Web Analytics
More
    Reklāma

    Gada laikā “X” ieņēmumi no reklāmām ir samazinājušies par teju 1 miljardu dolāru

    Jaunākie raksti

    2023. gads mikroblogošanas platformai “X” bijis ļoti raibs. Lielākais notikums droši vien bija zīmola maiņa, ko Īlons Masks īstenoja jūlija beigās. Vienlaikus gada laikā uzņēmums iekūlies arī dažādos skandālos, kas ne pa jokam sadusmojuši “X” reklāmdevējus. Tas arī atspoguļojas “X” ieņēmumos no reklāmām, kas ir par teju 1 miljardu ASV dolāru mazāki nekā pērn.

    Prognozēts, ka “X” ieņēmumi no reklāmām šogad varētu sasniegt 2,5 miljardus dolāru. Tas ir ievērojams kritums salīdzinājumā ar pērno gadu, kad “X” no reklāmdevējiem iekasēja 3,4 miljardus dolāru.

    Reklāma

    Tie, kuri ir plašāk pazīstami ar “X” finansēm, zina teikt, ka katrā no šī gada ceturkšņiem uzņēmums ieguvis vairāk nekā 600 miljonus dolāru no reklāmām. Prognozēts, ka līdzīgi “X” veiksies arī 2023. gada pēdējā ceturksnī, neskatoties uz pēdējā laika skandāliem, kas mudināja vairāk nekā 100 reklāmdevējus apturēt sadarbību ar “X”. Tikmēr 2022. gadā uzņēmuma kopējie ieņēmumi ik ceturksni pārsniedza miljardu dolāru.

    Norādīts arī, ka reklāmas pašreiz veido 70% – 75% no “X” kopējiem ieņēmumiem. Tas nozīmē, ka ieskaitot ieņēmumus no abonementiem, datu licencēšanas līgumiem “X” kopējie ieņēmumi šogad joprojām varētu pietuvoties 3,4 miljardu dolāru atzīmei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Janka
    18.12.2023 08:04

    Tipiskā situācija, kad cilvēkam ir ilgstoši viss izdevies un viņš sāk uzskatīt, ka ir gudrāks par visiem pārējiem. Bet nekad nevari būt pietiekoši labs visās jomās. Tad nu nākas piezemēties peļķē.

    Reklāma