Web Analytics
More
    Reklāma

    Spotify paaugstinās abonēšanas maksu

    Jaunākie raksti

    Kamēr dažādi straumēšanas servisi jau paaugstinājuši cenas, tikmēr Spotify bija ilgu laiku turējies pretim tarifu izmaiņām, taču nu pienācis laiks to paaugstinājumam.

    Spotify standarta abonēšanas plāna cena pieaugs no 9.99 USD mēnesī uz 10.99 USD, līdz ar to pieaugums būs par 1 USD. Cik noprotams, tad cenu izmaiņas skars vienīgi individuālā lietotāja plānu, bet pārējo abonēšanas plānu cenas netiks celtas. Cenu izmaiņas stāsies spēkā jūlija pēdējā nedēļā ASV, bet cenu kāpums citos tirgos sekos tuvāko mēnešu laikā.

    Reklāma

    Piemēram, Apple Music savu abonēšanas maksu paaugstināja par 1 USD līdz 10.99 USD mēnesī gandrīz pirms gada. Tas tika skaidrots ar to, ka cēlušās licencēšanas izmaksas, bet tas ļaus pašiem mūziķiem nopelnīt lielāku summu caur straumēšanas servisiem.

    Salīdzinoši nesen Spotify izmainīja apmaksas sistēmu, neļaujot iegādāties abonēšanas plānu caur Apple App Store. Tagad to var izdarīt vienīgi pa tiešo Spotify, kas ļauj Spotify palielināt ieņēmumus, kā arī redzēt pilnu naudas plūsmu.

    Avots9TO5Mac
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    46 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    24.07.2023 23:00

    Atnāca epasts no Spotify tikko, ģimenes plāns no 11.99€ tiks paaugstināts uz 12.99€, no septembra

    Krotow
    24.07.2023 23:26
    Reply to  Oskars

    Nu viss, bulciņām pie vienām brokastīm vairs nepietiks.

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    24.07.2023 23:51

    Un tieši kriptoziemas laikā :(

    25.07.2023 01:03

    ko melo, Binance raksta, ka viss jau štokos – piramīdā svaigs pavasars!

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    25.07.2023 09:33
    Reply to  digitalk

    Ar piramīdu tur līdzības nav nekādas

    26.07.2023 00:06

    vai patiesi? kuros kontos atrodas pirmais miljards bitkoinu uzpūstās vērtības? vienā, divos vai trijos?

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    26.07.2023 01:30
    Reply to  digitalk

    Vispirms jāiemācās, kas ir order book…

    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    26.07.2023 02:15
    Reply to  digitalk

    ok, pārpratu komentāru.

    Īstā atbilde būs šāda:

    Kāda starpība? Cilvēks pārdeva savu īpašumu @ market price (ja vispār pārdeva; daudzi savus bitkoinus no kāda 2010. gada vēl tur un nemaz negatavojas pārdot)

    Last edited 9 months ago by Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    Zefīrs
    25.07.2023 09:03

    Augustā atcelšu premium plānu! CIK VAR KĀST ?!

    Zefīrs
    25.07.2023 09:03
    Reply to  Zefīrs

    :D

    es pats
    25.07.2023 09:52
    Reply to  Zefīrs

    Jāpāriet uz tidal tam pa 10.49€ ģimenes plāns un audio kvalitāte arī labāka, tiek kam ir laba dzirde un aparatūra to novērtēs.

    Rūdolfs Putniņš
    25.07.2023 10:31
    Reply to  es pats

    Tidal Connect ir tik pat labs kā Spotify?

    Rūdolfs Putniņš
    25.07.2023 14:42

    Izskatās, ka Tidal Connect implementācija nav open source, kā Spocītim, tāpēc bik piņķerīgāk. Ir kaut kādi Githuba projektiņi, ko varētu uzstūķēt uz sava Moode RPi4, bet tāds lietotājam draudzīgais ir tikai maksas Volumio.

    Rūdolfs Putniņš
    25.07.2023 09:51

    80% klausītāju fona muzaka vajadzību apmierinātu ģeneratīvs mūzikas AI un mūzikas strīmeriem jāmaksā vēl vairāk. Un man ir apnicis izlikties, ka tā NAV!

    Jānis
    25.07.2023 13:06

    Pilnīgi piekrītu

    KKTK
    25.07.2023 11:45

    Tieši šodien beidzās 3mēneši par viena cenu laiks Šprotifajā. Nu tad čau un lecu atkal uz Tidal.

    Kristaps
    25.07.2023 13:07

    Spotify- bezjēdzīgs serviss par lielu maksu… Dziesmas kuras var citur klausīties bezmaksas, iemet kaut kādos maksas rāmjos. Turklāt auss griezošā lossy formātā. :D Pagriez skaļāk un skaņa briesmīga!

    Liekas ka daudzi viņu izmanto jo vienkārsi ir pieraduši un nevēlas mainīt savu rutīnu, baidās no kā jauna jo var labākas un daudz lētakas alternatīvas atrast.
    Identiski ar novecojošo, gļukaino waze…. Ja savā laikā bija labs, tad arī visi uzsēdās, bet lai vēl viņu joprojam izmantotu kā galveno navigācijas appu.. jābūt mazohistam.

    Tas pats ar so produktu maksat 100€+ gadā par zemas kvalitates mūziku ko vari klausīties tikai uz savas vienas ierīces vienlaicīgi… turklāt ārpus pasaules ‘topa’ bieži vien nav specifisku izpildītāju un viņu darbu…. mja… Žēl to cilvēciņu kas piedalās šajā naudas mašīnā un ik menesi atvelk no konta….
    2 vai 3 eiro par šādu produktu fine.. bet ne jau dešuks menesī…

    Un nē! Tavs klausījums ne silts ne auksts jo tur maksā smieklīgu tur 0.00001c.. ta tev jāgriež 24/7 viena dziesma uz riņķi tad pēc nedeļas makslinieks no ‘tevis’ ko reali taustāmu dabūs

    Last edited 9 months ago by Kristaps
    Kursors.lv
    25.07.2023 13:28
    Reply to  Kristaps

    Respektīvi, tu atbalsti mūzikas pirātismu?

    Sergejs
    25.07.2023 14:02

    Vispār jau no piratisma mākslinieks arī savu kapeiku dabūn, jo pērkot jebkuru datu nesēju (kur mēs potenciāli varam ierakstīt kādu skaņdarbu) mēs samaksājam nodokli kas daļēji māksliniekiem aiziet, vai tas ir vairāk vai mazāk kā viņam no strīmservisiem atlec es nezinu. Tas nodoklis arī tika tādam nolūkam ieviests.

    Biteme
    25.07.2023 14:37
    Reply to  Sergejs

    Lūk, te ir jāpiekrīt. Prasiet naudu no akkalakas. Kamēr nav sapirkuši poršus.

    Kursors.lv
    25.07.2023 15:23
    Reply to  Sergejs

    Vāja atruna. Kā vēl sev tīkamiem māksliniekiem atlīdzini par viņu darbu?

    25.07.2023 15:28

    tu gribēji teikt, “kā vēl atdod 80-90% mūzikai iztērētās naudas alkatīgajām ierakstu kompānijām un to kopīrastu teroristiskajam lobijam?”

    Rūdolfs Putniņš
    25.07.2023 15:40

    Var tak iet uz končiem, pirkt merču un albumus pa tiešo no ansambļa. Diemžēl, esošā atlīdzināšanas sistēma strīmerus vairāk padara par mārketinga tūli. Ja salīdzina ar pirātismu, tad tas ir tieši par tām centa tūkstošdaļām sliktāks nekā Spotify. Kamēr manus 11.99EUR/mēnesī neizdalīs pa galviņām, tiem ko tieši esmu klausījies, tikmēr biezumus nosmels lielie un maziņie luncināsies pa galdapakšu, lai dabūtu drupačas. Vai to tūkstošdaļas.

    Last edited 9 months ago by Rūdolfs Putniņš
    Kursors.lv
    25.07.2023 15:55

    Tas, protams, būtu labi un skaisti, ja pirāti masveidā arī darītu Tevis pieminētās lietas. Man gan liekas, ka pirāti ir tirliņi, kas tikai zog saturu un nav gatavi apmaksāt māksliniekiem viņu ieguldīto darbu. Par straumēšanas servisiem man nav nekādu ilūziju, tie darbojas tikai leiblu un tech kompāniju interesēs.

    Biteme
    25.07.2023 16:25

    Ja ieraksti joprojām pastāvētu tikai plašu veidā, 85% no tiem kurus tu dēvē par māksliniekiem, jau būtu sapratuši kas viņi ir (vai nav) un šī tēma nebūtu vispār cilājama. Starp citu, arī aklakaiņi pelnītu sev pusdienas, stumjot ķerru.

    Rūdolfs Putniņš
    25.07.2023 16:25

    Ļauj man te nedaudz paspēlēt velna advokātu. Mūziķim, kurš nav vismaz b-lister no Spotify ienāk centi. No pirātiem – Tevis minētais nekas. BET – cilvēks piratējot mūziku ir meklējis, kā ansambli sauc, kā sauc albumu un beigās veltījis tās minūtes novilkšanai. Pats esmu dzirdējis no festivālu rīkotājiem, ka mūsdienās fundamentāla problēma ir tajā, ka klausītājs tupa nezina, kā sauc dziesmu/mākslinieku. Zina, ka ir tāds “nā-na-nā-na-nā” un viss.

    Manā skatījumā no mākslinieka viedokļa straumēšana ir tāds legalizēts pirātisms. Kaviārs tiem, kam vnk vajag hubabubu, lai mute kustās – klusums ausīs nedžinkst. Un to rāda arī biznesa dati – Spotify laikam ir vienīgais, kurš jebkad ir uzrādījis zaļus ciparus un tāpat vienā ceturksnī, ja nemaldos. Strīmings būtu ok, ja mēnesī maksātu savus 40EUR. Vai arī maksa tiktu piestādīta par noklausītajām minūtēm, lai serveru grozīšanu vieglāk atsist.

    Strīmotāji ir tādi paši tirliņi, kas īd par 11EUR mēnesī maksu neierobežotai pieejai bagātībām. Lieta tikai tāda, ka tās ir bagātības, ja mūzika interesē. Ja nē – tad viss vienmēr būs par dārgu.

    Kursors.lv
    25.07.2023 16:34

    Jā, es arī uzskatu, ka straumēšanas servisu abonementiem ir jāmaksā krietni, krietni dārgāk. 50, 100 eiro vai pat vēl dārgāk mēnesī. Tas pats attiecas uz filmu straumēšanu. Ne mūzika, ne filmas nav pirmās nepieciešamības preces un ja gribi ekstras savā dzīvē (kā mākslu), tad esi gatavs par to nolocīt labu naudu. Bet kam es nekad nepiekritīšu – pirātisma slavēšanai.

    Biteme
    25.07.2023 16:40

    Nu, kāds pirātisms?!? Nauda par saturu ir samaksāta. Prasiet to akka-laa.lv
    Jeb tu centies pateikt ka pirāti ir akka-laa?

    Slais
    25.07.2023 17:39

    Teorētiski šim piekrītu.
    Tikai jautājums par to mākslu un cik daudz tās tur ir, kā arī cik daudz laika nepieciešams, lai to atrastu.
    Man ir viss, netflixi spotifaji (pašlaik gan tidal) un nav tik viegli atrast Tevis pieminēto mākslu. Netfliksā – nu cik filmas tur var uzskatīt par mākslas darbiem? Prastas kaka, seriāli un šovi.
    Ar mūzikas straumēšanu ir līdzīgi prr, pra, purkšķ utt., ok par mūziku vel tā, jo vienkārši zinu ko meklēt un ko ne.
    Par filmām gan konkrēti. Varbūt kāds var ieteikt vietni kur ir liela izvēla un iespēja to filmu nopirkt?

    26.07.2023 00:04

    >Bet kam es nekad nepiekritīšu – pirātisma slavēšanai.

    t.i., tev patīk papagailiski atkārtot BSA, MPAA un RIAA sponorēto aptauju un no pirksta izzīsto “zaudējumu” ciparus? neatkarīga aptauja EU uzrādīja tik pretēju rezultātu, ka Eiropas Komisija pat centās to norakt citu dokumentu gūzmā, bet nepublicēt.

    Kursors.lv
    26.07.2023 07:36
    Reply to  digitalk

    Nē, es dzīvoju ar pārliecību, ka māksliniekiem par savu padarīto darbu ir jāsaņem atalgojums.

    26.07.2023 15:42

    lai saņemtu atalgojumu, tas ir jānopelna. cik algas tu saņem par vienu izdarīto darbu? cik reizes tu maksā par galdnieka sanagloto krēslu, jo tu tak uz tā sēdi katru dienu?

    Kursors.lv
    26.07.2023 21:42
    Reply to  digitalk

    Kurš tev liek klausīties mūziku, kas nepatīk un skatīties filmas, kas neinteresē?

    27.07.2023 02:53

    kas tas par bezjēgas jautājumu? es neklausos mūziku un neskatos filmas, kuras mani neinteresē. tu tā arī neatbildēji, cik reizes esi samaksājis galdniekam par krēsla lietošanu.

    Kursors.lv
    27.07.2023 07:36
    Reply to  digitalk

    Ja tu neklausies mūziku un neskaties filmas, kuras tevi neinteresē, tad kāpēc čīksti par to kvalitāti un to, ka kāds spiež tev par tām maksāt? Kas attiecas uz krēsla jautājumu, tad tas nekā nav saistīts ar mūsu sarunas tēmu un nav jēgas tur neko atbildēt.

    Tad rezumējam. Pirāti ir lohi un zagļi, ja saturu patērē tikai vienā virzienā neko pretī nedodot māksliniekiem. Straumēšanas servisu sliktā puse ir tāda, ka vissliktāk tie rūpējas par mākslinieku interesēm bez kuriem šie servisi vispār nevarētu pastāvēt.

    28.07.2023 19:45

    skatos, tev patīk izdomāt citu teikto un pēc tam to varonīgi apstrīdēt, pārvarēt un uzvarēt diskusijā :D

    >”kāpēc čīksti par to kvalitāti”

    nocitēsi vai pieliksi pillas biksiņas meklēdams?

    > kāds spiež tev par tām maksāt?

    jā. arī tu un simtmiljonu citu cilvēku ir spiesti nepārtraukti maksāt par nevajadzīgu (nepatērētu) mūziku un video kopīrastiem. ieejot tirdzniecības centrā un nopērkot preci vai kafejnīcā tēju tu samaksā savas centa simtdaļas. jo visiem publiskiem biznesiem ir jāmaksā mesli, lai tie drīkstētu kaut ko atskaņot, un tas tiek pieskaitīts tava pirkuma cenai.

    pērkot datu nesējus, summa par vienību sāk strauji pieaugt, tās vairs nav simtdaļas, bet pat reāli centi. tu, pēc vainīguma prezumcijas, tiec sodīts, ka tu varētu iekopēt nesējā kopīrastu mērķa objektus.

    > krēsla jautājumu […] tas nav saistīts ar mūsu sarunas tēmu

    un kā vēl ir saistīts, bet tu jau otrreiz izvairies atbildēt, tāpēc, ka tu par krēsla izmantošanu nemaksā un negribi maksāt, kaut arī lieto katru dienu.

    Tad rezumējam. Pirāti ir lohi un zagļi

    cik paškritiski.

    > saturu patērē tikai vienā virzienā neko pretī nedodot māksliniekiem

    meli#1. EK sabiedriskā aptauja diezgan tieši parāda, ka pirātisms kopumā līdzsvarojas ar vēlāk iztērēto naudu šīm ierakstu kompānijām (ne māksliniekiem, kas ir meli#2).

    Kursors.lv
    28.07.2023 20:54
    Reply to  digitalk

    Man patīk, ka cilvēks velta vairākas dienas šāda kvalitatīva komentāra sagatavošanai. Tā turēt!

    28.07.2023 21:32

    tavs blogs nav mana dzīve, man ir citas prioritātes pirms atbildēt uz tavu bezsaturu. un citreiz es vienkārši tādu ignorēju.

    Kursors.lv
    28.07.2023 21:46
    Reply to  digitalk

    Abpusēji.

    Sergejs
    26.07.2023 15:54

    Šad tad kad kas īpaši patīk pārskaitu patiešo, prāvai tiesai ir youtube norādīti linki kā to darīt. Un tas lielāko tiesu tad arī aiziet māksliniekam.
    Vēl pa retam uz koncertiem eju.
    Arī saliktie laiki un skatijumi youtubē viņiem dod no googles vairāk nekā spotifai atmet.
    Par spotifai arī mans viedoklis ka tie ir tie paši pirāti tikai ar licensi un ļooti resni -)

    Henrijs avots
    26.07.2023 16:09
    Reply to  Sergejs

    Nu tā kā Kristaps

    Slapjais Bebrs
    28.07.2023 12:49

    Bandcamp

    Kristaps
    25.07.2023 22:31

    Kāpēc lec uzreiz pirātisma grāvī, aprejot pirātus?
    Vai tad lielais ‘latvijas tehnoloģijas guru’ misters Kristaps nespēj neko citu izdomāt, kā var bezmaksas klausīties visu ko vēlas savā ierīce? ;) Turklāt arī visu saturu no 80..70 un pat 60to gadu klasikas, kuras šprotifajā diži nav(izņemot top slavenās dziesmas) un nekad nebūs, jo tā nav pamatauditoriju mūzika.

    p.s. Pilnīgi legāli, bez nekādām uzlauztām palīgierīcēm vai appiem. Kačājis un dziesmas kopējis fleškā, vai cd/ dvd nesējā ‘dedzinājis’ neeemu jau kādus gadus 10.
    Šprotify pēdejo reizi izmantoju pirms kādiem gadiem 5…Principā kad beidzās studentu piedavājuma cena. Nesaredzeju jēgu maksāt pilno cenu, jo tāpat ta nauda ko samaksaju aiziet pašam servisam, tad ierakstu kompānijām, bet māksliniekam aizmet simto vai pat tūkstošo daļu no centa(tur kaut kā atkarīgs no mākslinieka ‘grupas novērtējuma’) par manu vienu klausījumu. Un liekas ka arībija ierobezojums cik 24h ieskaita par klausījumu no viena profila… Lai paši nevarētu mākslīgi manipulēt.

    Mja…. Baro tikai koorperatīvās haizivis, kuras dziesmai vispār nav pieskārušās… kas manuprāt ir trakāk par pirātismu. ;)

    Last edited 9 months ago by Kristaps
    Henrijs avots
    26.07.2023 16:14
    Reply to  Kristaps

    Tas pats notiek ar akadēmiskajiem rakstiem “slavenās” publikāciju mājaslapas. Zinātnieki par brīvu izveido pētījumu, to nopublicē publikāciju datubāzes un publicisti par nekā nedarīšanu no vienkāršiem lasītājiem un citiem zinātniekiem plēš kosmiskas summas par pētījuma apskatīšanu. Uzskatu, ka ir vienmēr jāmeklē alternatīvas, kā atbalstīt īstos autorus un nedod ne centa no savām finansēm kaut kādām šaubīgām lielo biznesu korporācijām.

    rufix
    25.07.2023 18:16

    Bi man kādreiz Dīzers ar famīlij pak. Bij forš.
    Tad pacēļa mēneša maksu nebrīdinot par 70%. Dusmu pilna mute. Pat nepaspēju sakopēt kaut vai Word formātā savas mīļākās “plejlistes”. Būs jānopērk abonaments mēnesim un jāsakopē.

    Rūdolfs Putniņš
    26.07.2023 11:04

    Šodien izlasīju un man kopumā patika tāds pārskats pār industriju – https://www.musicbusinessworldwide.com/tidals-ceo-thinks-music-is-undervalued-and-underpriced-heres-what-hes-doing-to-try-change-that/

    Onka, protams, visu nepasaka līdz galam, bet kopumā man šķita gana informatīvi.

    Reklāma