Reklāma

Pandēmijas un svētku dēļ Amazon savu loģistikas impēriju izvērš kā vēl nekad iepriekš

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Melnā piektdiena nu jau tradicionāli ir tas brīdis, kad sākas Ziemassvētku iepirkšanās drudzis. Pateicoties koronavīrusa pandēmijai un tendencei vairāk iepirkties internetā, aizvien vairāk darba ir e-komercijas uzņēmumiem. Arī e-komercijas gigantam “Amazon” darba pilnas rokas, un, lai visu paveiktu, kompānija savu darbību izvērsusi vēl nebijušās tālēs, krietni paplašinot loģistikas tīklu un piegādes ķēdē iesaistot rekorddaudz strādnieku.

Amazon ir e-komercijas līderis, un ne par velti – kompānija var lepoties ar vienu no lielākajiem loģistikas tīkliem pasaulē, kas ietver 1466 ražotnes, kuru kopējā platība sasniedz vairāk nekā 30 km2. Salīdzinājumā pirms gada tās bija 1068 ražotnes ar vairāk nekā 23 km2 platību. Taču par spīti Amazon centieniem tikt līdzi strauji augošajai tendencei iepirkties internetā, sagaidāms, ka Ziemassvētku laiks uzņēmumam būs īpaši stresains un izaicinājumu pilns.

Vienlaikus Amazon dominance e-komercijā un vispārējā tendence īpaši šogad iepirkties nevis fiziskos, bet gan tiešsaistes veikalos, ļāvusi gūt visai brangu peļņu. Uzņēmums ziņoja, ka ieņēmumi šīgada trešajā ceturksnī sasnieguši 96,1 miljardu USD, kas ir par 37% vairāk nekā 2019. gadā šajā pašā laikā.

Kas attiecas uz nodarbinātību, pagaidām izskatās, ka Amazon turas pie cilvēkveidīgo darba roku piesaistes. Kompānijā no šī gada janvāra līdz oktobrim pieņemti darbā 427 300 strādnieki, tādējādi kopumā Amazon nodarbināti 1.2 miljoni cilvēku, kas ir par 50% vairāk nekā pērn. Savukārt svētku laikā plānots nodarbināt vēl papildus 100 000 sezonas strādnieku.

Likumsakarīgi, ka, paplašinoties e-komercijā, jādomā arī piegādi. Amazon šajā gadā nodrošinājies ar papildu 2200 kravas auto, vēl vairāk samazinot atkarību no citiem pārvadātājiem. Ātrākām piegādēm kompānija šogad iznomājusi vēl 12 Boeing 767-300 kravas lidmašīnas, tādējādi tās flote pašreiz sasniedz vairāk nekā 80 lidaparātu.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis

Pēdējā mēneša laikā izjūtu pozitīvo pusi, sūtijumi nāk ļoti ātri, pat pārsteigs biju ka pēdējie sūtijumi tik ātri atnāca, viens no DE 3 dienu laikā, otrs no UK – 4 darbadienu.

KKTK

Jēs, jēs, jau kādu gadu vienmēr 3x apsveru pirkt kaut kur citur tika ne amazonā. Tas plikgalvis ir kļuvis jau pārāk bagāts.

Krotow

Štrunts par to cik viņa kantoris ir vērts. Taču Amazon uzcenojums ar Latvijas gala adresi iznāk mums ļoti neizdevīgi. To pašu lētāk parasti izdevies atrast vai nu pie vietējiem pārdevējiem vai eBay.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: