Nupat rakstījām par to, ka “Twitter” izpilddirektors Džeks Dorsijs nolēmis pamest savu amatu un acīmredzot vairāk pievērsties savam otram uzņēmumam – 2009. gadā dibinātājam finanšu pakalpojumu un digitālo maksājumu sniedzējam “Square“. Taču arī pats “Square” atrodas būtisku pārmaiņu priekšā. Uzņēmums paziņojis, ka maina zīmolu un tā jaunais nosaukums būs “Block”.
Varētu domāt, ka tas sauksies par godu blokķēdei, taču ne tikai. Šoreiz vārds “block” vairāk apzīmē daudzu uzņēmumu visaptverošu ekosistēmu, ko vieno ekonomiskās iespējas, kuras saņem privātpersonas, mākslinieki, fani, izstrādātāji, pārdevēji un citas klientu grupas.
Līdzīgi kā “Facebook” zīmola maiņas gadījumā, arī “Block” turpmāk būs mātesuzņēmums tādiem pakalpojumu sniedzējiem kā “Square”, arī “Cash App”, “Tidal” un “TBD54566975”, no kuriem iegādājies lielāko daļu vai visu biznesu.
Block is @Square, @CashApp, @spiralbtc, @TIDAL, @TBD54566975, and our foundational teams who support them. We’re here to build simple tools to increase access to the economy. https://t.co/CkVKxHPkqy pic.twitter.com/RMOnxCLP9Y
— Block (@blocks) December 1, 2021
Uzņēmums paziņojumā presei norādījis, ka nosaukuma maiņa apliecina mērķi turpināt izaugsmi, tāpēc sagaidāms, ka tuvākajā nākotnē “Block” varētu paplašināties.
Paredzams, ka “Square” jaunais nosaukums “Block” juridiski stāsies spēkā ap 10. decembri. Ja vēl kāds globāls uzņēmums tuvākajā laikā mainīs savu zīmolu, tas jau varētu kļūt par sava veida trendu. Atcerēsimies, ka pirms mēneša “Facebook” nomainīja savu nosaukumu uz “Meta”.