Finansiālu grūtību nomāktais elektroauto ražotājs Fisker iesniedzis bankrota pieteikumu, savukārt arvien biežāk pienāk ziņas par satrauktiem klientiem, kuri tagad īsti nezina, ko domāt – kas notiks ar mašīnām un to apkopi, dažādiem atjauninājumiem un vienkārši remontiem.
Ja esam pavisam precīzi, Fisker iesniedza “Chapter 11” bankrota pieteikumu, kas ASV drīzāk traktējams kā reorganizācija tiesas pārraudzībā. Kompānijas pārstāvji izteikusies, ka tā turpina pārrunas ar dažādiem iespējamajiem investoriem un interese par Fisker ir, taču pagaidām nav skaidrības, vai tas ļaus noturēties virs ūdens kaut vai īstermiņā, nerunājot par stabilu ilgtermiņa darbību.
Klienti tikmēr ir satraukti par savām mašīnām, kuru tirgus vērtība krīt straujāk nekā akmens no kraujas, turklāt nav saprotams, kur vērsties problēmu gadījumā. Kādai klientei mašīna vārda vistiešākajā nozīmē uzkārusies – auto pat nav atslēdzams, nemaz nerunājot par iedarbināšanu. Kliente centusies sazvanīt kompānijas pārstāvjus, taču ne līdz kādam jēgpilnam risinājumam nonākt nav izdevies.
medūzā ir raksts par Fisker nedienu vēsturi – pat nezināju, ka Fiskers ir nolaidis uz grunti arī savu iepriekšējo EV startapu. Tīri pamācošs stāsts, cik neveiksmīgs var būt ģimenes uzņēmums – ja inženieris mēģina izdarīt visu pats un paļaujas nevis uz biznesa veiksmīgajiem piemēriem, bet sievas padomiem.
Tajā kompānijā bija arī viņu meita par mārketingu atbildīgā.
P.s. Pirms pāris nedēļām tieši LV redzēju Fisker Karma un bija interesanti redzēt, ka otrā kompānija arī ar lielu varbūtību bankrotēs viņu paspārnē.
Interesanti, cik persona Latvijā, šī ziņa satrauc..
Mūsu zinātniskie aprēķini liecina, ka šī tēma Latvijā satrauc 12 cilvēkus.
Ja vienīgi tos, kas stokā sēž … pirms pašas bankrota procedūras neretums ir tuvu 100% īslaicīgs lēciens un tad čuššš … :)