Web Analytics
More
    Reklāma

    Ieguldot 15 miljonus eiro, “Moller Auto” būvē savu ilgtspējīgāko dīlera centru Latvijā

    Jaunākie raksti

    Investējot teju 15 miljonus eiro, “Moller Auto” ir uzsācis “Audi” dīlera centra celtniecību Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē 115/117. Tas būs lielākais un ilgtspējīgākais “Moller Auto” uzņēmumu grupas dīlera centrs Latvijā, kas atbildīs A klases energoefektivitātes standartam. Tajā būs iespējams iegādāties jaunas un mazlietotas “Audi” zīmola automašīnas, tai skaitā jaunākos elektroauto modeļus, kā arī veikt automašīnu remontu un iegādāties auto rezerves daļas.

    Modernā “Audi” centra būvniecības darbi tika uzsākti aizvadītajā gadā, un tos plānots pabeigt 2023. gada otrajā pusē, jaunajam auto salonam uzsākot darbu 2023. gada nogalē. “Audi” dīlera centra ēka būs divos stāvos ar kopējo platību 3 672 m2, savukārt kopējā zemes platība ir mērāma 23 281 m2. Ēkas pirmais stāvs tiks atvēlēts automašīnu ekspozīcijai, kā arī auto servisa telpām.

    Reklāma

    Ievērojot ilgtspējas principus, liela nozīme tiks veltīta darbinieku produktivitātes un labbūtības veicināšanai, tāpēc ēkas otrajā stāvā tiks izvietotas mūsdienīgas biroja telpas darbiniekiem. Tajās  īpaša uzmanība tiks pievērsta gan iekārtojuma ergonomikai, gan laikmetīgam dizainam, gan darbinieku atpūtai, apzinoties, ka šodien darba vide ir kas vairāk par darbam nepieciešamo pamatvajadzību nodrošināšanu. Būtiski, ka rekreācijas un atpūtas telpas būs pieejamas arī klientiem.

    Turpina Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā: “Viena no mūsu vērtībām ir ilgtspēja, ko aktīvi integrējam arī biznesa procesos. Ar jaunā centra atklāšanu, uzņēmuma mērķis būs veicināt inovatīvu un ilgtspējīgu risinājumu straujāku ienākšanu Latvijas auto industrijā. Jaunais dīlera centrs ir ļoti nozīmīgs investīciju projekts, kura izbūves rezultātā varēsim būtiski palielināt mūsu esošo un potenciālo klientu auto iegādes iespējas, kā arī pieeju auto remontam un citiem pakalpojumiem. Būvējot šo dīlera centru, vēlamies būt pieejamāki saviem klientiem, sniedzot iespēju iegādāties spēkratus mūsdienīgā vidē, kur vienkopus pieejami arī tādi pakalpojumi kā auto līzings, apdrošināšana, rezerves daļu iegāde u.tml. Svarīgi piebilst, ka šis dīlera centrs tiks būvēts un aprīkots saskaņā ar globālajiem “Audi” augstas kvalitātes standartiem, kas tik vērienīgā mērogā Latvijā tiks ieviesti pirmo reizi.”

    Lai nodrošinātu atbilstību A klases energoefektivitātes standartiem, plānots, ka jaunā centra apsildīšana tiks nodrošināta ar kombinētu gāzes un siltumsūkņa apkures risinājumu. Tāpat paredzēts, ka nākotnē ēkas jumtu klās saules paneļi, radot alternatīvu elektroenerģijas ieguves avotu. Nākamo gadu laikā pie ēkas tiks iekārtotas vietas 65 elektroauto uzlādes stacijām.

    “Jau šobrīd viena trešā daļa “Moller Auto” pārdotajiem “Audi” spēkratiem ir elektroauto. Tāpēc, domājot par nākotnes mobilitāti, jaunā centra auto servisā tiks izveidota speciāli pielāgota zona darbam ar elektroauto. Servisa aprīkojumā integrēti arī moderni auto pacēlāji, automātiska četru riteņu mazgāšanas sistēma, kā arī tirgū jaunākie auto riteņu balansēšanas stendi, kas spēj ne vien imitēt reālus auto braukšanas apstākļus uz ceļa, bet arī noteikt pat mazākās spēkrata ritošās sistēmas darbības novirzes no normas. Tāpat centrā būs četras, pilnībā aprīkotas auto mazgāšanas vietas,” stāsta I. Gerkena.

    Kursors.lv komentārs: 65 elektroauto lādētāji izklausās ļoti daudz. Interesanti, kā tas ir ticis skaitīts. Un kāpēc vispār vajag tik daudz lādētājus šādam it kā ne pārāk milzīgam dīlera centram?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    20 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis
    04.02.2023 23:59

    Bla, bla. Paldies par deklāmrakstu, ar visiem moderniem vārdiem bez lielas jēgas.

    digitalk
    05.02.2023 00:11
    Reply to  Karlis

    tā ir preses relīze, nevis reklāmraksts.

    Dainis
    05.02.2023 10:48

    “65 elektroauto lādētāji izklausās ļoti daudz”
    Vai tad domājot ilgtermiņā, kad tiek spiests uz elektroauto pāreju, tas ir daudz un nepārdomāti? Vai arī labāk sēdēt garās rindās?

    Kursors.lv
    05.02.2023 11:58
    Reply to  Dainis

    Vai auto dīlerveikals ir vieta, kur visi ikdienā uzlādēs savus auto?

    KKTK
    06.02.2023 08:26

    Gan jau ir cuning plan – piedāvāt bezmaksas pielādēšanu visiem klientiem, piem. ja tu auto atvedīsi uz viņu pārcenoto servisu. Un tā kā vēl rAudi visu laiku plīst, gan jau būs izmantoti visi lādētāji :D

    Biteme
    05.02.2023 12:11

    speciāli pielāgota zona darbam ar elektroauto – vai tās būtu ugunsdrošas starpsienas un automātiska ugunsdzēšanas sistēma?

    Fuzzbuzz
    05.02.2023 15:04

    Nepagāja ne 15 gadi.
    Televizoru veikals Kalnciema ielā bija plānots kā Audi pagaidu mītne, beidzot kaut kas ir izkustējies. Sūdīgi tikai, ka tieši tagad, kad būvniecības izmaksas ir kosmosā 😂😂😂

    Alberts Kviesis
    06.02.2023 03:29

    Izskatās loģiski:
    “Nākamo gadu laikā pie ēkas tiks iekārtotas vietas 65 elektroauto uzlādes stacijām. “Jaunā centra auto servisā tiks izveidota speciāli pielāgota zona darbam ar elektroauto”
    Jāsecina:
    Tad jau tačkas lādēsies, kamēr tās remontēs? Izklausās draudzīgs serviss, jo, ja atvedi e-elektro tačku remontam, rozeti ārā uz laukuma nevajag, vai ne?

    Kursors.lv
    06.02.2023 06:38

    Jā, to daļu es saprotu, bet 65 uzlādes vietas (uzlādes stacijas) šķiet padaudz. Cik tad mašīnas parasti šāda izmēra dīleriem gaida rindā uz remontu? Tiešām tik daudz?

    Alberts Kviesis
    06.02.2023 09:22

    Nejūti reklāmas smaržiņu? Zinot VW politiku, tās 65 vietas rēgojas patālā ilgtermiņa politikā. Tāpat kā pie Alfas 100+, Akropoles 100+. Uzņēmums savlaicīgi paeklamējas, lai preses relīzes lasītājam iesakņojas vietējā mikrorajona haļava, un protams, arī zīmols. Skaidrs, ka paies n-laiks, ar 50+ uzlādes stacijām vairs nevienu nepārsteigsi. Pēc 10 gadiem būs tanī VW zaļajā centrā labi, ja 10x 150 kW uzlādes pieejamas stāvvietu zonā – varu pat uz šo ciparu saderēt ar štellmaņiem, jo 500 kW uz ēku, 1500 kW uzlādei, un virs 2 MW ir speciālā zona. Kopējais pieslēgums līdz 1.2 MW iespējams būs

    Kkā tā
    06.02.2023 08:01

    Ja salonam jāatdod 100 konkursā nopārdoti EV kādam uzņēmumam / valsts iestādei – kur tos uzlādēs? Paši savā stāvvietā 🙂
    Tāpat arī visi ikdienā pārdotie auto, demo auto, klientu auto utt utt. Salonu neceļ uz 3 gadiem, bet uz krietni vairāk un labāk investēt uzreiz (ja vien tie nav 50kw lādētāji) 😁

    Alberts Kviesis
    06.02.2023 09:27
    Reply to  Kkā tā

    Augšup ejošais haips ar elektriskajiem drandoļetiem pierims, attiecīgi būs laiks (beidzot) optimizācijai. Tie, kas drusku nopelnīja, varēs atsperties jaunajam vilnim – apmēram pēc gada skaidrība par plāniem ilgternmiņā būs lielāka

    Kursors.lv
    06.02.2023 09:47
    Reply to  Kkā tā

    Par konkursiem laba doma, gan jau tie arī ir noteicošie.

    Biteme
    06.02.2023 09:53
    Reply to  Kkā tā

    100 uzreiz nodot būs pagrūti kaut vai tādēļ, ka nebūs 100 vadītāju kas tos nogādās vienā dienā vai treilera ar 100 vietām. Diez vai ražotājs tos visus vienā rāvienā piegādās, būs pa porcijām, 10-20. Un uzreiz klientam – kāda jēga tos vest pie dīlera – uzpildīt riepas ar dīlera īpašo gaisu vai pirmo reizi pareizi uzlādēt, kā savulaik telefonu ar NiMh bateriju? Pie dīlera auto brauks, ja būs problēmas.

    Kursors.lv
    06.02.2023 10:02
    Reply to  Biteme

    Pat ja tās mašīnas visas nevar atdot reizē, tāpat tās kaut kur uz brīdi ir jātur un jālādē. Elektroauto burvība ir tāda, ka tie izlādējas arī tad, ja vienkārši stāv un netiek kustināti.

    Biteme
    06.02.2023 10:06

    Kāda iemesla dēļ tās nevar no rūpnīcas piegādāt pa tiešo klientam? Pērkot telefonu, baterija ne tuvu nav tukša, lai gan tā nav lādēta mēnešiem ilgi. Vai līgums paredz nodot EV ar uzlādētu bateriju ne zemāk par 90% līmeni?

    Kursors.lv
    06.02.2023 10:15
    Reply to  Biteme

    Nezinu. Vai nav tā, ka vietējam dīlerim tās mašīnas ir jāsagatavo nodošanai klientam? Esmu redzējis, ka pie dīlera tās mašīnas atbrauc sagatavotas transportēšanai ar visādām plēvēm utt.

    Biteme
    06.02.2023 10:39

    Atņem klientam unpacking prieciņus?)) Nu, var jau būt. Kuram tad ir pacietība, gribās ielēkt auto un žmiegt.

    AppleFan
    06.02.2023 10:39
    Reply to  Biteme

    Auto nekad netiek pa taisno vest no rūpnīcas pie klienta pa tiešo. Visi auto no rūpnīcas atnāk nesagatavoti. Pirmspārdošanas nodaļa auto sagatavo sākot ar softa uzlikšanu, jo auto ir servisa režīmā un neviena no sistēmām nav aktivizēta, beidzot ar plēvju noņemšanu, mazgāšanu, salona tīrīšanu un pārbaudi vai nav kāds defekts no rūpnīcas.

    AppleFan
    06.02.2023 12:02
    Reply to  AppleFan

    PDI jeb pre-delivery inspection
    A pre-delivery inspection (PDI) is the final check a dealer performs on a car before it can be sold to a customer. It is a comprehensive inspection of the vehicle to make sure it is ready to be driven on the road. Vehicles are transported in shipping mode and covered in a protective film

    Reklāma