Web Analytics
More
    Reklāma

    1. aprīlī Lattelecom kļūst par Tet. Kāds būs pārejas process?

    Jaunākie raksti

    Kā iepriekš ziņots, no 1. aprīļa SIA Lattelecom oficiāli kļūst par SIA Tet. Pāreja uz Tet būs pakāpeniska, un no klientiem neprasīs veikt papildu darbības – tā notiks automātiski.

    Sākotnēji jaunais nosaukums un zīmols ienāks uzņēmuma saziņā, ierastajos Wi-Fi tīklos un veikalu noformējumā. Bezmaksas Wi-Fi tīkls iegūs jaunu nosaukumu 2. aprīlī. Pakāpeniski visu aprīli jauno Tet izskatu un vārdu iegūs arī Lattelecom veikali – jau pirmajā nedēļā uz Tet pāries veikali Rīgā (t/p Alfa un Akropole), kā arī Liepājā, Cēsīs un Jēkabpilī.  Savukārt aprīļa izskaņā pie lietotājiem nonāks jaunā Tet mājaslapa. Tāpat jau šogad klienti varēs Tet lietotnē vai pašapkalpošanās portālā pieteikt sev vēlamo meistara vizītes laiku, saņemt atgādinājumu par vizīti un sekot līdzi aktuālajai informāciju par meistara tuvošanos – līdzīgi kā esam pieraduši redzēt taksometru aplikācijās.

    Reklāma

    “Paldies Lattelecom, ar ko kopā esam izauguši līdz šī brīža sasniegumiem. Tieši Lattelecom ir devis daudz iemeslu lepoties Latvijas un pasaules mērogā – mums ir viens no ātrākajiem optiskajiem internetiem Eiropā, modernākā televīzija un Baltijā drošākais datu centrs. Mūsu Anete ir pirmsākums latviešu valodā runājošiem klientu atbalsta čatbotiem. Tet paņems labāko no Lattelecom un radīs jaunus tehnoloģiskus risinājumus cilvēku ikdienas vajadzībām. Pārejas uz Tet pamatā ir biznesa stratēģija turpmākiem trim gadiem un vērienīga digitālā transformācija, kur strādāsim pie ārējo un iekšējo procesu pilnveides, kā arī iesaistīsim klientus, lai piedāvātu arvien ātrākus un ērtākus pakalpojumus,” uzsver Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

    Klientiem pāreja būs vienkārša

    Ierastie klientu numuri, uzņēmuma norēķinu konti, pakalpojumu nosacījumi un līdzšinējie rēķinu saņemšanas un apmaksas datumi paliks nemainīgi. Vienīgais, kas klientam jādara – veicot bankā maksājumu, kā saņēmējs jānorāda jaunais SIA Tet. Tomēr pirmajos pāris mēnešos maksājums nonāks pareizajam adresātam arī tad, ja klientam maiņu veikt būs aizmirsies. Tāpat arī jauns izskats būs pakalpojumu pārskatam – jaunajā Tet vizuālajā identitātē. Turpmāk klienti saziņā visos kanālos saskarsies ar Tet – kā čatbotā un e-pastos, tā arī zvanu centrā. Aprīļa izskaņā būs pieejama jaunā Tet mājaslapa, kā izstrādē un testēšanā jau šobrīd iesaistījušies vairāk nekā 1100 cilvēki, kuru lietotāju pieredze ņemta vērā mājaslapas izstrādē. Ņemot vērā, ka lielākā daļa mājaslapas apmeklētāju to lieto mobilajās ierīcēs, jaunā mājaslapa veidota, vispirms domājot par tās lietojamību mobilajos ekrānos (“mobile first”).

    Jauns nosaukums arī Wi-Fi tīkliem

    Lattelecom nodrošina plašu bezmaksas Wi-Fi tīklu gan publiski pieejamās vietās, gan skolās. Bezmaksas Wi-Fi punkti šobrīd pieejami gandrīz 4600 vietās Latvijā, no kurām vairāk nekā 900 uzstādīti izglītības iestādēs visā Latvijā. Ierastie Wi-Fi tīkli 2. aprīlī jau būs atrodami ar citu vārdu – Tet-free, Tet-skola un Tet_plus. Tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu, un Tet_plus (līdzšinējā Lattelecom_plus) lietotājiem – vienreizēji ievadīt paroli.

    Digitālā transformācija līdz 2021. gadam

    Šogad Tet uzsācis vērienīgu digitālās transformācijas projektu, kas tiks īstenots, izmantojot agile pieeju. Projektā paredzēta IT sistēmu maiņa un daudzu procesu pārskatīšana, lai klientiem sniegtu pakalpojumus ātri un ērti. Tuvākajos gados iekšējo un ārējo procesu digitālajā transformācijā plānots ieguldīt 12 miljonus eiro. Rezultātā tiks uzlabota klientu pieredze dažādos servisa kanālos, klientu apkalpošanā vairāk iesaistīti čatboti un radīti arvien jauni mākslīgā intelekta risinājumi datu analītikā.

    Piemēram, uzlabojot procesus un IT sistēmas, plānots ieviest risinājumu, kas ļaus identificēt un novērst problēmas tīklā vai Wi-Fi rūterī, pirms vēl tās iestājušās un klients tās ir pamanījis. Digitālā transformācija ļaus daudz ērtāk un vienkāršāk saņemt pakalpojumus digitālajā vidē – vienkārši un ātri atrast savai vajadzībai piemērotu risinājumu, to pieteikt un saņemt minimālā termiņā, lielāko darbu paveicot automatizētām sistēmām, kas izslēdz cilvēcīgas kļūdas faktoru un ļauj risinājumu ieviest daudz ātrāk. Savukārt, attīstot automatizētas un personificētas komunikācijas rīkus, klienti varēs ātrāk un vienkāršāk saņemt precīzu nepieciešamo informāciju, samazinot konsultācijas ilgumu pat sešas reizes – piecas minūtes līdzšinējo 20-30 minūšu vietā.

    Ambīcija – jaunie risinājumi un eksporta tirgus kāpināšana

    Jaunajā biznesa stratēģijā balstītā nosaukuma un zīmola maiņa ir nākamais loģiskais attīstības solis. Lattelecom jau sen izvērsies ārpus telekomunikācijas jomas un arvien mazāku nozīmi ieņem kādreizējais biznesa pamats – balss pakalpojumi, dodot vietu dažādiem jaunajiem risinājumiem – sākot no interneta, televīzijas un saviem TV kanāliem līdz Tet elektrībai, gudrajai mājai, datu centra risinājumiem utt. Arī Latvijas sabiedrība arvien vairāk pāriet uz digitālo vidi – pērn Lattelecom digitāli apkalpoto klientu īpatsvars audzis teju divkārt – no 27% līdz 46%, un uzņēmumam jāmainās tiem līdzi – gan savos procesos, gan sniegtajos pakalpojumos.  Cilvēkiem ērti un vienkārši lietojami produkti un pakalpojumi tiks attīstīti biznesa stratēģijā definētajās trīs ekosistēmās – Māja, Darbs, Dati.

    Lattelecom pārliecinoši iezīmējis savu vietu eksporta tirgos, kuru ienākumi veido desmito daļu no uzņēmuma apgrozījuma. Piemēram, 70% no uzņēmuma datu centra biznesa sastāda eksports, un Ukrainā Lattelecom ir starp trim lielākajiem mākoņpakalpojumu nodrošinātājiem. Veiksmīgā eksporta pieredze Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā ļaus Tet pilnvērtīgi attīstīt eksporta potenciālu.

    Vairāk informācijas par Tet: atbildes.tet.lv.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    18 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Osvalds
    27.03.2019 12:09

    1. aprīļa joks

    Jeptv!
    27.03.2019 12:18

    Cik tūkstošus izmetīs par visu izkārtņu maiņu…. un CIK JAU IR IZMESTI par visām tām fiktīvajām apspriedēm. Ārprāts.
    Tai pašā laikā pilsētās un piepilsētā nav ne optika ne VDSL. Sviests bļin. Es saku telekomam – davaj sataisiet līniju, noteikti visi savienojumi nosūbējuši, un tapēc neiet VDSL, 1km attālumā no centrāles! Tehniķis pasaka – jā jā, un aizbrauc. Eju pa līniju skatīties, vai šis strādā – nē! Mašīna noparkota pie centrāles un sēd ofisā.
    Telekoms nevis dara reālo darbu, bet gan ākstās ta ka tādi klauni. Un tas viss pa valsts naudu!

    Ibbiorio
    27.03.2019 12:27

    Velviens cirks ar viņiem bija. Ēkā pievilkta optika, ēkas īpašnieks kaukad sen pats nopircis un pievilcis. 2 dzīslas uzmetinātas, klienti pieslēgti. Bet tagad vajag 3. Jauns īrnieks ievācies, ir ar mieru maksāt tos 60€, jo darbs tieši atkarīgs no interneta. Nekādi mobīlie neder.
    Atbrauc montieri – paskatās un pasaka “nevaram pieslēgt jo tas nav mūsu kabelis”.
    Es 1kārši mēms. Uz kautko tik debīlu es pat nezināju ko atbildēt. Varbūt vajadzēja piedāvāt atkniebt nost jau esošās 2 dzīslas?
    Neenu sūda reize, jaunais īrnieks paņēma netu no esošā klienta, kurš savus 100Mbps nekādi nenoslogoja.

    as
    27.03.2019 13:08

    Šis lika pārčekot tet piedāvājumu: Privātmāja Rīgā, blakus (33m pāri ielai) daudzdzīvokļu māja ar optikas skapi. Viņi man piedāvā internetu ar ātrumu līdz 10 Mbs. Paldies, nē, man neder downgrade, man pašreizējais provideris piedāvā līdz 300, pagaidām lietoju viņu pieslēgumu līdz 100 par puscenu no tet piedāvātā 2 gadu ierobežotā “starta” līguma.
    Bet citādi lattelekom ir malači, ka no pussagruvuša valsts uzņēmuma izveidojuši salīdzinoši progresīvu un pelnošu privātu uzņēmumu, kas maksā tās daļu īpašniekam, valstij, labas dividendes!

    Solvita
    27.03.2019 15:43

    Hmm. Zīmols ir, manuprāt daudz dzīvīgāks un modernāks. Manuprāt, labs rezultāts. Gaidīsim arī citus jaunus produktus un pakalpojumus līdz ar zīmola maiņu.

    Tut
    27.03.2019 19:14

    Debīls nosaukums :D,
    būs beidzot iemesls pasūtīt šos idiņus ar visu kropļu vadību ieskrieties :(

    Kursors.lv
    27.03.2019 19:16
    Reply to  Tut

    Ha, tu jau gribētu. Varu saderēt, ka tikai pačīkstēsi internetā, bet reāli neko neizdarīsi lietas labā ;)

    Uldis Krastiņš
    27.03.2019 19:17

    Interesanti kāds būs nosaukums Tet/LMT vai LMT/tet.?!

    Skābene
    28.03.2019 08:05

    LMT arī mainīs nosaukumu uz ERIS un sanāks TETERIS! :)

    Astro
    28.03.2019 01:06

    Lielība naudu nemaksā…
    Nav ne malači nedz kādi citādi varoņi.
    Laikam dažs labs piemirsis, ka bizness nesākās no nulles. Tika sagrābta vesela strādājoša struktūra. Vai kāds maz atceras kādas bija latteleplēsēja sākuma cenas? Baigā māksla tādā veidā Rīgā uztaisīt piķi. Piemēram man daudzdzīvokļu mājā pilsētas centrā, kas nav Rīga, šis koms atsakās dot optiku. Par maz dzīvokļu, nevar nokāst tūkstošus…
    Par laukiem pat vispār nerunāsim! Tas bija viens no galvenajiem nosacījumiem – sakārtot sakarus laukos! Kur ir? Vēl šodien nav. Tad par kādu izaugsmi šeit runā?
    Ērti pakalpojumi un produkti (nezināju, la šie pievērsušies arī pārtikai)… To var teikt tikai cilvēks, kurš neko citu bez lattelekom televīzijas pults rokā.nav turējis. Kko tik tizlu, neērtu un nepārdomātu var ieskapēt tikai LV lietotājam…
    Utt, utt, utt…
    Kopsavilkums – šī uzņēmuma darbība nav uzskatāma par vērstu uz lietotāju, bet tikai uz naudas pelnīšanu.

    Rudolfs
    28.03.2019 09:02
    Reply to  Astro

    Privāta uzņēmuma darbība vērsta uz peļņu? Viņi tur traki droši vien, nemāk ar labdarību nodarboties. Nu protams, ka nevilks visur optiku par vairākām štukām, lai pēc tam varētu 20 eur iekasēt.

    Skābene
    28.03.2019 10:06
    Reply to  Rudolfs

    Ja tas būtu 100% privāts uzņēmums, tad piekristu šādam viedoklim. Bet, valsts parasti biznesā darbojas tur, kur privātais nenodrošina pakalpojumu, tāpēc TET joprojām pilda arī sociālo funkciju, nest gaismu/apgaismību Latvijas tautai.

    Rudolfs
    28.03.2019 15:15
    Reply to  Skābene

    Tad valsts varētu izmantot savu ietekmi uzņēmumā un mudināt visiem par brīvu vilkt optiku.
    Manuprāt gan privātā uzņēmumā valsts loma drīzāk ir sekot līdzi ar valsts drošību saistītiem jautājumiem. Vai ir vērts ievilkt optiku katrā miestā paliek tirgus jautājums un līdz ar 5g paliks arī mazāk aktuāls.

    Reinis
    28.03.2019 10:55

    Manuprāt, tiešām ok zīmols. Mūsdienīgs un moderns! Atspoguļo tās lietas, ko gribējuši teikt. Patīk arī skandināviski zilais tonis. Piestāv tehnoloģiju uzņēmumam. Arī eksporta tirgū noteikti labāk kotēsies. Domāju, labs lēmums. Bet, protams, lielai daļai jau atkal vissirslikti.lv. Žēl, ka nenovērtē darbu ieguldīto.

    KKTK
    28.03.2019 11:00

    Tie Lattelekomunisti vispār kādā relīzē pacentās izstāstīt, kā tulkojas tas “tet”?

    Skābene
    28.03.2019 11:13
    Reply to  KKTK

    Tieši tā, visi zin ko nozīmē RRR, RVR, RAF, VEF, bet ko nozīmē TET? :)

    Skābene
    28.03.2019 11:17
    Reply to  Skābene

    Intereses pēc gribēju uzdot jautājumu TET.lv uznirstošajā čata logā, ko nozīmē TET, bet saņēmu atbildi, ka “Atvaino, sarakste ar darbinieku uz doto brīdi nav pieejama, aicinām atbildi rast lapā tet.lv”. :)

    WinPhone
    28.03.2019 16:00

    Par tet zīmolu:

    Lattelecom zīmolā “tt” nozīmē savienojumu, Lattelecom nojaucot barjeras starp cilvēkiem un tehnoloģijām un savienojot cilvēkus, savienojot cilvēkus ar zināšanām un pasauli.

    tet ir jauna līmeņa savienojums, kuru veic cilvēki paši. tet ietver pakalpojuma sniedzēja un saņēmēja līdzvērtību – abpusēju sapratni, iespēju kontrolēt situāciju, abpusēju izdevīgumu. Ar tet klients pats sāk veidot un vadīt savu gudro māju, sākot ar elektrību – pats var sekot biržai, izmantojot izdevības, novēršot riskus, vadot savu resursu patēriņu un kontrolējot izmaksas caur rīkiem, ko mēs nododam viņa rokās

    Reklāma