Reklāma

Pandēmijas un svētku dēļ Amazon savu loģistikas impēriju izvērš kā vēl nekad iepriekš

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Melnā piektdiena nu jau tradicionāli ir tas brīdis, kad sākas Ziemassvētku iepirkšanās drudzis. Pateicoties koronavīrusa pandēmijai un tendencei vairāk iepirkties internetā, aizvien vairāk darba ir e-komercijas uzņēmumiem. Arī e-komercijas gigantam “Amazon” darba pilnas rokas, un, lai visu paveiktu, kompānija savu darbību izvērsusi vēl nebijušās tālēs, krietni paplašinot loģistikas tīklu un piegādes ķēdē iesaistot rekorddaudz strādnieku.

Amazon ir e-komercijas līderis, un ne par velti – kompānija var lepoties ar vienu no lielākajiem loģistikas tīkliem pasaulē, kas ietver 1466 ražotnes, kuru kopējā platība sasniedz vairāk nekā 30 km2. Salīdzinājumā pirms gada tās bija 1068 ražotnes ar vairāk nekā 23 km2 platību. Taču par spīti Amazon centieniem tikt līdzi strauji augošajai tendencei iepirkties internetā, sagaidāms, ka Ziemassvētku laiks uzņēmumam būs īpaši stresains un izaicinājumu pilns.

Vienlaikus Amazon dominance e-komercijā un vispārējā tendence īpaši šogad iepirkties nevis fiziskos, bet gan tiešsaistes veikalos, ļāvusi gūt visai brangu peļņu. Uzņēmums ziņoja, ka ieņēmumi šīgada trešajā ceturksnī sasnieguši 96,1 miljardu USD, kas ir par 37% vairāk nekā 2019. gadā šajā pašā laikā.

Kas attiecas uz nodarbinātību, pagaidām izskatās, ka Amazon turas pie cilvēkveidīgo darba roku piesaistes. Kompānijā no šī gada janvāra līdz oktobrim pieņemti darbā 427 300 strādnieki, tādējādi kopumā Amazon nodarbināti 1.2 miljoni cilvēku, kas ir par 50% vairāk nekā pērn. Savukārt svētku laikā plānots nodarbināt vēl papildus 100 000 sezonas strādnieku.

Likumsakarīgi, ka, paplašinoties e-komercijā, jādomā arī piegādi. Amazon šajā gadā nodrošinājies ar papildu 2200 kravas auto, vēl vairāk samazinot atkarību no citiem pārvadātājiem. Ātrākām piegādēm kompānija šogad iznomājusi vēl 12 Boeing 767-300 kravas lidmašīnas, tādējādi tās flote pašreiz sasniedz vairāk nekā 80 lidaparātu.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis
30.11.2020 00:16

Pēdējā mēneša laikā izjūtu pozitīvo pusi, sūtijumi nāk ļoti ātri, pat pārsteigs biju ka pēdējie sūtijumi tik ātri atnāca, viens no DE 3 dienu laikā, otrs no UK – 4 darbadienu.

KKTK
30.11.2020 10:29

Jēs, jēs, jau kādu gadu vienmēr 3x apsveru pirkt kaut kur citur tika ne amazonā. Tas plikgalvis ir kļuvis jau pārāk bagāts.

Krotow
30.11.2020 11:48
Reply to  KKTK

Štrunts par to cik viņa kantoris ir vērts. Taču Amazon uzcenojums ar Latvijas gala adresi iznāk mums ļoti neizdevīgi. To pašu lētāk parasti izdevies atrast vai nu pie vietējiem pārdevējiem vai eBay.

Reklāma