Reklāma

“Amazon” saka, ka līdz 2022. gadam piegādās vairāk sūtījumu nekā UPS un “FedEx”

Jaunākie raksti

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Saskaņā ar “Amazon” augstākā līmeņa vadītāja Deiva Klarka (Dave Clark) teikto, kompānija vēlākais līdz 2022. gada sākumam gatavojas piegādāt vairāk sūtījumu nekā uzņēmumi “United Parcel Service” (UPS) un “FedEx“.

Klarks nesenā intervijā atklājis, ka “Amazon” jau līdz šī gada beigām sagaida, ka kļūs par vienu no lielākajiem sūtījumu piegādātājiem pasaulē un nozares līderi ASV. Varētu teikt, ka “Amazon” visai klusi aizsniedzies līdz šādam līmenim. Uzņēmums pēdējos desmit gados un jo īpaši pandēmijas laikā izvērsis savu loģistikas impēriju, izveidojot lidmašīnu floti ar 75 lidaparātiem, kas nodrošina ātrāku preču piegādi.

UPS un “FedEx” ir vieni no lielākajiem “Amazon” konkurentiem ASV šajā ziņā. Pirms pāris gadiem “Amazon” pats bija viens no lielākajiem “FedEx” klientiem. Tomēr “FedEx” sadarbība ar “Amazon” neesot bijusi izdevīga, tāpēc 2019. gadā tā pārtraukta.

Pēc tam “Amazon” lietas ņēma savās rokās, kas arī veiksmīgi izdevās. 2020. gadā uzņēmums apsteidza “FedEx” piegādāto sūtījumu skaita ziņā — 4,2 miljardi salīdzinājumā ar “FedEx” 3,3 miljardiem. Tikmēr UPS pērn piegādāja ap 5,8 miljardus paku. Vienlaikus pagaidām gan UPS, gan “FedEx” ir lielākas lidaparātu flotes. Līdz ar to nav īsti pārliecības, vai tik drīz “Amazon” izdosies izspraukties kā līderim sūtījumu piegādēs ASV.

Avotsmsn.com
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma