Reklāma

Arī Latvijā būs nopērkamas Coolpad zīmola mobilās ierīces

Jaunākie raksti

Apple iPad Pro M2 (2022) apskats – planšetdators vai dators?

Iepriekšējais iPad Pro planšetdatora apskats Kursora apcirkņos bija pirms veseliem sešiem gadiem, kad apskatījām pašu pirmo modeli, kas tika...

Apple pārsauc savu jauktās realitātes operētājsistēmu par xrOS

Jaunākās baumas liecina, ka Apple mainījusi nosaukumu operētājsistēmai, kas darbinās gaidāmos jauktās realitātes (angliski mixed reality) produktus. Jaunais nosaukums...

Toyota sāk izmeklēšanu, kāpēc elektriskais bZ4X izgāzās medija testā Dānijā

Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM - medija veiktajā testā...

Belkin piedāvā Apple AirPods bezvada austiņu tīrīšanas komplektu

Sākoties decembrim, dažādu viedierīču aksesuāru zīmols Belkin izlaidis speciālu tīrīšanas komplektu Apple bezvadu austiņām AirPods, lai tās atbrīvotu gan...

“Disney+” beidzot nonāks seriāla “The Mandalorian” 3. sezona

Pasaulē populārais seriāls "The Mandalorian", kas pat ir izpelnījies titulu kā 2020. gada visvairāk nelegāli lejupielādētais seriāls, nācis klajā...

Ar gandrīz 100 miljoniem visā pasaulē piegādātiem tālruņiem 2015. gada 1. ceturksnī un zīmoliem galvenokārt no Ķīnas, Ķīnas tirgus ir viens no tiem, kam būs jāpievērš uzmanība nākamajos gados, jo tas diktēs tirgus tendences.

Ikviens ražotājs lepojas ar gariem tehnisko parametru sarakstiem un sacenšas par to, kuram ir lielāks ekrāns vai lielāka atmiņa, bet kas patiesībā ir svarīgs pircējam? Cena? Dizains? Vai kamera? Kā mēs zinām no pētījumiem, ir daudzas funkcijas, kas paredzētas uzmanības piesaistīšanai, bet vai pircēji ir gatavi daudz maksāt par savu tālruni? Vai jūs zināt, cik daudz pikseļi ir nepieciešami labai fotogrāfijai, vai jūs tiešām zināt, cik kodolu procesors ir jūsu tālrunim vai to, cik kodoli tiek izmantoti? Lielākajai daļai mūsu viedtālruņa ikdienas funkcijām ir nepieciešams tikai divkodolu procesors, vairāk izmanto tikai jaudīgu spēļu spēlētāji.

Atgriežoties pie mūsu nozares tendenču stāsta – tikai pirms mēneša lielākais Ķīnas tiešsaistes video straumētājs LeTV Honkongas biržā iegādājās viedtālruņu ražošanas veterāna Coolpad Ltd akcijas 350 miljonu ASV dolāru vērtībā un līdz ar to kļuva par otru lielāko ieguldītāju šajā miljardu dolāru vērtajā  kompānijā.  Daudzveidīgais LeTV saturs, kas nākotnē būs pieejams Coolpad ierīcēs, nodrošinās pavisam jaunu veidu viedtālruņu izmantošanai. Tas ļaus lietotājam izmantot savu tālruni kā TV.

Coolpad, septītais lielākais viedtālruņu zīmols pasaulē, ir nozīmīgs spēlētājs viedtālruņu tirgū jau no 2003. gada. Ar elegantu materiālu un dizaina izmantojumu,  Coolpad uzskata, ka viedtālruņi ir dzīvesveids, kas sniedz lietotājam iespēju pielāgot tālruni savai personībai. Coolpad ir apņēmies nodrošināt ikvienu ar unikālu ierīces lietošanu.

Coolpad obligāts nosacījums ir, ka visām zinātnes un tehnoloģiju inovācijām jāatbilst zīmola būtībai: kaislībai, sparam un lietotāju personībai. Coolpad tālrunis ir tikai pircēja pirmais solis. Jūsu fotogrāfijas, kontakti, jūsu faili un lietotnes padara jūsu tālruni personīgu. LeTV tiešsaistes saturs, ko tagad piedāvās Coolpad, ir jauns solis viedtālruņu biznesa nākotnē un veidā, kā mēs izmantojam mūsu ierīces.

Coolpad pieder vairāk nekā 5000 patentu, kas saistīti ar bezvadu un LTE tehnoloģijām, telekomunikācijām, divu SIM karšu tehnoloģiju, un daudz ko citu, kas padara to par vienu no visražīgākajiem novatoriem viedtālruņu tirgū.

Coolpad ienāks Eiropas tirgū 2015. gada augustā un ir priecīgs paziņot, ka Coolpad ierīces nonāks Eiropas tirgū caur TCCM. Pagaidām vēl netiek atklāts, kādas tieši ierīces tiks piedāvātas Eiropā, bet mēs noteikti varam sagaidīt 4G tālruni ar modernu dizainu un pievilcīgu cenu.

Coolpad izveidoja Yulong Computer Telecommunication Scientific Co., Ltd. (“Yulong Telecommunications”), kas ir bijis nozīmīgs uzņēmums bezvadu sakaru nozarē no 1993. gada. Yulong bija viens no pirmajiem viedtālruņu ražotājiem un bezvadu datu platformu sistēmu un pievienotās vērtības uzņēmējdarbības risinājumu attīstītājiem Ķīnā. Uzņēmums ir dibināts 1993. gadā un kotēts Honkongas biržā no 2004. gada decembra. Tas cieši sadarbojas ar operatoriem, lai nodrošinātu inovatīvus, atšķirīgus, augstas kvalitātes risinājumus. Tā sešos pētniecības institūtos Shenzhen, Pekinā, Nanjing, Xi’an, Dongguan un Hefei strādā vairāk nekā 2000 zinātnieku. Coolpad piedāvā vairāk nekā 85 produktus gadā, un tā starptautiskā tirdzniecības sistēma aptver Ķīnu, Ziemeļameriku, Eiropu un Indiju.

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Frants
12.08.2015 11:03

Interesanti,ka pat gsmarena.com par šitādu brīnumu neko neraksta,lai gan tas saraksts ir diezgan liels…

Kaspars
12.08.2015 11:39

Coolpad ir tādi nekādi… tas par divkodolu procesora nepieciešamību ir mazliet novecojis stereotips, patreiz izklausās pēc kurioza (lai gan zvanīšanai un sms pat tas ir par daudz)

Skats
12.08.2015 12:09

Mjā, par tādu Coolpad pirmo reizi uzzināju no šī raksta.
Bet nu labi, labāk lai piedāvājums ir lielāks un ja nepārspīlēs ar cenu, atradīsies arī pircēji…

x
13.08.2015 07:19
Reply to  Skats

coolpad saistās ar daudzajām lētā gala iekārtām, kas tiek laistas tirgū simtiem modeļu veidā zem desmitiem dažādu nosaukumu.Iespējams, ka maldos.

Un kautkādā ziņā neko neizsakošais, pat primitīvais nosaukums coolpad liekas jēdzīgāks par ķīniešu ausīm labskanīgo xioamei vai kā tur tos vellus dēvēja.

Reklāma