Web Analytics
More
    Reklāma

    “Biļešu paradīze” izstrādājusi Digitālā Covid-19 sertifikāta verifikācijas risinājumu publiskiem pasākumiem

    Jaunākie raksti

    Šovasar, pielāgojoties esošajai situācijai kultūras nozarē, Latvijas vadošais biļešu tirdzniecības uzņēmums “Biļešu paradīze” izstrādājis risinājumu, kas ļauj ar biļešu kontroles skeneriem pārbaudīt jeb verificēt Digitālo Covid-19 sertifikātu. Risinājums būtiski atvieglos un paātrinās ieejas biļešu un sertifikātu kontroli publiskos pasākumos. Pirmo reizi tas tiks izmantots jau 11. jūnijā Dzintaru koncertzālē, kur pilotprojekta ietvaros uzstāsies Latvijas Radio bigbends, Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris, Intars Busulis un “Abonementa orķestris”.

    Kopš valdības lēmuma no 15. jūnija pamazām atsākt publiskos pasākumus Latvijā, kultūras nozarē ir atsākusies aktīva rosība. Jau šobrīd uzsākta vairāk nekā 100 jaunu pasākumu biļešu tirdzniecība, un to skaits turpina pieaugt ik stundu. Jaunais “Biļešu paradīzes” digitālais risinājums spēj operatīvi nolasīt QR kodus, kurus lietotāji būs ieguvuši Nacionālā veselības dienesta (NVD) vietnē covid19sertifikats.lv, un konstatēt, vai sertifikāts ir derīgs, kā arī pārliecināties par tā autentiskumu pie ieejas pasākumos.

    Reklāma

    “Lai kultūras nozare izkļūtu no Covid-19 krīzes, mums ir jāspēj pielāgoties jaunajiem apstākļiem. Mērķtiecīgi izmantojot modernās tehnoloģijas, mēs radām iespēju pasākumu rīkotājiem droši pārbaudīt sertifikātus biļešu kontroles skeneros – iekārtās, kas tiem jau labi pazīstamas. Tas ļauj ar vienu sistēmu un vienu iekārtu veikt pilnu ieejas kontroles ciklu. Esam gandarīti par rezultatīvo sadarbību ar Vakcinācijas biroja vadību, speciālistiem un Nacionālā veselības dienesta piesaistītajiem sertifikāta izstrādātājiem un ceram, ka jaunie risinājumi un drošības ievērošana ļaus aizvadīt kultūras notikumiem bagātu vasaru,” komentē “Biļešu paradīze” valdes priekšsēdētājs Jānis Ķuzulis.

    Digitālā Covid-19 sertifikāta verifikācijas risinājumu “Biļešu paradīze” izstrādājusi saviem spēkiem un par paša uzņēmuma līdzekļiem. Turklāt šis nav pirmais īpaši jaunajai realitātei pielāgotais tehnoloģiju risinājums – pērnvasar biļešu tirdzniecības uzņēmums izstrādājis biļešu personalizācijas sistēmu, kas nozarē tiek veiksmīgi pielietota joprojām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma