Lattelecom piešķirts pasaulē vadošā informācijas tehnoloģiju izstrādātāja Cisco kvalitātes atzinums – Cisco Gold Certification. Līdz ar to Latvijā pašreiz ir pārstāvētas trīs kompānijas, kurām ir Cisco augstākā līmeņa partneru apliecinājums – Lattelecom, Santa Monica Networks un IBM.

Lai nopelnītu Gold Certification, uzņēmumam ir jāatbilst augsta līmeņa prasībām Cisco tehnoloģisko risinājumu izstrādē, ieviešanā, pārvaldīšanā un informācijas tehnoloģiju pakalpojumu nodrošināšanā.

“Iegūstot Cisco Gold sertifikātu, Lattelecom apliecina saviem klientiem, ka varam sniegt augstākā līmeņa apkalpošanu darbā ar Cisco tehnoloģijām. Aizvien vairāk klientu Latvijā un kaimiņvalstīs izvēlas mūsu datu centru un mākoņpakalpojumus, komunikācijas pakalpojumus, kā arī datu tīklu risinājumus. Tiecāmies pēc šī sertifikāta, lai nodrošinātu augstāko kvalitāti plašā pakalpojumu spektrā kā Latvijā, tā arī eksporta tirgos. Jāatzīmē, ka kopumā Latvijas informāciju un komunikāciju tehnoloģiju nozares kopējais eksports 2012. gadā pieaudzis par 30% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Līdz ar to, IKT nozarē ir ievērojams izaugsmes potenciāls,” atzīmē Anita Mertena, Lattelecom Technology valdes priekšsēdētāja.

“Mēs sniedzam uzņēmumiem visā pasaulē atbalstu kompetenču attīstībā un procesu pilnveidošanā, lai veicinātu partnerkompāniju izaugsmi, diferenciāciju un rentabilitāti,” uzsver Eduards Tutarašvilli, Cisco vadītājs Baltijas valstīs. “Padziļināti specializējoties datu centru pakalpojumu nodrošināšanā, tiešsaistes komunikāciju risinājumos un datu drošības risinājumos, Lattelecom ir spējis piedāvāt integrētus un pielāgotus IT un telekomunikāciju tehnoloģiju risinājumus, kas atbilst šodienas klientu pieprasījumam.”

Izmantojot Cisco Resale Channel programmas un sertifikāciju, Cisco pārbauda un atzīst partnera zināšanas, pamatojoties uz to progresīvo tehnoloģiju, pakalpojumu un procesu attīstību. Izmantojot speciāli izstrādātu audita procesu, sertifikācijas programma apstiprina sertificēto speciālistu esamību un zināšanu līmeni par tehnoloģijām, uzņēmējdarbības praksi, klientu apmierinātību, iepriekšpārdošanas, ieviešanas un pēcpārdošanas atbalsta iespējas un citus faktorus, kas ir svarīgi, izvēloties uzticamu biznesa partneri.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments