Saskaņā ar “Amazon” augstākā līmeņa vadītāja Deiva Klarka (Dave Clark) teikto, kompānija vēlākais līdz 2022. gada sākumam gatavojas piegādāt vairāk sūtījumu nekā uzņēmumi “United Parcel Service” (UPS) un “FedEx“.
Klarks nesenā intervijā atklājis, ka “Amazon” jau līdz šī gada beigām sagaida, ka kļūs par vienu no lielākajiem sūtījumu piegādātājiem pasaulē un nozares līderi ASV. Varētu teikt, ka “Amazon” visai klusi aizsniedzies līdz šādam līmenim. Uzņēmums pēdējos desmit gados un jo īpaši pandēmijas laikā izvērsis savu loģistikas impēriju, izveidojot lidmašīnu floti ar 75 lidaparātiem, kas nodrošina ātrāku preču piegādi.
UPS un “FedEx” ir vieni no lielākajiem “Amazon” konkurentiem ASV šajā ziņā. Pirms pāris gadiem “Amazon” pats bija viens no lielākajiem “FedEx” klientiem. Tomēr “FedEx” sadarbība ar “Amazon” neesot bijusi izdevīga, tāpēc 2019. gadā tā pārtraukta.
Pēc tam “Amazon” lietas ņēma savās rokās, kas arī veiksmīgi izdevās. 2020. gadā uzņēmums apsteidza “FedEx” piegādāto sūtījumu skaita ziņā — 4,2 miljardi salīdzinājumā ar “FedEx” 3,3 miljardiem. Tikmēr UPS pērn piegādāja ap 5,8 miljardus paku. Vienlaikus pagaidām gan UPS, gan “FedEx” ir lielākas lidaparātu flotes. Līdz ar to nav īsti pārliecības, vai tik drīz “Amazon” izdosies izspraukties kā līderim sūtījumu piegādēs ASV.