Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” mēneša aktīvo lietotāju skaits pārsniedz 600 miljonus

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas gigants “Spotify” nācis klajā ar saviem 2023. gada 4. ceturkšņa finanšu rezultātiem, kas ir visai iepriecinoši un liecina par tālāku izaugsmi. Uzņēmums atklājis, ka tā mēneša aktīvo lietotāju skaits tagad pārsniedz 600 miljonus, kas ir par 28 miljoniem vairāk nekā pērnā gada 3. ceturksnī. Šis pieaugums ir ļoti ievērojams un otrs lielākais uzņēmuma vēsturē.

    “Spotify” atzīmēja, ka no šiem 602 miljoniem lietotāju vairāk nekā 236 miljoni ir maksas abonenti, kuru skaits ir par 15% lielāks nekā pērn. Šeit jāpiezīmē, ka 2023. gadā “Spotify” pirmo reizi paaugstināja Premium līmeņa abonementu cenas, kuras, piemēram,  ASV pieauga no 9,99 USD līdz 10,99 USD mēnesī.

    Reklāma

    Tāpat uzņēmums atklājis, ka 2023. gada 4. ceturksnī tā ieņēmumi sasniedza 3,7 miljardus ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā 2022. gadā tajā pašā laika periodā. Tikmēr “Spotify” peļņa sasniedza 32 miljonus dolāru. Tāpat kompānija gada pēdējā ceturksnī reģistrējusi pamatdarbības zaudējumus 75 miljonu apmērā, kas ir krietni labāk par 2022. gada atbilstošā perioda situāciju, kad “Spotify” reģistrēja zaudējumus 231 miljona apmērā.

    Vērts arī pieminēt, ka, sekojot citiem tehnoloģiju uzņēmumiem, “Spotify” pērnā gada decembrī veica diezgan ievērojamu darbaspēka samazināšanu, atbrīvojot no darba 17% strādājošo.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    assasa
    08.02.2024 10:32

    Finansisti izskaidrojiet so kalambūru:
    Y2023 peļņa 32 Mio
    Q4 Y2023 zaudējumi 75 mio

    Te ir sajaukta terminoloģija ceturkšņa zaudējumi ar ceturkšņa izdevumiem vai terminoloģija ir pareiza un tas nozīmē, ka 1-3.ceturksnī peļņa bija 107 mio, bet 4.ceturksnī -75, kas galā gadā deva 32 mio peļņu?

    Reklāma