Web Analytics
More
    Reklāma

    “FedEx” izstrādā e-komercijas platformu un cer vēl nopietnāk konkurēt ar “Amazon”

    Jaunākie raksti

    Pasūtījumu piegādes gigants “FedEx” aizvadītās nedēļas nogalē paziņojis par plāniem izstrādāt savu e-komercijas platformu ar nosaukumu “fdx”. Uzņēmums skaidro, ka tā būs “uz datiem balstīta tirdzniecības platforma”, kas tiešsaistes tirgotājiem sniegs “pilnīgus e-komercijas risinājumus”. Kā pats “FedEx” uzsver, risinājuma galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem pārvaldīt piegādes ķēdi, veikt pārdošanu un pārvaldīt pašu pārdošanas procesu.

    “FedEx” savā paziņojumā norādījis, ka jaunā e-komercijas platforma, kas tiks palaista rudenī, apvienos esošos “FedEx” tirdzniecības rīkus un funkcijas. Piemēram, lietotājiem būs piekļuve e-komercijas tirgus “ShopRunner” dalībniekiem, kuriem varēs piedāvāt tādas iespējas kā “pielāgota pēcpirkuma pieredze”, kas ļaus klientiem sniegt precīzāku informāciju par sūtījumu”, un citas pārdošanā noderīgas funkcijas.

    Reklāma

    Paredzams, ka “fdx” platforma ļaus “FedEx” vēl nopietnāk konkurēt ar “Amazon“. Abi uzņēmumi jau gadiem ilgi bijuši sīvi konkurenti loģistikas jomā. 2019. gadā “FedEx” atteicās atjaunot līgumu par “Amazon” kravu pārvadāšanu, izmantojot “FedEx Express”. Vēlāk tajā pašā gadā “Amazon” aizliedza saviem pārdevējiem izmantot “FedEx Prime” piegādēm brīvdienu laikā, vainojot veiktspējas samazināšanos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma