Web Analytics
More
    Reklāma

    “Moller Auto” atvēris Latvijā jauna koncepta lietotu auto centru “Moller Auto Outlet”

    Jaunākie raksti

    Līdz ar auto dīleru tīkla “Moller Auto” jaunā “Audi” centra atklāšanu šī gada sākumā Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 115, uzņēmuma līdzšinējais dīleru salons Rīgā, Sergeja Eizenšteina ielā 10, pārtapis par Latvijā jauna koncepta lietotu auto centru “Moller Auto Outlet”. Tas ir pirmais mazlietotu auto centrs Latvijā, kurā daļa lietotu auto apskatāmi salona iekštelpās, nodrošinot tādu pašu klientu pieredzi kā iegādājoties jaunu auto. Papildus tam, Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, norāda, ka, mūsdienās pieaugot ilgtspējīgu izvēļu nozīmei un lietotu auto kvalitātei, arī to iegādes process ir transformējies.

    “Moller Auto Outlet” kopējā telpu platība, kurā pieejams mazlietotu auto piedāvājums, ir 750 m2, savukārt āra zonas platība, kas arī tiek izmantota automašīnu izvietošanai tirdzniecībai – aptuveni 1300 m2. “Moller Auto Outlet” kopumā apskatei ir pieejami aptuveni 60 dažādu zīmolu auto, tostarp “Volkswagen”, “Audi”, “Škoda”, “Nissan”, “Subaru”, “Toyota”, “Volvo”, “Hyundai”, “Renault”, “Peugeot”, “BMW”, “Seat Ateca”, “Citroen” un “Cupra” zīmolu spēkrati.

    Reklāma

    Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, pauž pārliecību, ka lietoto auto tirgus būtiski virzīs auto tirdzniecību arī tuvākajos gados. “Saskaņā ar mūsu datiem, pērn Baltijas valstīs lietotu auto segmenta pārdošanas apjomi auga par 26%, salīdzinot ar 2022. gadu, un līdzīgu dinamiku tendencēs jūtam arī šobrīd. Līdz ar to varam secināt, ka lietotu auto tirgum joprojām ir liels potenciāls, tam veicinot auto tirgus kopējo vērtību arī ilgtermiņā. Tāpat, laikam ejot, būtiski mainījušies pircēju paradumi un veidi, kādos cilvēki meklē un iegādājas auto, šobrīd centrālo lomu ieņemot digitālajai videi un auto rezervācijai attālināti. Ja vēl pirms pāris gadiem auto iegāde notika tikai lietotu auto “plačos”, šodien situācija ir pārmaiņu priekšvakarā. Pieaugot pircēju interesei iegādāties lietotus auto dīleru salonos, tā iegūstot pārliecību par spēkrata izcelsmi un kvalitāti, secinājām, ka šajā biznesa segmentā jāveicina pieejamība un klientu serviss, vēl vairāk piepildot klientu gaidas un vajadzības. Šobrīd “Moller Auto Outlet” piedāvā mazlietotas automašīnas augsta līmeņa auto salona telpās, nodrošinot pircējiem līdzvērtīgu pieredzi kā līdz šim pērkot jaunu auto,” pauž Izīda Gerkena.

    Viņa uzsver, ka “Moller Auto Outlet” izveide ir arī daļa no uzņēmuma pērn ieviestā koncepta, kas paredz turpināt veidot “vienas pieturas dīlerus”, nodrošinot klientiem šobrīd modernākās lietoto auto iegādes iespējas un virkni saistītu pakalpojumu. Viņa uzsver, ka papildus auto iegādei, šobrīd “Moller Auto Outlet” ir pieejams arī auto abonēšanas pakalpojums “Moller Go” un auto apdrošināšanas pakalpojums “Moller Auto Insurance Services.”

    “Uzņēmumiem ir regulāri jādomā, kā savu biznesu transformēt veidā, kas pircējiem ir vēl ērtāks, pieejamāks un viņu vajadzībām atbilstošāks. Lielisks piemērs ir digitalizācijas ienākšana auto tirdzniecībā – sākotnēji bija grūti noticēt, ka cilvēki auto varētu iegādāties attālināti, taču šodien tā ir realitāte, un arī “Moller Auto” ir veicis virkni uzlabojumu digitālajos pārdošanas kanālos, piemēram, ļaujot pircējam tiešsaistē rezervēt noskatīto lietoto auto. Dīleru centros pamatā sagaidām klientus, lai noformētu dokumentus un viņi dotos mājās ar iegādāto auto,” atzīst Izīda Gerkena.

    Šobrīd “Moller Auto Outlet” strādā aptuveni 30 darbinieki. Centra darba laiks darba dienās ir no pulksten 9.00 līdz 18.00, sestdienās – no pulksten 10.00 līdz 16.00, savukārt svētdienas auto centrs ir slēgts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    22 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Māris
    15.04.2024 14:55

    Vietējie lietotie auto viņiem ir vizuāli šausmīgi. Viņi viņus praktiski neiztīra un nesagatavo. Kā saņēma no klienta, tā arī izliek pārdošanā – netīrus – no sērijas izbēra paklājiņus, izsūknēja, nomazgāja un viss. Par to Premium cenu viņiem būtu jābūt kārtīgi ”detailotiem”. Sākot ar ķīmisko un beidzot ar virsbūves mazo bukšu taisnošanu bez krāsošanas.

    dsg
    15.04.2024 17:08
    Reply to  Māris

    Pilnīgi piekrītu. Iebraucu aplūkot auto un izbrīnīja, ka pilnīgi visi auto ir netīrīti un nesagatavoti. Ja vel pacel bagāžnieka iekšējo atdalošo pannu, tad pie rezerves riteņa var atrast kāda bērna vecos cepumus un ieraudzīt pelējuma pēdas. Cenas autiņiem arī uzpūstas salīdzinot ar nobraukumu un vizuālo.

    Skābene
    15.04.2024 15:23

    Visiem Moller publicītātes materiāliem pēdējā laikā ir viena kopīga tendence – visās bildēs ir tante ar sirmiem matiem! :)

    Kursors.lv
    15.04.2024 15:32
    Reply to  Skābene

    Tā izskatās citāta autore – Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā.

    Biteme
    15.04.2024 16:02
    Reply to  Skābene

    Sirmi vai krāsoti? Tam nav nozīmes. Sievietes mēdz krāsot matus, un ne tikai sievietes. Mēdz arī nosirmot. Atrauties uz cita cilvēka izskatu ir ne sevišķi nobrieduša cilvēka pazīme, kas vairāk raksturīga pamatskolēniem.
    Gan jau pats arī neesi princis Daiļais, kādu mellumu tev atrastu. Pat ja esi – nebūsi tāds pārāk ilgi un drīz vien dzirdēsi “ko tu, vecais, te rēgojies”)

    Skābene
    15.04.2024 16:29
    Reply to  Biteme

    Šoreiz nav stāsts par sievietes izskatu, bet par to, ka uzņēmuma marketinga budžets tiek uzskatāmi tērēts vienas konkrētas personas pašreklāmai! Bet Biteme kā parasti neredz tālāk par savu degunu! :D
    Un nē, es nepiesienos tavam degunam un netaisos apspriest tā izskatu! :D

    Biteme
    15.04.2024 16:39
    Reply to  Skābene

    Taisnojies….saukt sievieti par tanti – tam ir emocionāla ievirze uzsvērt vecumu. Pieminēt sirmumu – atkal netieša atsauce uz ārējās pievilcības mazināšanos. Ja runa būtu par personas pašreklāmu, tu to pateiktu bez sirmās tantes.

    Manu degunu droši vari apspriest, bet piesieties nesanāks – striķis uz tā neturēsies)

    Biteme
    15.04.2024 15:25

    Ar jauno auto tirdzniecību neiet tik raiti, ka jāņem nost pīrāga gabals plačiem? Vai mazlietotie auto kļuvuši dārgāki un plačiem lielāka interese par 10gadīgiem un vecākiem auto?

    Janis
    15.04.2024 16:00

    Agrāk šķita, ka pērkot no “auto dīlera” ir kaut kāds kvalitātes garants. Realitāte tāds pats risks kā no privātā. Ja nu vienīgi cerība uz kaut kādu garantiju.

    Kaspars
    15.04.2024 17:15
    Reply to  Janis

    Ja Tu pērc 3-5 gadus vecu auto, to nepārbaudot pie dīlera, tad jā – kāda starpība

    Es, pērkot tādu auto, painteresēšos par servisa vēsturi un pakosultēšos par to, vai ir kas aizdomīgs (pērkot pie dīlera – te man viena iesaistītā puse pazūd, jo dīleris visu uzreiz izstāsta)

    Edgars
    15.04.2024 17:59
    Reply to  Kaspars

    Diez vai var tā akli ticēt, ka dīleris visu uzreiz tā ņem un atklāti izstāsta…. dīleris ir tieši tāds pats pārdevējs kā rumbulnieks. Ar pāris atšķirībām, gan – lielāks aparāts, ko barot, un potenciālie pircēji vairāk tic visam ko šis saka….

    Kaspars
    15.04.2024 21:00
    Reply to  Edgars

    Nu nav gan tāds pats pārdevējs – kad parādījās car vertical, tad vairāk kā pusei Rumbulas plaču mašīnu tur parādījās, ka pēdējais reģistrētais nobraukums iepriekšējā valstī ir irlaks par esošo. Un tā bija tieši 0 procentiem dīlera mašīnu.
    Ir lietas, ko var nepateikt, ja neprasi, bet klaja melošana, kas Rumbulā ir bieža, gan nebūs

    Martins
    17.04.2024 09:16
    Reply to  Kaspars

    Piekrītu!
    Pārdevēji nav tādi paši. Šiem ir uzvalki. :D

    davix
    15.04.2024 17:48
    Reply to  Janis

    Visdrīzāk kvalitātes garantiju lietotam auto nedos nedz auto placis, nedz dīlera salons, bet auto vēstures pieejamību dīlera salons gan mēdz nodrošināt – kas ir ļoti būtisks faktors. Ja dīleris būs godīgs, tad pircējam būs “visas kārtis galdā”. Atliks vien izlemt vai risks, kas būs vienmēr pērkot lietotu auto, ir/nav konkrētās cenas vērts. Kādreiz meklējot lietotu auto no dīleriem, kā reiz bija auto saloni, kas atstāja ļoti labu iespaidu – kopīgi izpētīja auto vēsturi, veiktos remontus, tāmes utt. Kas palīdzēja “neiegrābties”.

    Torsons
    16.04.2024 03:06
    Reply to  Janis

    Es laikam pie kaut kādiem nepareiziem dīleriem iepērkos, vai arī mēdz nedzīvojam vienā dimensijā.

    Sergejs
    18.04.2024 16:02
    Reply to  Janis

    Stāsts no dzīves. Senā 2002 gadā pirku savu pirmo automobīli, 4+ gadu vecu pie dīlera. Tā nu gadijās ka pēc pāris mēnešiem ģenerātora siksna plīsa un vai nu ūdenssūkni vai nu kondiķa kompesoru parāva līdzi. Tā kā bija 6 mēnešu garantija spēkā kā mazlietotam tad tas izmaksāja tik cik atvilkt līdz dīlerim.
    Kā arī kopumā tomēr ticamības moments lietotam auto pie dīlera kā tāds ir lielāks nekā kādā mistiskā placī (par BRC nerunāju, tas kaut kur pa vidam)

    Janis
    15.04.2024 18:00

    Nobraukumu tin?

    Kupra
    16.04.2024 13:26

    Moller Auto Outlet = Rumbula 2. Moller zīmols stipri cietis manās acīs,zinot kādus nepārbaudītus hlamus pārdod par fantastiski uzskrūvētām cenām. Reāli maksā par nosaukumu bet nosaukums sen jau iepuvis.

    davix
    17.04.2024 08:59
    Reply to  Kupra

    Tu esi pārpratis auto dīleru lomu šajā tirgus segmentā. Nekur un nekad neviens nav apgalvojis, ka pie dīleriem nopērkamas tikai izcilas automašīnas teicamā stāvoklī. Priekšrocība ko nodrošina dīleris ir tā, ka Tev visdrīzāk būs pieejama auto vēsture + juridiski atbilstošs un drošs iegādes process. Kaut vai uzvietas pieejama auto diagnostika. Auto kvalitātes izvērtējums joprojām paliek pircēja rokās. Savukārt “rumbulas plačos” nav nedz vēsture, nedz drošs iegādes process. Auto vešana pie oficiāliem servisiem uz diagnostiku arī mēdz izvērsties dažādi.

    Last edited 14 days ago by davix
    Defacto
    16.04.2024 14:46

    Man gan patika pieredze ar Moller mazlietotajiem audi, sakarigi pardeveji, laba apkalposana- visu nokartoja un sakartoja, parskatama auto vesture, ja liela velme, var piepirkt klat 2 gadu garantiju. Mazlietoto auto tirgum ir labas izredzes, kadel pirkt jaunu Q5 par 70k ja var dabut 3 gadigu ar 70 000 nobraukumu par 40 un nekas tur nav ipasi sliktaks vai savadaks. Par Mollera VW centru gan esmu dzirdejis sliktas atsauksmes, par servisu.

    Mazda
    17.04.2024 07:11

    Skali apgalvot, ka ieviesusi kaut ko jaunu, kaut gan ir vairaki dileri, kas piedava to pasu pieredzi. Pats pirku auto Bravo, kur viss ir zem jumta, auto tirs, parbaudits, baucu bez bedas. Kamer mekleju, bija vēl vismaz viena vieta, kur bija lidzigi.
    Tā ka loti pompozs apgalvojums.

    Kaspars
    17.04.2024 10:15
    Reply to  Mazda

    Ha! Tie tak perekupčkiki :D Kad pārdevu savu auto, pirms apmēram gada, šie man pēc SS zvana, ka interesē, lai braucot – pārbaudīs un pirks, ja viss ok. Es protams aizdomīgs, ja jau pārpērk, tad piedāvās zemāku cenu, bet tā, kā pats strādāju Skanstes rajonā, tad zaudēt pus stundu varu atļauties. Viss šķietami zolīdi – mani uzcienā ar kafiju, kamēr auto aizripo uz servisa pārbaudi turpat. Pēc pārbaudes nāk atpakaļ un atkal jau zolīdā kabinetā aicina uz sarunu un piedāvājumu. Piedāvā, protams pāris tūkstošus zem manas cenas (sagaidāmi), ar auto gan viss esot kārtībā. Uz jautājumu par to kapēc tad mani aicināja, ja manis prasītā cena neapmierina, atbildes nebija, tik ka ikvienam auto nepieciešama pulēšana un tīrīšana, ka manis, komplektā dotais, otrs, riepu komplekts šiem nav vajadzīgs un, ka telfoniski solījuši piedāvāt tikai “godīgu cenu” :D Cenu, viņi pamato ar to, ka Polijā varot šos auto nopirkt krietni lētāk nekā piedāvā par auto man, bet ir gatavi man maksāt vairāk tikai tapēc, ka auto ir uzvietas un jau droši apskatīts, kamer Polijā gan dīlera pārbaude jāorganizē, gan arī transports uz sejieni vajadzīgs (vakarā izpētīju PL sludinājuma portālus un, protams, tur nekas nav lētāks kā pie mums – ir tikai lielāks… Read more »

    Reklāma