonas krāsās, kādas tās ir iztēlojies kāds cits?

    Tad jau visi varētu staigāt viena modeļa kurpēs, ēst viena veida maizi un gulēt istabās ar viena veida tapetēm.

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:53
    Reply to  x

    un gulēt ar viena veida sievietēm – kā no žurnāla xxx (kas nu kuram tuvāks)

    05.10.2016 14:58
    Reply to  x

    Ikonas varbūt nav labs piemērs, bet principā cilvēks nezina ko viņš grib līdz viņam to neparāda. Protams, pasaulē ir jābūt izvēles brīvībai, tomēr man šķiet, ka vidēji statistiskam cilvēkam labāk ir ierīces/tehnoloģijas, kas varbūt ir ierobežotākas, bet toties darbojas ērti, saprotami un stabili nekā rīki, ko var pielāgot gaziljons veidos un formās, bet, kas darbojas un izskatās pēc katastrofas. Bet tas ir tikai mans uzskats, ko es īpaši nevienam neuzspiežu.

    x
    05.10.2016 15:16

    >principā cilvēks nezina ko viņš grib līdz viņam to neparāda.

    kad viņam parāda, ir gatavs ne vien lietot, bet pat nakti rindā pavadīt? :))
    ok, es jau tikai jokojos!

    ir sistēmas, kurās var gan mainīt, gan necieš stabilitāte.
    nu labi, cilvēkam kurš trīs īpašības (krāsa, izmērs, skaits) sauc par gaziljonu, visdrīzāk nav nekādas vajadzības izskatu kaut minimāli pielāgot savām vajadzībām.

    to var saprast – ļoti daudz cilvēki brauc ar auto “kā no salona”, iztiekot bez pielāgošanas savai gaumei, pat bez boksa cimdiem vai metamkauliņa striķītī pie vējstikla :)

    mr fx
    06.10.2016 08:38

    Ņemot vērā, ka vidēji statistiskais cilvēks ir diezgan pastulbs, laikam būs vien jāpiekrīt. Priekš kam kaisīt pērles cūkām.

    aigi
    05.10.2016 11:56

    es arī nevaru saprast šo šasutumu. Dizainiski viss ir pa smuko. Tehniski arī augsta līmenī. Cena, nu sorry lētā Google laiks beidzies.

    reiny
    05.10.2016 13:22

    Es ar nesaprotu Autora tik milzīgo sašutumu. Sajūta, ka autoram patīk jaunais telefons, gribētu iegādāties, bet cena par lielu. Un tad rodas sajūta kā pēc personīga apvainojuma. :)
    Pagaidi 6 mēnešus un maksās jau 400 EUR.

    Par Daydream View. Man kā reize auduma dizains liekas ļoti pat OK. Galvai sajūta toč būs labāka nekā no gumijas. Un vai tad tie 80 dolāri nav kopā ar pulti? Būtībā par to cenu dabon tādu, ka Wii konsoli ar visu pulti.

    Par Chromecst. Ja mājās nav 4K televizors, tad pērkam veco aparātu. Ja ir tik kruts televizors, tad 80 EUR par Chromecast Ultra kaut kā sagrabināsim. :)

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:12
    Reply to  reiny

    klau, varbūt es ko esmu palaidis garām, bet nafig 4K televīzoram ar smart funkciju vēl vajadzīgs chromecast?

    reiny
    05.10.2016 15:26
    Reply to  Lapsinieks

    Vot nezinu, nav man 4K un vēl kādu laiku nebūs. :)
    Toties esošais Chromecast manam 10 gadu vecam Sony TV (bez smartiem, bet ar normālu 1080p ekrānu) otru jaunībau atgrieza. Kā reize vakar Google prezentāciju caur Chromecast TV paskatījos.

    Lapsinieks
    05.10.2016 15:28
    Reply to  reiny

    fišku nesaprati… jaunais hromkāsts kā reiz ir 4K, ko uz sava vecā lūžņa nepalaidīsi. savukārt (paskatījos salīdzini.lv un nevienu 4K teļļuku bez smartTV funkcijas neatradu…)

    Rinalds Egle
    05.10.2016 14:13

    izskatās, ka Artim Ābolam vajadzēja pieturēties pie “āboliem” un nerakstīt tuftu. :D ok, tagad – garāk. Ar Pixel (XL) dzelžiem viss ir kārtībā. Dzains nepārsteidz, neizbrīna, nesajūsmina, bet – arī nesatrauc, nekretinē un neriebjas. Tas ir *instruments* nevis “ļaļaļka”, kam vienīgais uzdevums ir labi izskatīties. Tuklāt, šoreiz uzsvars ir nevis uz formu, bet saturu – uz softwari. Šeit Googlei pagaidām konkurentu nav, jaunais Google Assistant ir paaudzi jaunāks un attiecīgi arī galvas tiesu pārāks par konkurentu (Apple, Amazon) izstrādājumiem. Protams, Googlei daudz palīdz tas, ka tā ir pasaulē izmantotākā serarch engine saimnieks. Ir uz kā patrenēties. Vēl, mērķauditorijai patiks bezizmēra “seamless cloud”, kas ļaus nesatraukties par 12Mpix bilžu un 4k video aizņemto vietu uz telefona. Kamerai, vismaz uz papīra, ir visas iespējas kļūt par labāko – tehniski, risinājumi ir pareizi. Ne pārāk daudz matricas pikseļu, bet pikseļi lieli un gaismasspējīgi. OIS aizstāts ar EIS – plašākas iespējas nostabilizēt attēlu. Interesē tikai izpildījums… Par pārējām iekārtām – tur arī viss ir kārtībā. Iekārtas prot “sarunāties” savā starpā, piemēram Google Home prot vadīt Chromecast vai Google WiFi. Un arī savietojamas ne-Google “smart home” iekārtas. Google Assistant savukārt ir informēts par visām “saimnieka” iekārtām un prot attiecīgi kontekstuāli arī uzvesties. Arī par Daydream… Read more »

    x
    05.10.2016 14:24
    Reply to  Rinalds Egle

    >OIS aizstāts ar EIS – plašākas iespējas nostabilizēt attēlu. Interesē tikai izpildījums…

    ja OIS būtu tik ierobežots, kanons sen būtu pārtraucis OIS objektīvu ražošanu un pārgājis uz softisku stabilizāciju…..

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:32
    Reply to  x

    tik mazā izmērā sūds ir gan ois gan eis.

    x
    05.10.2016 14:52
    Reply to  Lapsinieks

    es nevienu aiz kules neraustīju, prasot lai telefonā iebāž jebkāda veida bildes stabilizāciju…..bet ja liek, nu, lai liek kautko jēdzīgu, nevis nosaukumu…..

    Rūdolfs Rancāns
    05.10.2016 21:57
    Reply to  x

    Canon-am EIS būtu ļoti neizdevīgi paskaties kā atšķiras cenas objektīviem ar IS un bez tā.

    x
    05.10.2016 23:36

    Nu nav jau tā, ka stiklu vai matricas kustināšana ir mārketinga triks un to pašu efektu var sasniegt softiski. Tad neviens ražotājs taisītu stabilizētus objektīvus vai matricas. Izlaistu FW apdeitu – voila! – saņemiet stabilizāciju.

    Rūdolfs Rancāns
    05.10.2016 23:56
    Reply to  x

    Es rakstīju EIS, bet galvā domāju sensora IS :D
    totāls gļuks gadījās.

    x
    06.10.2016 00:03

    Nu, es neesmu pētījis, visdrīzāk ka kanons māk no OIS izspiest maksimumu un paprasīt par to, attiecīgi. Laikam gudrākais, ko varētu darīt kanons, būtu likt bīdāmo sensoru amatieru bodijos un nelikt pro – tie lai pērk OIS stiklus.

    TomsQ
    05.10.2016 14:31
    Reply to  Rinalds Egle

    Tu varētu sākt rakstīt kursoram – komentārs sakarīgaks par pašu rakstu. Kursors.lv pēdejā laikā pārvēršas par tādu emocionāla satura miskasti.

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:32
    Reply to  TomsQ

    …miskasti, kurā tev patīk spēlēties… miskastnieks esi?

    TomsQ
    05.10.2016 14:33
    Reply to  Lapsinieks

    gan jau drīz apniks ;)

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:34
    Reply to  TomsQ

    sāc jau tūlīt, ka pats nepiesūcies ar smaku.

    TomsQ
    05.10.2016 14:36
    Reply to  Lapsinieks

    laikam jau jāsāk gan, ar tevi te apkārt rīvejoties nedēļām nevarēs atmazgāties

    05.10.2016 14:40
    Reply to  TomsQ

    Paldies par komentāru! Mēs to emocionālo daļu saucam par “attieksmi” un tās klātesamība ir atrunāta jau pašā lapas augšpusē zem logo. Es vispār uzskatu, ka pēdējā laikā esam tik aizņemti, ka attieksmes rakstiem nepietiek laika, bet tādi būs un krietni daudz. Saturies! :)

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:38
    Reply to  Rinalds Egle

    upsi deizī… nexus 5x pārvēršoties par ķeiģeli uzliekot 7to andri…

    Loks
    05.10.2016 16:32
    Reply to  Lapsinieks

    Nezinu, man nepārvērtās un strādā stabilāk ar 7.0, iepriekš kamera reizēm iebremzēja, tagad ir viss ok

    05.10.2016 14:39
    Reply to  Rinalds Egle

    4K video ar zināmiem kvalitātes zudumiem var glabāt YouTube un bildes līdz 16 megapikseļiem arī ar nelielu (bet Facebook neredzamu) kvalitātes zudumu var jau šobrīd uzkrāt Google Photos.

    Chromecast Ultra ir totāls idiotisms, jo vārds “Chromecast” vismaz man nozīmē par kapeikām (35 eiro) uz TV no datora vai telefona sūtīt visu, ko sirds kāro. 4K materiāla salīdzinoši nav nemaz, 4K pārsūtīšanai nepieciešams būs arī Wi-Fi ac standarts gan rūterim, gan arī telefonam/datoram. Par visu ierīču ac nepieciešamību nez kāpēc vienmēr tiek klusēts…

    Lapsinieks
    05.10.2016 14:43
    Reply to  Artis Abols

    es vispār kaut ko laikam esmu palaidis garām – 4k teļļuki visi ir smart. Kāda vella pēc uz tādu kaut kas ir jāsūta, ja tas pats spēj savienoties ar jebkuru mākoni un atskaņo vai rādīt jebko? Vai arī es kaut ko nesaprotu…

    Loks
    05.10.2016 16:35
    Reply to  Lapsinieks

    man ir smart, bet vienalga izmantoju miksēti, gan smart fīčas, gan chomecast… jo kaut jūtūbi vai online filmas liekot ir daudz vieglāk/ātrāk no telefona caur chromecast tās palaist kā bakstīties ar tv pulti

    Lapsinieks
    05.10.2016 19:18
    Reply to  Loks

    paga, vai tad smartTV nevar normāli vadīt ar viedtālruni?

    Artis
    06.10.2016 00:02
    Reply to  Lapsinieks

    Var. To pašu YouTube var vadīt ja abi ir vienā WiFi tīklā.

    Lapsinieks
    06.10.2016 10:47
    Reply to  Artis

    tad es jo vairāk nesaprotu tāda sūda jēgu. ja nu vienīgi pie projektora rubināt klāt…

    NR71
    05.10.2016 20:44
    Reply to  Rinalds Egle

    Wow! kas par domu izklāstu!

    05.10.2016 20:47

    Kad esam izkasījušies par nebūtiskām lietām, aicinu izlasīt jau nopietnāku analītisku rakstu par Google stratēģijas sadursmi ar realitāti https://stratechery.com/2016/google-and-the-limits-of-strategy/

    kristaps
    05.10.2016 21:12

    Huawei Nexus 6P 32gb – 425eur (gadu vecs)
    Samsung S7 ‘Edge’ 32gb – 680eur (8mēn vecs)
    HTC 10 32gb – 721eur (6mēn vecs)
    Huawei P9 32gb – 560eur (6mēn vecs)
    iphone 7 Plus 32gb – 909eur (2mēn vecs)

    Pixel 32gb – lēš, ka UK cena ~£599, jebšu ~706eur

    NEREDZU NEKĀDU SAZVĒRESTĪBU NO GOOGLE PUSES! ;) Cena ņēmta vidējā! Tādas nu ir ‘flagmeņu’ cenas!!!! TAPĒC BEIDZIET ČIKSTĒT!

    P.S. Kāds te teica ka iphone lētaki palikuši par andri…. var redzēt…. :D Sapņos tikai varbūt!

    Edgarss
    05.10.2016 21:34
    Reply to  kristaps

    Piemēram, LMT S7 edge ir dārgāks nekā iPhone 7. Tā kā sapņi tie nav

    05.10.2016 23:44

    Un te vēl viens interesants raksts par HTC, kas ražojot šo telefonu ir no savas kādreizējās godības ir nolaidies līdz Foxconn līmenim: https://www.bloomberg.com/gadfly/articles/2016-10-05/htc-you-loser

    ProxyFromDeep
    06.10.2016 03:09

    Nu , šitā pateikt … – Tas ir apkaunojums Foxconn`am :D

    Lapsinieks
    06.10.2016 08:37

    nav jau brīnums, ka huawei gūgli pasūtīja.

    Kurlander
    06.10.2016 20:51

    Kristap, tad jau sanāk, ka gan Samsung, gan LG, gan Huawei arī ir “zemu krituši”, jo savulaik/nesen ražoja Nexus iekārtas Googlei? Esmu ļoti izbrīnīts par šādu tendenciozu rakstu Bloombergā :( Un jā, Kristap, būtu interesanti uzzināt, ko tu saproti ar “nolaisties līdz Foxconn līmenim”? Šis uzņēmums nodarbina ap 1,3 miljoniem darbinieku, t.i., tik cik Latvijā ir latviešu :)

    06.10.2016 21:00
    Reply to  Kurlander

    Nepārproti, šeit ir stāsts par to, ka ar Pixel telefoniem Google nevēlējās dot ražotājiem pilnīgi nekādu iespēju tos izmantot savā labā. Nexus ierīces tomēr bija uzskatāmi konkrētu to ražotāju produkti. Kompānijas varēja šos produktus mārketēt un tirgot pēc saviem ieskatiem. Pixel gadījumā HTC dara tikai melno darbu un par savu ieguldījumu šajā produktā nevar pat iepīkstēties. Skaidrs, ka uz šādiem noteikumiem var parakstīties tikai kompānijas, kam nav citas izvēles. Un HTC pēdējos gados ir novesta līdz kliņķim.

    Kurlander
    06.10.2016 23:13

    Pieņemot, ka tādi ir tie nosacījumi (es tev ticu :) ), protams, ka žēl par HTC (ka viņi nevar piedalīties ar savām idejām). To, ka HTC tagad skaitās it kā “nolaidušies līdz Foxconn līmenim” saprot, labi, ja 0,01% pasaules iedzīvotāju. Par tādu Foxconn ir dzirdējuši vēl mazāk. Savukārt HTC, tici man, ir arī par šo domājuši un rūpīgi apsvēruši visu plusus un mīnusus. Un arī Google ir ļoooti izvērtējuši kam uzticēt ražošanu. Galu galā HTC ir laba ražotāja un inovatora reputācija. Tas, ka viņiem neveicas finansiāli nenozīmē, ka viņi ir slikti ražotāji. Tevis minētajā rakstā pats autors uzskaita visus labos HTC darbus. Samsung ar Apple vnk ir nozombējuši patērētājus un “paņēmuši tirgu” ar savu mārketingu. Pats lietoju gan HTC, gan Samsung mobilos un zinu, ka HTC un Samsung ir absolūti viena līmeņa ražotāji un katram no viņiem ir vājās un stiprās puses (lasi: HTC Sense UI ieliek vienos vārtos TouchWiz-am utt utjp.).

    BET stāsts jau ir par ko citu… Google ar šo gājienu iet tajā pašā virzienā kur Apple, t.i., ņem visu (dizainu, izstrādi, softu, OS) savās rokās, lai varētu visu kontrolēt (kā to dara Apple). Pieļauju, ka mērķis ir samazināt Android fragmentāciju utt.

    KKTK
    07.10.2016 09:27

    Pilnīgi vienalga. Nevienā brīdī es netaisos par telefonu izdot vairāk par 300€. Pats galvenais, ka tie flagmaņi – pilnīgi nearko neatšķiras, nu nav tādas SVARĪGAS lietas ko viņi māk un citi telefoni nemāk.

    punkyface
    17.10.2016 17:28

    Un jocīgi, ka Google izlaiž ierīci ar divām kamerām, kura neatbalsta viņu pašu Tango :) Tas laikam, lai notirgotu ” 5 dolāru Cardboard, tikai Daydream View ir apvilktas ar audumu”.

    Par “nācās stagnātiem par prieku izveidot iPhone SE.” gan atļaušos nepiekrist. Jo tas izklausās vairāk pēs Samsung nedizaina gorillas marketinga upura vārdiem. Dizains vai nu ir, vai nu noapaļojam kaut ko, lai izskatās pēc tā :)

    Girts
    20.10.2016 23:02

    Iespējams palaidu garām, vai LMT šos Pixeļus atvērtajā līgumā tirgos? Ja jā, tad no kura brīža. Izskatās puslīdz ņemams, note7 vietā.

    Reklāma