Reklāma

Džeka Dorsija līdzradītais “Square” mainījis zīmolu un sauksies “Block”

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Nupat rakstījām par to, ka “Twitter” izpilddirektors Džeks Dorsijs nolēmis pamest savu amatu un acīmredzot vairāk pievērsties savam otram uzņēmumam – 2009. gadā dibinātājam finanšu pakalpojumu un digitālo maksājumu sniedzējam “Square“. Taču arī pats “Square” atrodas būtisku pārmaiņu priekšā. Uzņēmums paziņojis, ka maina zīmolu un tā jaunais nosaukums būs “Block”.

Varētu domāt, ka tas sauksies par godu blokķēdei, taču ne tikai. Šoreiz vārds “block” vairāk apzīmē daudzu uzņēmumu visaptverošu ekosistēmu, ko vieno ekonomiskās iespējas, kuras saņem privātpersonas, mākslinieki, fani, izstrādātāji, pārdevēji un citas klientu grupas.

Līdzīgi kā “Facebook” zīmola maiņas gadījumā, arī “Block” turpmāk būs mātesuzņēmums tādiem pakalpojumu sniedzējiem kā “Square”, arī “Cash App”, “Tidal” un “TBD54566975”, no kuriem iegādājies lielāko daļu vai visu biznesu.

Uzņēmums paziņojumā presei norādījis, ka nosaukuma maiņa apliecina mērķi turpināt izaugsmi, tāpēc sagaidāms, ka tuvākajā nākotnē “Block” varētu paplašināties.

Paredzams, ka “Square” jaunais nosaukums “Block” juridiski stāsies spēkā ap 10. decembri. Ja vēl kāds globāls uzņēmums tuvākajā laikā mainīs savu zīmolu, tas jau varētu kļūt par sava veida trendu. Atcerēsimies, ka pirms mēneša “Facebook” nomainīja savu nosaukumu uz “Meta”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: